Streaming radio luisteren met iRadio discussie in Jailbreak apps en thema's forum; ( verdwijnt na registratie ) Voor mensen die een beter alternatief zoeken voor iRadio; http://www.iphoneclub.nl/forum/f8/ap...radio-etc.html...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Voor mensen die een beter alternatief zoeken voor iRadio;
https://forum.iculture.nl/f8/ap...radio-etc.html |
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
||||
|
||||
Dat is inderdaad een aanrader Kasatka,het werkt perfect!
|
|
||||
|
||||
naja nu nog pls files vinden ik heb radio 3 maar waar is 538/kink/veronica etc?
|
|||
|
|||
Sky radio voor iRadio
Is er nou niemand die een toevoeging (.plist file) heeft voor iRadio met bv Sky-radio , Radio2 etc ??
|
|
|||
|
|||
Waar kun je ze terug vinden onder Genre, nadat je een stream hebt toegevoegd??? Kan ze maar niet vinden!?
p.s.: Is Radio Rijnmond ook beschikbaar? (voor de live voetbalverslagen op zondag!) |
|
||||
|
||||
|
|
|||
|
|||
1. Ik wens enkel te luisteren naar het uiterst objectieve Radio Rijnmond (pro Feyenoord) dat op een haast Latijns-Amerikaanse wijze live verslag uitbrengt van alle Feyenoord wedstrijden, zonder veelvuldig te onderbreken met eeuwenoude grafmuziek zoals bij Radio 1 Langs de Lijn van de NOS.
2. 927 Live? (Op 24 mei 2004 werd de naam van 927 Live veranderd in Sporza Radio, naar het gelijknamige tijdelijke derde televisienet en de website. Bron wikipedia) p.s.: Iemand nog een idee waar ik de toegevoegde radiozenders terug kan vinden in iRadio? Ik voeg ze toe in Termv100 (?) maar kan ze daarna nergens aanklikken. |
|
|||
|
|||
Iradio werkt niet
Hoi,
Heeft iemand enige idee waarom Iradio niet werkt? Ik heb het via de installer geinstalleerd, maar als ik nu op het symbooltje druk om het programma te starten start er iets (wit scherm) en dan sluit het direct weer. Ik heb al geprobeerd het opnieuw te installeren, maar dit mocht niet baten. Via de zoekfunctie kon ik niks vinden. Dus als iemand enige idee heeft hoor ik het graag. Greetz |
|
||||
|
||||
Op welke firmware draai je nu?
|
|
|||
|
|||
Bij mij werkt hij wel, maar de Nederlandse radiozenders (zoals elders op het forum uitgelegd) toevoegen lukt me niet.
|
|
|||
|
|||
Waar is Iradio gebleven?
Ik kom iradio niet meer tegen in installer app. zit deze tegenwoordig in een bepaalde repo? ik heb 1.13 geinstalleerd met install app 3.0
renzie |
|
||||
|
||||
Nieuwe Community Sources ook geïnstalleerd ?
|
|
|||
|
|||
Bij mij lukt het ook niet.
Ik draai op1.1.2. na installatie blijft hij steken bij loading genres. groeten detlef |
|
|||
|
|||
Nu wel na uninstall en herinstall lukt het wel.
dettie |
|
|||
|
|||
Ik heb al diverse keren geprobeerd te uninstallen en dan weer te installeren. Ik heb een gekraakte 1.1.3 OTB. So plz als jullie nog meer suggusties hoor ik het graag!
|
|
|||
|
|||
Moet je voor iradio steeds verbinding met internet hebben om die aan te hebben?
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Lijkt me wel zo handig om streaming audio af te kunnen spelen....dus ja...je hebt een constante Wi-Fi verbinding nodig.
|
|||
|
|||
Is er aub iemand die een .pls voor Radio Rijnmond kan maken/vinden?
|
|
||||
|
||||
Iemand een FunX-linkje, please
of Hot97 America? |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Muziek: Radio luisteren - rechtstreekse streaming links | mvi | Muziek, foto & video | 52 | 05-07-16 21:24 |
Probleem met streaming radio luisteren via Wi-Fi op iphone 4 aangesloten op Dock | basvdkant | Wi-Fi | 1 | 29-01-11 20:19 |
radio luisteren op iPhone | sth313 | iPhone accessoires en onderdelen | 3 | 01-11-10 19:19 |
radio luisteren met sleeptimer | Sultan | iPhone Apps | 0 | 03-05-10 20:38 |
Radio luisteren... | Hjalmarr | iPhone algemeen | 5 | 20-09-09 23:08 |
|
|