Welke apps zou jij graag op de iPhone zien? discussie in Jailbreak apps en thema's forum; ( verdwijnt na registratie ) Citaat: Oorspronkelijk geplaatst door iphoner32 Waar ik plots opkom... Youtuberipper? Maar dit wordt niet simpel veronderstel ik? is er toch al? zie installer......
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
|
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
||||
|
||||
MxTube bedoel je ?
|
|||
|
|||
microsoft office en flashplayer.
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
|
|
||||
|
||||
een progje die het data gebruik aan geeft per dag/ week ...
|
|
||||
|
||||
microsoft en apple.. Lol!
|
|
|||
|
|||
Leef jij in een grot? Microsoft en Apple hebben al jaren geleden de strijdbijl begraven, er is ook office voor de mac dus waarom niet voor de iphone?
Office 2008 for Mac - Simplify Your Workday | Mactopia |
|
|||
|
|||
Wishlist
Skype en navigatie op basis van een bluetooth gps module
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Echt een sensatie in feite om eens de Applestore binnen te stappen in Londen!!! Wat een winkel!!! |
|
|||
|
|||
Ik wil graag een programma waarmee ik makkelijk mijn cijfers voor school kan bijhouden...
dus dat je een tabel hebt links = allemaal vakken helemaal recht = gemiddelde. lijkt me veel handiger/sneller dan in je agenda zetten en steeds gemiddelde bereken om te kijken of je nou wel of niet over gaat ik weet dat het makkelijk is om te maken, maar ik heb er echt geen verstand van programmeren, ik kan wel goed photoshoppen... dus als iemand samen met mijn (of alleen) zoiets wilt maken... |
|
|||
|
|||
Hallo!!
Wat wel een mooie toevoeging zou zijn als er een optie zou komen om tracks te wissen op je iPhone. B.v. tijdens luisteren vindt je een nummer niet leuk meer...weg ermee!! |
|
|||
|
|||
Citaat:
En dan zou het helemaal mooi zijn dat je ook kan invullen hoe vaak dat cijfer meetelt. Alleen heb ik jammer genoeg ook geen verstand van programmeren. |
|
||||
|
||||
gehoorde of geziene podcasts
Ja dat lijkt mij prima en dan ook bij podcasts want als ik die heb gehoord of gezien hoef ik die niet meer
|
|
|||
|
|||
agendawaarschuwingsgeluid
terugkomend op mijn vraag en de aan mij gezonden mail:
Als het mogelijk is een van de standaardgeluiden van de iphone te kiezen zou perfect zijn. Daar staan geluiden bij die goed hoorbaar zijn. Ik wacht af!!! |
|
|||
|
|||
Ik zou het prettig vinden om een snelkoppeling op mijn scherm te krijgen voor het in en uitschakelen van de bleuth. stand.
verder niets, want hij is top |
|
||||
|
||||
Dat is geen probleem, maar moet er ook tijd vo hebben, zal er vant weekend es na zien ok?
|
|||
|
|||
Wat ik graag zou willen zien is de nederlandse versie van SPOOF wat een geinig ding is dit zeg niet normaal, ik ben diegene erg dankbaar als dit mogelijk kon zijn:
SPOOFAPP is een programma waarbij je een ander gek kunt maken door te bellen met een andere nummer maar met jou toestel Het kan in amerika wel maar niet in met de nederlandsenummers |
|
|||
|
|||
waarschuwingstoon agenda
|
|
||||
|
||||
Citaat:
Greetz, Stiruam |
Er zijn 2 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 2 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Als je je iphone zou inruilen voor welke zou je het dan doen? | YvesT | Chat en geruchten | 92 | 09-01-12 19:38 |
Welke game zou je graag in ontwikkeling zien?? | @pple_nerd | iPhone Games | 24 | 07-10-11 19:15 |
Welke progamma's wil jij zien op de iPad en waarom? | StefV | iPad algemeen | 13 | 10-08-10 22:17 |
graag zou ik terug downgraden van 2.1 naar 1.4 | Victorinox 13 | Archief | 2 | 07-08-08 20:31 |
|
|