Welke apps zou jij graag op de iPhone zien? discussie in Jailbreak apps en thema's forum; ( verdwijnt na registratie ) Wacht op een applicatie die als je iphone gedocked aan de mac hangt de netwerk verbinding van de mac gebruikt. Dus geen wifi met de ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
||||
|
||||
Wacht op een applicatie die als je iphone gedocked aan de mac hangt de netwerk verbinding van de mac gebruikt. Dus geen Wi-Fi met de iphone of het gprs.
(het zal je verbazen, Wi-Fi is nog niet overal door gedrongen Wat de pocket pc met active sync al jaren heeft. |
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
|||
|
|||
[ietwat offtopic]@Blackherrie, waarom zou je dat willen?[/ietwat offtopic]
|
|
||||
|
||||
Citaat:
|
|||
|
|||
Ja, dat bedoel ik Maar misschien is er een goede reden voor?
|
|
|||
|
|||
Als je geen wireless hebt en je wilt toch iets doen met je installer bijvoorbeeld...
|
|
|||
|
|||
Ok, op die fiets.
|
|
||||
|
||||
Dat een apps like notes ook in landscape werkt. Heb je tenminste ook een groot toetsenbord
|
|
||||
|
||||
WPA enterprise support.....kan ik ook op de zaak Wif-en.....
|
|
||||
|
||||
Ik had graag een aantal van de volgende protocollen gehad op de iPhone;
Advanced Audio Distribution Profile (A2DP) Audio/Video Remote Control Profile (AVRCP) Basic Printing Profile (BPP) Human Interface Device Profile (HID) Intercom Profile (ICP) Serial Port Profile (SPP) Service Discovery Application Profile (SDAP) SIM Access Profile (SAP,SIM) Wireless Application Protocol Bearer (WAPB) Mischien in versie 1.7.9 |
|
|||
|
|||
Ik zou heel graag een applicatie willen zien die code of wachtwoord op je SMs zet..
|
|
||||
|
||||
SMs? of bedoel je gewoon sms als in text messages?
|
|
|||
|
|||
hallo
Ik bedoel dat je een code of wachtwoord kan instellen als je bijvoorbeeld smsjes wilt gaan lezen. Zodat niet iedereen je smsjes kan bekijken. |
|
|||
|
|||
Je kunt je iphone toch met een algemeen wachtwoord beschermen.
|
|
|||
|
|||
Ja maar als je ze op je telefoon laat kijken gaan ze in je smsjes zitten kijken
|
|
|||
|
|||
wel wat ik graag nog had gezien, is een bevestiging van een verzonden sms, de meeste gsm's hebben dit wel...
|
|
|||
|
|||
Ik heb eens een app. gezien op youtube waar een kerel uit amerika op zn iphone:
- op het scherm een soort bewegende röntgen beeld liet zien, rechtstreeks via zn camera op iphone - en op het scherm een volle pint liet zien,deed alsof hy ervan dronk en ging zo leeg Bestaan deze apps echt? anders wilk wel dat ze uitkome!! |
|
|||
|
|||
|
|
||||
|
||||
Niet echt, maar een filmpje (wist je waarschijnlijk al), zoek op x-ray iphone (youtube) en daar staat iemand die ook een link geeft
|
|
|||
|
|||
|
|
||||
|
||||
|
Er zijn 2 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 2 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Als je je iphone zou inruilen voor welke zou je het dan doen? | YvesT | Chat en geruchten | 92 | 09-01-12 19:38 |
Welke game zou je graag in ontwikkeling zien?? | @pple_nerd | iPhone Games | 24 | 07-10-11 19:15 |
Welke progamma's wil jij zien op de iPad en waarom? | StefV | iPad algemeen | 13 | 10-08-10 22:17 |
graag zou ik terug downgraden van 2.1 naar 1.4 | Victorinox 13 | Archief | 2 | 07-08-08 20:31 |
|
|