Welke apps zou jij graag op de iPhone zien? discussie in Jailbreak apps en thema's forum; ( verdwijnt na registratie ) ff VNC installeren op je pc-tje vnsea is een vnc client/server (de naam zegt het al.. het is niet vpnsea maar vnsea ) RealVNC - ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
||||
|
||||
ff VNC installeren op je pc-tje vnsea is een vnc client/server
(de naam zegt het al.. het is niet vpnsea maar vnsea ) RealVNC - RealVNC remote control software
|
|
|
||||
|
||||
Ik probeer een vpn in te stellen met mijn werk. Op de pc werkt dit al prima want daar is naast een server een domein ingesteld. Kan deze alleen nergens kwijt in de iphone. Ik zit nu in settings,vpn op de iphone.
Laatst gewijzigd door Basci; 07-12-07 om 01:29. |
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
een app die op bepaalde tijden automatisch op Silent mode gaat, ongeacht hoe je het knopje hebt staan!
Handig voor op werk of school! |
|
||||
|
||||
Lol,....ik zat vandaag nog aan iets dergelijks te denken.
Een soort van 'Ringtone-Time Management'...... Op bepaalde tijden kunnen instellen of je voluit je lekkere ringtone eruit wilt gooien of alleen op 'trillen' wilt hebben. Voor mij wel handig op school,....onder schooltijd gewoon zeker zijn van het feit dat je niet de les stoort. |
|
||||
|
||||
Citaat:
Probeer het zelfde te doen met de PC op mijn werk, alleen deze zit achter een VPN, weet jij of het dan ook mogelijk is? Tnx! |
|
|||
|
|||
Citaat:
Maar dan uitgebreider - ook BT en Wi-Fi moet zo gecontroleerd kunnen worden toch? Schooltijd : geen ringtone - wel Wi-Fi - geen BT bvb. Thuis : luid - BT en Wi-Fi aan 's nachts : langzaanm luider wordende ringtone - geen Wi-Fi of BT. zoiets dus |
|
|||
|
|||
wat doet een vnc client/server eigenlijk? ben niet zo thuis hierin :$
|
|
||||
|
||||
Citaat:
Een VNC vieuwer is het programma wat die live streams opvangt en afspeeld op het andere systeem. En deze zend weer commando's van het toetsenbord of bewegingen van de muis terug naar de VNC server EDIT: Ik heb ff een video voor je gezocht! YouTube - Using VNC on Hacked iPhone to Access Chat Client Greetz, Stiruam Laatst gewijzigd door Stiruam; 08-12-07 om 18:56. |
|
||||
|
||||
Sms in landscape mode. Typ dan vele malen beter en sneller
|
||||
|
||||
Een Lua player. Das de makkelijkste code taal die er is en de data hoeft niet Ge-Compiled worden waardoor aanpassen, updaten en leren van de codes erg makkelijk is. Heel makkelijk voor beginnende coder's en spellen kunnen makkelijk van de ene consoles geport worden naar een andere console.
Greetz, Stiruam |
|
||||
|
||||
- uitzendinggemist applicatie
|
|
||||
|
||||
Grote en echte spellen als Football Manager
|
|
||||
|
||||
fm2008.. ik start m net op op mijn laptop
|
|
||||
|
||||
haha ja ben ik ook mee bezig! ik hoop hem alleen ooit eens op te starten op men iphone
|
|
||||
|
||||
Citaat:
|
|
|||
|
|||
een prog. waarmee je gewoon normaal avi. / divx af kan spelen...
in plaats van dat ***** converten... heb nog steeds geen goed/degelijk (gratis) programma kunnen vinden Iemand anders wel!?!?! |
|
|||
|
|||
Een prog waardoor ik bij het typen van sms nog kan zien hoeveel tekens ik over heb.. Zodat ik niet met net 1 teken te veel 2 smsjes stuur. Iemand die weet of dit bestaat?
|
|
|||
|
|||
Dat lijkt mij ook en mooie. Maar doe eerst maar een landscape SMS zoals Destiny al opperde. Echt top lijkt me dat!
|
|
|||
|
|||
Die 2 aspecten gecombineerd zou echt een super app. maken lijkt me zo. Iemand die de kennis heeft het te produceren?
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Als je je iphone zou inruilen voor welke zou je het dan doen? | YvesT | Chat en geruchten | 92 | 09-01-12 19:38 |
Welke game zou je graag in ontwikkeling zien?? | @pple_nerd | iPhone Games | 24 | 07-10-11 19:15 |
Welke progamma's wil jij zien op de iPad en waarom? | StefV | iPad algemeen | 13 | 10-08-10 22:17 |
graag zou ik terug downgraden van 2.1 naar 1.4 | Victorinox 13 | Archief | 2 | 07-08-08 20:31 |
|
|