Welke apps zou jij graag op de iPhone zien? discussie in Jailbreak apps en thema's forum; ( verdwijnt na registratie ) Wat ik mis: -ik zou graag muziek willen streamen naar mijn stereo via de airport-express (dit doe ik nu nog met mijn laptop). -skype -currency ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Wat ik mis:
-ik zou graag muziek willen streamen naar mijn stereo via de airport-express (dit doe ik nu nog met mijn laptop). -skype -currency converter |
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
||||
|
||||
@Cavok: Ik snap punt een niet je bedoeld naar draadloze boxen muziek streamen..? Klinkt wreed xD
|
|
|||
|
|||
Nou, je kan niet naar draadloze boxen streamen, maar je kan dus wel draadloos naar je stereo streamen. Dit heet airtunes en is een onderdeel van Itunes.
Je hebt daarvoor een airport express voor nodig. Ik heb in een kast in de woonkamer naast mijn stereo ook een printer er op staan zodat ik makkelijk wireless kan printen. Werkt perfekt! Ik heb begrepen dat het op de iphone niet goed werkt omdat de wi-fi verbinding niet snel genoeg is, zodat er geen stabiele verbinding is. Off-topic (sorry): Wat ook een mooi wireless systeem schijnt te zijn is SONOS. |
|
||||
|
||||
Citaat:
Greetz, Stiruam |
|
||||
|
||||
1000€ voor de goedkoopste,van een uitbreiding gesproken...
|
|
||||
|
||||
Jaah wie koopt dat nou...
Echter back to the forum, ik zag dat er nu ook een voice chat was voor de iPhone... Dat gaat in de richting van Voip voor iPhone |
|
||||
|
||||
Citaat:
De iPhone daarintegen niet, die connect alleen automatisch als ik met bluetooth AAN de motor start, start ik mijn motor echter eerder en zet daarna pas me bluetooth aan dan connect die niet en moet ik hem iedere keer zelf paren. |
|
||||
|
||||
mijne niet hoor... die paart dan gewoon ook.. misschien paart ie niet lekker omdat ie niet virgin is
|
|||
|
|||
Vraagje
Bij installer krijg je zeg maar een menu van appilicaties die je op je telefoon kan zetten maar er zijn nog meer appilicaties lijsten is mij vertelt van 3e die dat uploaden dan moet je ergens een keywoord intikken en dan krijg je nog meer appilicaties maar ben dat woord vergeten wie weet het ? alvast bedankt |
|
||||
|
||||
niet dubbel postten he?! heb je vraag al in een ander topic beantwoord
overigens hele goeie wiki hoor |
|
||||
|
||||
Een soort database pakketje om een knowledge base'je aan te maken.
Wellicht is het er al, dan graag de link |
|
|||
|
|||
msn lijkt me wel handig niet via internet dat is ruk maar gewoon als een .app
|
|
||||
|
||||
aangezien je voor msn ALTIJD een data-connectie moet hebben zie ik niet in wat het voordeel van een native-MSN app tegenover een webapp zou zijn hoor... maar als je dat wel vins moet je maar eens appollo downloaden.
ik ben persoonlijk blij met beejive |
|
|||
|
|||
Ik zou graag via Wi-Fi op de universiteit kunnen internetten..
|
|
|||
|
|||
notities of dergelijk synchroniseren
iemand een idee hoe men de notities of iCal volledig kan synchroniseren ?
|
|
||||
|
||||
|
|
||||
|
||||
Een soort van Taskswitcher, waarbij je dus niet eerst de gebruikte applicatie hoeft af te sluiten om (via springboard) een andere te starten. Ik besef terdege dat hierin tegelijkertijd het WindowsMobile-gevaar schuilt van onnoemelijk veel applicaties op de achtergrond open hebben staan. Maar, als we dan toch bezig zijn, een 'iTaskSwitch' die alle apps afsluit die ermee geopend zijn, behalve de laatste?
Laatst gewijzigd door ButcherJF; 06-12-07 om 23:38. Reden: spelfoutjes |
|
||||
|
||||
bestaat allang man...kijk maar ff naar Dock
|
|
||||
|
||||
|
|
||||
|
||||
|
Er zijn 2 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 2 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Als je je iphone zou inruilen voor welke zou je het dan doen? | YvesT | Chat en geruchten | 92 | 09-01-12 19:38 |
Welke game zou je graag in ontwikkeling zien?? | @pple_nerd | iPhone Games | 24 | 07-10-11 19:15 |
Welke progamma's wil jij zien op de iPad en waarom? | StefV | iPad algemeen | 13 | 10-08-10 22:17 |
graag zou ik terug downgraden van 2.1 naar 1.4 | Victorinox 13 | Archief | 2 | 07-08-08 20:31 |
|
|