Welke apps zou jij graag op de iPhone zien? discussie in Jailbreak apps en thema's forum; ( verdwijnt na registratie ) POI's zijn toch toe te voegen door een pindrop? GPS ontvanger wordt druk aan gewerkt als je de nieuwsberichten op de frontpage een beetje gevolgd ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
||||
|
||||
POI's zijn toch toe te voegen door een pindrop?
GPS ontvanger wordt druk aan gewerkt als je de nieuwsberichten op de frontpage een beetje gevolgd hebt. En een to-do-list is te vinden in de installer.
|
|
|
|||
|
|||
- Een weekoverzicht in de kalender
- Weeknummers (nu alleen mogelijk via een apart in te lezen ical-applicatie) - Knippen-kopieren-plakken - Bladeren door PDF-bestanden (via e-mail is nu alleen de 1e pagina zichtbaar) - Een beter toetsenbord: mogelijkheid tot landscape maar ook: pijltoetsen !!! - MMS en UMTS - Bewerken van Word- en Excelbestanden |
|
||||
|
||||
[QUOTE=sandra;82027]-Bladeren door PDF-bestanden quote]
Ik heb laatst door een heel pdf bestand gebladerd kan gewoon ik zie t punt niet |
|
||||
|
||||
Citaat:
mms zijn ze mee bezig er zijn al 2beta versie via installer MobileFinder met plugin : textedit en dan kun je dit, k gebruik t ook.
|
|||
|
|||
halle i-phoners
ik zou graag, net als bij nokia groepen met contacten aan kunnen maken met daaraan gekoppeld profielen grtn percy |
|
||||
|
||||
Verlanglijst apps iPhone
Sluit me aan bij word en excel lezen en bewerken.
E-reader (voor boeken in het pdb format zodat ik al mijn boeken gewoon op de iPhone kan zetten)(is voor mij zeer essentieel daarom heb ik nog steeds geen iPhone) Shoppinglist of lijstjesmaker waarbij je zelf items kan toevoegen en categorieen e.d. kan instellen en afvinken (zo handig in de supermarkt!) (zoiets als Splashshopper of Handylist voor Palm). Expense Diary waarin je je uitgaven kunt noteren (idem categorieen e.d.) Ik zou graag een telefoontje als task met een alarm zodat automatisch de naam en het nummer op het scherm komt en alleen maar op "call" hoeft te drukken om te bellen. Voorlopig is dit het belangrijkste. Health, Fitness en Diet Manager (ook waarbij alles toegevoegd kan worden en categorieen enzo) |
|
||||
|
||||
ik zou graag een software fix zien die er voor zorgt dat de radio remote werkt op de ipod touch en iphone vooral het remote gedeelte de radio maakt me niet zo heel veel uit hopelijk bedenkt er iemand zoiets dat zou heeel erg fijn zijn
Laatst gewijzigd door danieldereus; 22-03-08 om 14:41. |
|
||||
|
||||
Jep ik ook want mijn orginene play en pause knop is gemolt door een turk die ze van me had gejat... Nja ik heb em iniedergeval terug
Greetz, Stiruam |
|
||||
|
||||
het lijkt mij wel vet als je een soort spraakherkenning zou hebben voor sms te sturen. Maar dit zal wel te ingewikkeld zijn om te maken en lekker te laten lopen...
ook lijkt het me cowl om een soort limewire op je ipod te hebben maar dat idee wordt misschien door andere forumleden niet echt op prijs gesteld... Laatst gewijzigd door wouter_touw; 23-03-08 om 21:46. Reden: nieuwe ingeving |
|
||||
|
||||
kan er nou iemand iets ontwikkelen voor die radio remote volgens mij is dit een heel erg handig en gewild iets
|
|
|||
|
|||
Ik zou graag zien dat je agendapunten in je lockscreen komen te staan, weet dat dit al mogelijk is met Caterpillar maar om daar nou $45 voor neer te leggen..? Iemand een idee hoe ik dit andres geregeld krijg?
|
|
|||
|
|||
Helaas is hier, voor zover ik weet, nog geen gratis tegenhanger voor.
|
|
||||
|
||||
of een leuke gps plugin bij maps
|
|
|||
|
|||
Ik zou graag eens een optie willen zien om in een keer de prullenbak van mail te kunnen legen... Als je het niet met regelmaat bij houd (als ik) heb je al snel een verzameling van 30 mail's (slide delete, slide delete, slide delete )
|
|
|||
|
|||
Bestaat er een programmaatje dat een keuzescherm laat zien als iemand je belt. Met opties zoals 'doorschakelen naar voicemail', 'doorschakelen naar kantoor telefoon'?
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Zou je misschien wat duidelijker kunnen zijn in je uitleg ?? En stap voor stap kunnen vertellen wat je dan precies doet ? Dit zou voor mij (als beginnend bestuurder) erg handig zijn aangezien ik nog iet overal de weg zo goed weet |
|
|||
|
|||
Tsja, na de Paas: Netwerk Rummikub
in een netwerkje met z'n vieren rummikub: Klinkt een beetje suf maar ideaal voor het touchscreen van de iPhone: drag n drop de stenen, zoom in zoom uit.
(en skiekum een hack die de zetten voor je doet....)) |
|
|||
|
|||
|
|
||||
|
||||
K heb nu al een tijdje zitten denken hé,
Zou het niet mogelijk zijn om een app te maken die een camera heeft met een erg lange sluitertijd? Dan krijg je namelijk dit soort coole foto's Dat wil k wel... Maar ik weet absoluut niet of dit mogelijk is met een digitale camera (vast wel) dus laat het me horen please Greetz, Stiruam |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Als je je iphone zou inruilen voor welke zou je het dan doen? | YvesT | Chat en geruchten | 92 | 09-01-12 19:38 |
Welke game zou je graag in ontwikkeling zien?? | @pple_nerd | iPhone Games | 24 | 07-10-11 19:15 |
Welke progamma's wil jij zien op de iPad en waarom? | StefV | iPad algemeen | 13 | 10-08-10 22:17 |
graag zou ik terug downgraden van 2.1 naar 1.4 | Victorinox 13 | Archief | 2 | 07-08-08 20:31 |
|
|