//

Werken met thema's vanaf versie 2.0

Werken met thema's vanaf versie 2.0 discussie in Jailbreak apps en thema's forum; ( verdwijnt na registratie ) Citaat: Oorspronkelijk geplaatst door HBosss Ik heb in de map 'Themes(summerboard)' een wallpaper geinstalleerd, maar er is niks veranderd aan m'n achtergrond, moet ik dit ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Jailbreak en Unlock > Jailbreak apps en thema's
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #21  
Oud 25-08-08, 13:23
iMario's schermafbeelding
iMario iMario is offline
iPhone(club) Guru
• iOS 7.1.2
• 8.4
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Mar 2008
Locatie: /SpringBoard
Berichten: 6.160
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door HBosss Bekijk bericht
Ik heb in de map 'Themes(summerboard)' een wallpaper geinstalleerd, maar er is niks veranderd aan m'n achtergrond, moet ik dit nog ergens instellen, zo ja, waar?
je moet je thema zetten in Library/Themes, dan WinterBoard openen en je thema selecteren.
__________________
Game Center ID ORIONSFKNBELT

Laatst gewijzigd door iMario; 25-08-08 om 13:29.
Gesponsorde links
Advertentie
Advertentie

  #22  
Oud 25-08-08, 20:06
Dualcore Dualcore is offline
• iOS 3.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: May 2008
Berichten: 74
Stuur een bericht via MSN naar Dualcore
Standaard winterboards worden niet geladen

hoi,

Ik heb een aantal wb gedownload maar als ik ze selecteer dan krijg ik ze niet te zien

ook heb ik er eentje van internet gehaald en het mapje in Private/var/stash/themes.cnhsbd geplaatst maar als ik hem selecteer word hij niet geladen hij komt wel voor in het lijstje van mijn winterboards app

Iemand raad??

Ik heb al verschillende topics door gelezen maar kon niks vinden

HELP
  #23  
Oud 01-09-08, 20:49
grik grik is offline
• iOS 7.1.2
• 7.1.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jun 2008
Berichten: 73
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door JoriSsz Bekijk bericht
Maar winterboard is geen Summerboard .. toch? Ik heb momenteel winterboard en customize.... maar wallpapers wijzigen, in een van mijn eigen achtergronden.. lukt toch echt niet

Er is mij verteld dat ik voor het wijzigen van de achtergrond (na het slide to unlock) summerboard nodig heb... of de winterboard theme "use wallpaper"

GEEN VAN BEIDE kan ik vinden in cydia... ik ben echt geen debiel ofzo.. staan er gwoon echt niet in

Maar als ik het goed begrijp heb ik dus nodig om mijn iphone een beetje te customizen, en met name de wallpapers:

springboard
summerboard
winterboard
springroll
customize?

als je alleen de achtergrond wilt veranderen kan het nog eenvoudiger. ga naar je foto's, zoek de afbeelding die je wilt gebruiken: linker knop "opties' aanklikken en daar kiezen voor "gebruik als achtergrond" en klaar!
misschien moet je je springboard opnieuw laden (aan en uitzetten van iPhone als je geen app daarvoor hebt geinstalleerd) Succes
  #24  
Oud 01-09-08, 22:33
HBosss HBosss is offline
• iOS 1.1.4
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: May 2008
Berichten: 23
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door grik Bekijk bericht
als je alleen de achtergrond wilt veranderen kan het nog eenvoudiger. ga naar je foto's, zoek de afbeelding die je wilt gebruiken: linker knop "opties' aanklikken en daar kiezen voor "gebruik als achtergrond" en klaar!
Ja maar dat is niet voor de achtergrond achter de icoontjes toch?
  #25  
Oud 01-09-08, 23:47
iMario's schermafbeelding
iMario iMario is offline
iPhone(club) Guru
• iOS 7.1.2
• 8.4
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Mar 2008
Locatie: /SpringBoard
Berichten: 6.160
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door HBosss Bekijk bericht
Ja maar dat is niet voor de achtergrond achter de icoontjes toch?
Ik kan je vertellen dat dat niet de achtergrond voor achter je icoontjes is. Dat is de achtergrond voor op je lock screen.
  #26  
Oud 02-09-08, 09:13
bababakkus bababakkus is offline
• iOS 4.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2008
Berichten: 203
Standaard

Niet als je User Wallpaper hebt aangevinkt in WB Wel even Prioriteit op 1 zetten ( User Wallpaper boven aan slepen)
__________________
Windows 7 Ultimate | Iphone 3G ( NL) 8 GB | Ipad 64 GB Wi-Fi
  #27  
Oud 02-09-08, 21:30
darkside darkside is offline
• iOS 5.0.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2008
Berichten: 23
Standaard

Ik heb bovenstaande geprobeerd, maar ik kan mijn lockscreenwallpaper niet aanpassen. Als ik een foto neem en die instel als achtergrond blijft de iphone 3g een foto kiezen die als 'original backup' in Customize staat onder Wallpaper/Lockscreenwallpaper - heeft iemand enig idee hoe ik dit op kan lossen? Want ik snap er niks van. Thanks alvast.
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Toetsenbord thema's werken niet iTompie Jailbreak apps en thema's 4 08-05-11 00:42
Sommige thema's werken niet? m240 Jailbreak apps en thema's 5 09-04-11 23:05
Thema Icoontjes werken niet!? LeonPaul Jailbreak apps en thema's 10 30-11-09 22:10
thema's werken niet AAIRWIN Jailbreak apps en thema's 7 31-07-08 04:26
Thema's in Summerboard werken niet... Thomas H. Unlock [archief] 5 22-04-08 13:10

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 07:15.