Werken met thema's vanaf versie 2.0 discussie in Jailbreak apps en thema's forum; ( verdwijnt na registratie ) Citaat: Oorspronkelijk geplaatst door HBosss Ik heb in de map 'Themes(summerboard)' een wallpaper geinstalleerd, maar er is niks veranderd aan m'n achtergrond, moet ik dit ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
||||
|
||||
je moet je thema zetten in Library/Themes, dan WinterBoard openen en je thema selecteren.
Game Center ID ORIONSFKNBELT Laatst gewijzigd door iMario; 25-08-08 om 14:29. |
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
|||
|
|||
winterboards worden niet geladen
hoi,
Ik heb een aantal wb gedownload maar als ik ze selecteer dan krijg ik ze niet te zien ook heb ik er eentje van internet gehaald en het mapje in Private/var/stash/themes.cnhsbd geplaatst maar als ik hem selecteer word hij niet geladen hij komt wel voor in het lijstje van mijn winterboards app Iemand raad?? Ik heb al verschillende topics door gelezen maar kon niks vinden HELP |
|
|||
|
|||
Citaat:
als je alleen de achtergrond wilt veranderen kan het nog eenvoudiger. ga naar je foto's, zoek de afbeelding die je wilt gebruiken: linker knop "opties' aanklikken en daar kiezen voor "gebruik als achtergrond" en klaar! misschien moet je je springboard opnieuw laden (aan en uitzetten van iPhone als je geen app daarvoor hebt geinstalleerd) Succes |
|
|||
|
|||
Ja maar dat is niet voor de achtergrond achter de icoontjes toch?
|
|
||||
|
||||
|
|
|||
|
|||
Niet als je User Wallpaper hebt aangevinkt in WB Wel even Prioriteit op 1 zetten ( User Wallpaper boven aan slepen)
|
|||
|
|||
Ik heb bovenstaande geprobeerd, maar ik kan mijn lockscreenwallpaper niet aanpassen. Als ik een foto neem en die instel als achtergrond blijft de iphone 3g een foto kiezen die als 'original backup' in Customize staat onder Wallpaper/Lockscreenwallpaper - heeft iemand enig idee hoe ik dit op kan lossen? Want ik snap er niks van. Thanks alvast.
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Toetsenbord thema's werken niet | iTompie | Jailbreak apps en thema's | 4 | 08-05-11 01:42 |
Sommige thema's werken niet? | m240 | Jailbreak apps en thema's | 5 | 10-04-11 00:05 |
Thema Icoontjes werken niet!? | LeonPaul | Jailbreak apps en thema's | 10 | 30-11-09 23:10 |
thema's werken niet | AAIRWIN | Jailbreak apps en thema's | 7 | 31-07-08 05:26 |
Thema's in Summerboard werken niet... | Thomas H. | Unlock [archief] | 5 | 22-04-08 14:10 |
|
|