iPhone vast na installeren vanuit Cydia of Installer discussie in Jailbreak apps en thema's forum; ( verdwijnt na registratie ) Citaat: Oorspronkelijk geplaatst door atQuest 2.0.1. heeft problemen met het communiceren met de zendmasten van t-mobile. 2.0.2. heeft dat niet, en zorgt ervoor dat de ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
||||
|
||||
Citaat:
|
|
|
||||
|
||||
Dan is het te hopen dat vodafone er geen last van heeft.. probleem zit in de iphone, niet in de toren..
|
|
||||
|
||||
Nou...weer vastgelopen hoor, word er een een beetje weemoedig van.
Ik heb geen idee wat er aan de hand is maar de tijd tussen de vastlopers wordt steeds korter. Wat ook opvalt is dat de iphone traag wordt voordat ie vastloopt en hij wordt best wel warm... Ik heb iets gelezen over virginizen maar dat is allen van toepassing op firmware 1.0 dus dat schiet ook niet op. Ik heb zelf het idee dat er iets erg niet goed zit met mijn iphoontje. Maar goed, daar gaat ie voor de 13e keer: Restore!! |
|
||||
|
||||
Citaat:
|
||||
|
||||
Wat is dan de originele firmware?
Het is een 1.0 iphone (1st gen) met een vodafone simkaart. Waar het door gekomen is weet ik niet maar het gaat niet zoals het moet gaan. Ik werk trouwens met OSX. |
|
||||
|
||||
Citaat:
of hier: https://forum.iculture.nl/f59/i...-firmware.html sorry had over het hoofd gezien dat je op mac draait, je moet dan pwnage of quickpwn hebben die zijn te downloaden op het blog van het dev-team. iphone-dev.org |
|
||||
|
||||
ok, maar dat doe ik dus iedere keer al zo.
|
|
||||
|
||||
je gaat eerst helemaal terug naar de orginele firmware van apple zodat ie weer gelocked is?
en daarna jailbreak je em weer? dan zit er niks anders op om em nog een keer te jailbreaken! en in installer heb je geen verkeerde sources? |
|
||||
|
||||
Installer is helemaal kaal, nog geen source geinstalled.
En ja zoals jij beschrijft, doe ik het ook. Heb nu weer 2.0.1 erop staan en ik heb de programma's nog niet gesynched, hij loopt nu een stuk sneller en ik kan zelfs winterboard installeren. Laatst gewijzigd door elvisP; 08-09-08 om 18:36. |
|
||||
|
||||
hopen dat je nu iets minder snel hoeft te restoren, zou wel lekker zijn om is een dag niet te restoren!
|
|
||||
|
||||
inmiddels naar 2.02 gegaan zonder de gedownloade apps te installeren.
alles lijkt goed te lopen, allerlei apps geinstalleerd via cydia, nix aan de washand. nu bezig om de muziek terug te zetten. straks ga ik kijken welke apps uit de app store ik ga terugzetten, daar zit denk ik het probleem ergens. |
|
||||
|
||||
Waarschijnlijk gevonden...
Op Workaround for 2.0.x stuck at apple logo after installing apps - Hackint0sh het volgende gevonden:
"what Cydia does is tells Springboard to regenerate the application map, and it is that application map regeneration that triggers the problem - Springboard becomes unresponsive for extended periods of time, the watchdog process starts trying to kill Springboard, and all hell breaks loose...this procedure will also recover from that situation." De procedure (FIX) (werkte bij mij): 1. Make sure iTunes is open and your phone is connected to your Mac 2. Upload however many apps you want (als je het met ssh doet, overslaan anders) 3. Off and on your phone 4. Your phone will hang at the boot logo for a long time and will vibrate twice 2-3 times, with quite a long break in between (at this time, your iTunes will be frozen with the colorful spinning wheel cursor) (Bij mij vibreerde 'ie niet) 5. WAIT... (maybe 6-10 min). After some time your iTunes will detect and display the iPhone page 6. Once iTunes shows the iPhone page, just reset your phone using the Home+Power button combination. punt 6: Bij mij ontdekte iTunes de iPhone en bleef de iPhone op het apple logo hangen. syncen ia iTunes gestopt, en een reset (home&power) gedaan met de iphone nog steeds aangesloten op de mac. |
|
||||
|
||||
Bovenstaande allemaal geprobeerd nadat ie weer eens spontaan opnieuw op ging starten en bleef hangen in het Bootlogo, ben nu bezig de Custom 2.0.2 er weer op te zetten en dan kijken we wel waar het schip weer strand
|
|
||||
|
||||
Gisteren is de iPhone 2x blijven hangen, dus 2 x retoren op 1 dag, dat is wel wat overdreven...
Ben nu weer terug gegaan naar 2.01, heb de firmware aangepast, dwz bootloader 3.9 ipv 4.6 en geen cydia en installer en een partitie van 1500 mb. Eens kijken wat er nu gaat gebeuren. |
|
||||
|
||||
Heb je bovenstaande niet gelezen? het komt ook gewoon voor op 2.0.1.. Ik bergrijp trouwens niet dat bovenstaande niet helpt :S
|
|
||||
|
||||
Als ik alleen Five Icon Dock installeer en OpenSSH en Automatic SSH en SSHToggle gaat het goed, vanochtend probeerde ik Cycorder te installeren en daarna wilde hij niet meer opstarten
|
|
||||
|
||||
En jawel hoor, ik probeer Bossprefs te installeren en hij hangt weer hoor
|
|
|||
|
|||
Welke restore gebruik je? De custom made van michael of je eigen? Ik had hetzelfde probleem n.l. Bij mij begon het pas toen ik cycorder en toneFX erop gezet had. Ik had toen een 2.0.2 versie met quickpwn erop staan. Nu heb ik iTunes opnieuw ge pwned met de een na laatste versie van winpwn en daarna een restore met de custom made van Michael, voorals nog gaat het prima. Deze software staat er momenteel op.
Cydia + Installer + Appstore bossprefs flashlight winterboard iBlacklist Teletekst Buienradar IMPlus Brain Tuner Earth 3D aSleep Labyrinth Shazam DActyl HoldEm poker Aurora Feint Het blijft toch wel erg vaag bij jou phone dat ie zo vaak crashed. Suc6 ermee. |
|
|||
|
|||
Ik heb dit ook gehad met de nieuwste firmware en toen goed gezocht op Google en het is daarna niet meer voorgekomen.
Je moet restoren als de iPhone hangt op het bootscherm en niet meer aangaat. In DFU mode zetten - zie de wiki. Installeer na de freshe restore met je custom firmware eerst alles uit Cydia wat je nodig hebt, vooral grotere packages. Dan pas je muziek en Apps uit de Appstore terug op je iPhone zetten. Het komt vooral voor als je vrij veel Apps hebt. Het heeft ermee te maken dat de apps plist file dan vastslaat als je achteraf iets uit Cydia installeert. Het is bij mij na bovenstaande oplossing niet meer voorgekomen, maar ik moet nu wel even afkloppen! |
|
||||
|
||||
ja zo had ik het vanmiddag ook geprobeerd en vooralsnog gaat alles goed
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iPhone: kan je vanuit icy, cydia installeren? | plecto | Jailbreak | 5 | 03-07-09 13:31 |
Cydia/installer installeren | Visions | Archief | 2 | 27-11-08 21:47 |
cydia en installer installeren? | kenay86 | Archief | 3 | 29-10-08 09:24 |
Installer 4.0 installeren via Cydia | Ragdolled | Jailbreak apps en thema's | 10 | 11-08-08 00:57 |
iPhone vast na installeren via installer | Alataby | Jailbreak apps en thema's | 4 | 15-02-08 22:04 |
|
|