Geen filemaneger xbmc. discussie in Jailbreak apps en thema's forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo ik xbmc op mijn ipad geinstaleerd en wat downloaden alleen ze hebben het over filemanager , maar die staat niet tussen mijn systeem. Zie ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Geen filemaneger xbmc.
Hallo ik xbmc op mijn ipad geinstaleerd en wat downloaden alleen ze hebben het over filemanager , maar die staat niet tussen mijn systeem.
Zie alleen profielen en systeembeheer. Wie kan mij daar bij helpen. |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Je hebt over exact hetzelfde onderwerp meerdere berichten of discussies geplaatst.
Dit is niet overzichtelijk (ook voor jezelf niet) en wordt als irritant ervaren door je mede-forumgebruikers. We verzoeken je dan ook vriendelijk om je te beperken tot één topic over dit onderwerp. //Slotje |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Apple tv2 geen XBMC op te krijgen | Nico Pieter | Apple TV - 2e generatie en 3e generatie | 1 | 27-10-12 16:49 |
Apple TV: Na jailbreak en installeren van XBMC geen opstart meer | Gallego88 | Jailbreak | 0 | 11-07-12 00:01 |
Xbmc Krijgt geen verbinding met pc om bestanden te delen | Michel1982 | Apple TV - 2e generatie en 3e generatie | 6 | 14-04-12 19:18 |
xbmc ziet geen workgroup win7 | roneij | Apple TV - 2e generatie en 3e generatie | 15 | 30-01-12 12:45 |
xbmc speelt geen videofiles af....? | goofy17 | Apple TV - 2e generatie en 3e generatie | 1 | 27-09-11 16:05 |
|
|