Streaming radio luisteren met iRadio discussie in Jailbreak apps en thema's forum; ( verdwijnt na registratie ) maar probleem is wel dat elke keer als je wilt streamen dus via mobile terminal moet gaan luisteren?...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
||||
|
||||
maar probleem is wel dat elke keer als je wilt streamen dus via mobile terminal moet gaan luisteren?
|
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
||||
|
||||
ja, ok maar dat voelt natuurlijk wel lekker nerdy niewaar?
en je kan dus nu al een hoop gewoon via de GUI luisteren, dit is alleen maar voor aangepaste stations... dus als je niet de terminal in wilt moet je nog ff wachtten tot hij het pre-alpha stadium uit is... ondertussen heb ik lekker 3fm draaien
|
||||
|
||||
Thanx Sjowol, kinkFM rules!!
|
||||
|
||||
Sjit, ik wil hem via installer downloaden, wat hij ook doet, maar hij geeft aan dat hij bij checking packages de download is gefailed?? Wat zou dit kunne zijn? Ik kan wel bv vanIappaaday iets installeren dat werkt wel.
Is er een andere manier om dit te installeren? |
|
||||
|
||||
Zou ik de iphone eerst opnieuw moeten opstarten hiervoor, ook krijg ik in installer bij update verder niets te zien, betekent dit dat hij dan up 2 date is? Dat er verder geen updates zijn?
|
|
||||
|
||||
Hij werkt inmiddels, leuk man! heb nu wel alleen lounge radiostations maar zal hier eens gaan kijken hoe we dat kunnen veranderen.
|
|
|||
|
|||
moet via Wi-Fi ?
|
|
||||
|
||||
Via Wi-Fi of GPRS kan het
|
|
|||
|
|||
Het bestand stations.plist bevat alle informatie over de radiostations. Maar het is vrij onduidelijk.. dus iets toevoegen wordt moeilijk..
|
|
||||
|
||||
Oke ikd8 dat het middels het eerste bericht hier wel te doen zou moeten zijn.Moet er eens ff goed voor gaan zitten zodra mun Wi-Fi weer normaal werkt!
|
|
|||
|
|||
werkt dit via grps ?
|
|
||||
|
||||
Zowel via Wi-Fi als via gprs d8 ik..
|
|
||||
|
||||
Citaat:
Code:
<string>Groove Salad: a nicely chilled plate of ambient beats and grooves. [SomaFM]</string> <integer>569</integer> <string>audio/mpeg</string> <dict> <key>$class</key> <dict> <key>CF$UID</key> <integer>13</integer> </dict> <key>NS.keys</key> <array> <dict> <key>CF$UID</key> <integer>3</integer> </dict> <dict> <key>CF$UID</key> <integer>4</integer> </dict> <dict> <key>CF$UID</key> <integer>5</integer> </dict> <dict> <key>CF$UID</key> <integer>6</integer> </dict> <dict> <key>CF$UID</key> <integer>7</integer> </dict> </array> <key>NS.objects</key> <array> <dict> <key>CF$UID</key> <integer>57</integer> </dict> <dict> <key>CF$UID</key> <integer>58</integer> </dict> <dict> <key>CF$UID</key> <integer>59</integer> </dict> <dict> <key>CF$UID</key> <integer>60</integer> </dict> <dict> <key>CF$UID</key> <integer>61</integer> </dict> </array> </dict> <integer>128</integer> <integer>293720</integer> |
|
|||
|
|||
Al wat nieuws gevonden?
Het zou top zijn als we een NL plist zouden hebben Werkt dit trouwens ook voor iPod touch? Laatst gewijzigd door Kethij; 14-11-07 om 21:02. |
|
|||
|
|||
Voor mensen die veel meer keuze willen hebben in radiostations,
waaronder dus ook Nederlandstalig etcetera is er nu; http://subband.com/~mewse/iRadio.tgz Is te openen via Winrar, gewoon uitpakken en dan via SSH naar je App dir. Wel is het slim om je oude versie te verwijderen en de nieuwe versie CHMOD 755 te geven. |
|
||||
|
||||
Citaat:
nu slamfm en radio538 zoeken.. iemand al gevonden? |
|
||||
|
||||
Citaat:
Oh en hij staat inmiddels ook weer gewoon op Installer.app! |
|
||||
|
||||
Weet iemand of er ook Canadese zenders te vinden zijn, zoals CBC radio?
Alles met een lagere bitrade dan 128 klinkt trouwens alsof ze helium hebben ingeademd... |
|
|||
|
|||
Ik heb dit even voordat ik met de trein ging geinstalleerd en dat hing helemaal goed maar nu heb ik het probleem dat hij geen stations afspeeld. Il klik op een station en dan gebeurd er niets. Fw 1.0.2 heb ik.
Iemand? send with my iPhone EDIT: ben nu thuis en kom erachter dat hij het met Wi-Fi wel makkelijker doet. maar headphones deden het zacht, nu heb ik dat aangepaste bestand in mijn iphone gezet, is hij nog zachter! En die "player + settings " knop doen het helemaal niet, zelfs niet 1x gedaan... Laatst gewijzigd door N33D; 19-11-07 om 22:48. |
|
|||
|
|||
Dit is wel vaag.
hij deed het erg zacht. Toen ben ik naar "iPod" gegaan ( terwijl iRadio een station afspeelde ) en een nummer afgespeeld. Toen ging de volume van iradio ook omhoog en kan ik gewoon met die volumeknop iRadio bedienen. Ik heb technobase.fm ook gevonden onder "Techno" staat hij. Alleen met Wi-Fi werkt het goed. Maar als ik zoals nu in de trein zit en dus met gprs iradio wil afspelen moet hij steeds weer bufferen. Dus hij loopt niet echt lekker. Hij stopt om de 5 sec even met afspelen. Kan iemand andrs even dat radio station proberen met gprs? Of heeft iedereen dit probleem? |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Muziek: Radio luisteren - rechtstreekse streaming links | mvi | Muziek, foto & video | 52 | 05-07-16 21:24 |
Probleem met streaming radio luisteren via Wi-Fi op iphone 4 aangesloten op Dock | basvdkant | Wi-Fi | 1 | 29-01-11 20:19 |
radio luisteren op iPhone | sth313 | iPhone accessoires en onderdelen | 3 | 01-11-10 19:19 |
radio luisteren met sleeptimer | Sultan | iPhone Apps | 0 | 03-05-10 20:38 |
Radio luisteren... | Hjalmarr | iPhone algemeen | 5 | 20-09-09 23:08 |
|
|