Welke apps zou jij graag op de iPhone zien? discussie in Jailbreak apps en thema's forum; ( verdwijnt na registratie ) Een programma waar je beltonen mee kan maken voor de iphone nu werkt het nog niet echt goed dus dat je zelf een nummer kan ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Een programma waar je beltonen mee kan maken voor de iphone
nu werkt het nog niet echt goed dus dat je zelf een nummer kan toevoegen |
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
||||
|
||||
Dat kan je toch met sendsong?
|
|
||||
|
||||
Citaat:
Citaat:
|
|
|||
|
|||
sendsong werkt nog niet op 1.1.4
wel op 1.1.3 de andere zal ik eens gaan proberen , bedankt |
|
|||
|
|||
Een app om mijn iPhone te gebruiken in combinatie met mijn Tomtom 720,
Ik heb een abo op HD traffic en daarvoor een dataverbinding nodig. iPhone ondersteunt dit volgens mij nog niet. Gr. Erich... |
|
||||
|
||||
TurnTable...Mix En Scratch Je Muziek...?
Ik had een idee voor een app...Lijkt me echt vet als iemand een app kan maken waarmee je een Turntable na kunt doen...Lijkt me echt vet, en is leuk om te doen met de iPhone omdat het een goede touchscreen heeft...En dat je dan je eigen muziek die op je iPhone staat kunt scratchen en mixen...Wie weet bestaat dat al..
Weet iemand hier iets over? Dit is hoe een ' Tuntable eruit ziet, mochten sommigen niet weten wat het is... |
|
||||
|
||||
// Samengevoegd
|
|||
|
|||
Zou wel leuk zijn om een applictie te hebben die iedere 24 uur je achtergrond wijzigt door een afbeelding uit je foto bibliotheek !!
|
|
|||
|
|||
Ja dat zou wel handig zijn, maar je kan je word/excel bestanden naar jezelf mailen en via de Mail op je iPhone wel openen. Of je maakt er een pdfje van en zet je dat op je iPhone. (ik neem aan dat je geen rapportjes gaat tikken op je iPhone )
|
|
|||
|
|||
Ichat!!!!! Msn!!!
|
|||
|
|||
Goede morgen, Ik ben niet zo thuis op dit forum, sorry en stel dus wellicht een onnodige vraag! Maar wie kan mij vertellen of er een programma is wat het mogelijk maakt om weeknummers in je agenda te krijgen?
Ook ben ik op zoek naar een goed en betrouwbaar to-do-list programma, wie kan mij een goed prog. aanraden. Gebruik de iPhone zakelijk en heb veel behoefte aan een prof. en functioneel programma. Dank jullie! Peter |
|
||||
|
||||
Een app/mogelijkheid om bij "foto's" mappen te maken met Codes.
Veel prettiger
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Ik zou graag willen dat ik in landscapemode kan sms weet iemand of dit al mogelijk is? dit is echt het gene wat ik mis op mijn iphone ik verstuur een smsje of 100 per 2 dagen dus dat lijkt me echt handig
alvast bedankt |
|
||||
|
||||
Weet iemand dat? Je kunt via iTunes mappen maken op je iPhone. Maar kun je hier wachtwoorden/codes opzetten?
|
|
||||
|
||||
telefoonfunctie vergrendelen
ok ik loop dus rond te rekenen op mn iphone, dan weer een notitie en heb de iPhone in mn hand druk aan t praten...
Blijkt dat ik weer iedereen heb lopen bellen en men meeluisterd je kan de telefoon wel uitzetten maar ja dan ben je weer niet bereikbaar! ik wil dus : alleen de telefoonapplicatie vergrendelen zodat ik niet zomaar ga bellen terwijl ik de rest van de iphone apps gebruik . iemand? |
|
|||
|
|||
Citaat:
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
zoiets? https://forum.iculture.nl/f8/ap...ne-dj-app.html
Citaat:
|
|
|||
|
|||
Wislist
wat ik graag zou zien op de iPhone:
|
Er zijn 3 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 3 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Als je je iphone zou inruilen voor welke zou je het dan doen? | YvesT | Chat en geruchten | 92 | 09-01-12 19:38 |
Welke game zou je graag in ontwikkeling zien?? | @pple_nerd | iPhone Games | 24 | 07-10-11 19:15 |
Welke progamma's wil jij zien op de iPad en waarom? | StefV | iPad algemeen | 13 | 10-08-10 22:17 |
graag zou ik terug downgraden van 2.1 naar 1.4 | Victorinox 13 | Archief | 2 | 07-08-08 20:31 |
|
|