Welke apps zou jij graag op de iPhone zien? discussie in Jailbreak apps en thema's forum; ( verdwijnt na registratie ) Citaat: Oorspronkelijk geplaatst door Trinity Een to do list die met iCal te syncen is. Snap niet hoe je de iPhone voor "business" doeleinden kan ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Citaat:
Maar je kunt dit oplossen door : ToDo (7,99 €) via iTunes app. in combinatie met Toodledo te gebruiken Wel geen echt desktop app, maar werkt goed samen. Ook kun je de taken invoegen bij iCal. Toodledo :: A to-do list to organize your tasks Dit gebruik ik nu een paar dagen en valt zeer goed mee vind ik. Met desktop app : Omnifocus (15,99 €) en Things desktop app (49 €) The Omni Group - OmniFocus Wel nog niet uitgeprobeerd, maar ga het eerstdaags eens uitproberen. Grtjes |
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
|||
|
|||
ik zou graag draadloos via een headset muziek willen luisteren
|
|
||||
|
||||
Citaat:
Goeie tip, ben er echt me geholpen! grtz, Jet |
|
||||
|
||||
Citaat:
Goeie tip, ben er echt me geholpen! grtz, Jet |
|
|||
|
|||
Home screen aanpassing
Heb nu sinds half juni mijn iphone 3G en ben er erg tevreden over.
Er is echter 1 ding wat ik eigenlijk mis en dat is wanneer de Iphone in slaapstand staat en je op een willekeurige toets drukt om deze weer wakker te maken dan zie je voordat je de telefoon ontgrendelt een afbeelding. ik zou graag zien dat daar wordt weergegeven hoeveel mails er zijn of berichten of wat mijn volgende vergadering is zonder dat ik mijn telefoon helemaal moet ontgrendelen. Vanwege het synchroniseren met exchange van mijn werk is dat wat meer werk als ik na 5 min eerst mijn wachtwoord moet intoetsen. weet iemand of daar iets voor is te vinden? |
|
|||
|
|||
@ Trinity ; graag gedaan
|
|
|||
|
|||
sinds ik jailbreak 2.0.3.1 heb gedaan ben ik bepaalde apps uit installer kwijt, ik zoek een app, die het volume verhoogd, het begon met ASvolume kan m alleen nergens meer vinden iemand een idee
|
|
|||
|
|||
in cydia is geloof ik VolumeBooster te vinden.
|
|
|||
|
|||
ja klopt die heb ik er nu op, maar ik had er vorige keer 1 onder installer (niet volumeboost) die werkte nog beter,
|
|
|||
|
|||
als ik in de Installer zit (2.0.1) krijg ik de hele tijd een Error: timed out en OK, waar ligt dat aan? Kan iemand me helpen?
|
|
|||
|
|||
de error timed out, kan komen omdat er een bij je sources een naam staat die of niet goed is geschreven of niet (meer) bestaat
|
|
|||
|
|||
weet iemand of ik een ander blue tooth protocol op de iphone kan zetten zodat ik draadloos ook muziek kan luisteren en niet alleen kan telefoneren?
|
|
|||
|
|||
hey macman.
wat jij wilt hebben is intelliscreen kost wel 25 dollar eenmalig maar het doet wel wat jij wilt kijk hier maar Intelliborn - Everyday Problems, Everyday Solutions Alex,
|
|||
|
|||
Weet iemand of er al echt goede grafische rekenmachines uitgebracht zijn? Anders zou ik dat graag op de Iphone zien.
Het moet toch mogelijk zijn om de TI-89 mogelijkheden op je iphone te krijgen gezien de specificaties. Echter zal het enige probleem de hoge ontwikkelingskosten zijn icm de lastig te voorspellen vraag. Wel is hier veel geld voor te vragen. |
|
||||
|
||||
Citaat:
|
|
|||
|
|||
Het enige wat ik wil:
Een drag & drop functie!! Gewoon alles op je iPhone kunnen slepen zonder bemoeienis van Apple's iTunes.. Ohw ja, GOEDE oordopjes en niet die standaard bijgeleverde slappe hap... |
|
|||
|
|||
Is er al een 2.0 versie van Penguin Panic?
|
|
|||
|
|||
landscape sms ftw
|
|
||||
|
||||
Citaat:
|
|
||||
|
||||
|
Er zijn 3 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 3 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Als je je iphone zou inruilen voor welke zou je het dan doen? | YvesT | Chat en geruchten | 92 | 09-01-12 19:38 |
Welke game zou je graag in ontwikkeling zien?? | @pple_nerd | iPhone Games | 24 | 07-10-11 19:15 |
Welke progamma's wil jij zien op de iPad en waarom? | StefV | iPad algemeen | 13 | 10-08-10 22:17 |
graag zou ik terug downgraden van 2.1 naar 1.4 | Victorinox 13 | Archief | 2 | 07-08-08 20:31 |
|
|