//

Categories: organiseer je geïnstalleerde applicaties in mappen [Cydia]

Categories: organiseer je geïnstalleerde applicaties in mappen [Cydia] discussie in Jailbreak apps en thema's forum; ( verdwijnt na registratie ) ik heb vanmiddag een nieuwe thema geinstalleerd (inav) waardoor je categories moest installeren. bij winterboard moest ik alles wegklikken behalve die thema zelf en no ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Jailbreak en Unlock > Jailbreak apps en thema's
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #121  
Oud 25-03-09, 17:13
Burak Burak is offline
• iOS 3.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: May 2008
Locatie: Amsterdam
Berichten: 23
Standaard

ik heb vanmiddag een nieuwe thema geinstalleerd (inav) waardoor je categories moest installeren.
bij winterboard moest ik alles wegklikken behalve die thema zelf en no undocked icon labels.
ik moest alle games en alle app's in mappen zetten genaamd Apps en Games.
nadit ik inav heb weggedaan via winterboard, heb ik ook alles apps teruggezet via categories, maar nu mis ik iTunes en Contacten en bij poof staan ze gewoon als visible, dus ik hoor ze gewoon te zien maar ze zijn er niet.

wat heb ik gedaan, kunnen jullie mij helpen.
ik ben bereid om nog een keer te firmware 2.2 erop te zetten.
alleen ik wil wel alles behouden.

met vriendelijk groet,

Burak(the NOOB)
Gesponsorde links
Advertentie
Advertentie

  #122  
Oud 25-03-09, 19:02
Rawish Rawish is offline
• iOS 14.0
• iPadOS 14.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Sep 2008
Locatie: Rotterdam
Berichten: 46
Standaard

Probeer het ander door te gaan naar instellingen -> algemeen -> stel opnieuw in -> herstel alle instellingen
Hiermee worden al je standaard instellingen gereset en dat zou het probleem kunnen oplossen.

Werkt dit niet zou het verwijderen van
/var/mobile/Library/Preferences/com.apple.SpringBoard.plist
kunnen helpen maar als je dit doet maak dan sowieso een reservebackup van het bestand zodat je het altijd terug kunt zetten mocht er iets mis gaan (wel een reboot vereist na deze actie).
__________________
Finally Iphone again
  #123  
Oud 25-03-09, 19:37
Burak Burak is offline
• iOS 3.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: May 2008
Locatie: Amsterdam
Berichten: 23
Standaard

als ik herstel alle instellingen doe, ben ik dan alles kwijt zoals applicaties, contacten, agenda, sms enz

Laatst gewijzigd door King1987; 25-03-09 om 21:58. Reden: Wij bieden daar geen ondersteuning aan!
  #124  
Oud 25-03-09, 19:43
i(Phone)'s schermafbeelding
i(Phone) i(Phone) is offline
• iOS 3.0
• Besturingssysteem: MacOS X
 
Geregistreerd: Mar 2008
Berichten: 102
Stuur een bericht via MSN naar i(Phone)
Standaard

Erg handig, maar eerlijk gezegt vind ik dit niet echt een oplossing die heel mooi is..
__________________
 iPhone 3G (8GB) | Firmware: 3.0 | Jailbroken | T-Mobile i-150 | Sinds: 11 juli 2008 
  #125  
Oud 26-03-09, 05:27
Rawish Rawish is offline
• iOS 14.0
• iPadOS 14.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Sep 2008
Locatie: Rotterdam
Berichten: 46
Standaard

Ik snap niet waarom dit niet erg handig zou zijn. Hij is namelijk ergens in zn instellingen 2 applicaties verloren (omdat ze toch blijkbaar 'hidden' zijn) en dit is wel een manier om dat te resetten. Je verliest overigens geen applicaties verder. Alles wat geïnstalleerd is blijft gewoon geïnstalleerd. Je verliest alleen de instellingen van je applicaties dus je zult sommige instellingen overnieuw moeten instellen.
  #126  
Oud 26-03-09, 09:36
Burak Burak is offline
• iOS 3.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: May 2008
Locatie: Amsterdam
Berichten: 23
Standaard

ik heb gewoon gisteren naar 2.2.1 geupgraded.
en dan kreeg ik een lichte hartaanval want ik zag dat nu youtube, contacten en itunes weg waren en ik zag iets van 10 springboard's vol waren met lege webclips, je ziet niks, maar als op de icoon 3 sec lang inhoudt dan zie je de hele scherm vol met kruisjes.
toen ging ik via ssh alle webclips verwijderen en op de allerlaatste pagina zag ik itunes, youtube en contacten daar.

dus allemaal bedankt,

met vriendelijk groet,

Burak (the biggest noob ever)
  #127  
Oud 04-04-09, 20:53
frenkshabba frenkshabba is offline
• iOS 2.2.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Feb 2009
Berichten: 1
Standaard

ik vind het wel een handig prog alleen die laadtijden die zijn zoooo langzaaam dat verpest het.
en eig is het prog ook voor de mense die weer van hun apple-tje een windowsding wille make
  #128  
Oud 07-04-09, 00:42
pagani pagani is offline
• iOS 6.0.2
• 5.0.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Dec 2008
Berichten: 3
Standaard

"Probeer het ander door te gaan naar instellingen -> algemeen -> stel opnieuw in -> herstel alle instellingen
Hiermee worden al je standaard instellingen gereset en dat zou het probleem kunnen oplossen."

Thanx Rawish, dit was precies de oplossing waar ik naar zocht!

Ik heb Categories ook gebruikt maar omdat ie constant vast liep heb ik hem verwijderd. Het probleem wat ik toen had was dat gratis apps uit de app store verdwenen als je iets uit cydia installeerde.
Een tijdelijke oplossing was zoals eerder genoemd om met hide icons van Bosspreff of Poof de apps weer zichtbaar te maken. Maar dit is de oplossing!!

Laatst gewijzigd door pagani; 07-04-09 om 00:45.
  #129  
Oud 06-05-09, 10:13
maltje maltje is offline
• iOS 6.1
• 6.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jan 2009
Locatie: ergens
Berichten: 476
Standaard Categories

HAllo,

Ik gebruik het progrogje "categories" om men iphone wat overzichtelijk te houden.
Ik maak een nieuwe map aan maar niet alle programma's die ik heb,staan in de lijst om toe te voegen aan die map!
Heeft nog iemand dit probleem?
  #130  
Oud 07-05-09, 14:06
SuperDutch's schermafbeelding
SuperDutch SuperDutch is offline
• iOS 5.0
• 4.3.5
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Oct 2007
Berichten: 335
Standaard

Weet iemand hoe je de labels onzichtbaar kan maken van de progjes die je in een map van categories hebt gezet. Het kan nml wel. Ik heb het nml gehad maar weet niet meer hoe ik het deed
  #131  
Oud 08-05-09, 18:50
Mart-in Mart-in is offline
• iOS 6.0.1
• 6.0.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Mar 2009
Locatie: Alphen a/d Rijn
Berichten: 55
Stuur een bericht via MSN naar Mart-in
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door SuperDutch Bekijk bericht
Weet iemand hoe je de labels onzichtbaar kan maken van de progjes die je in een map van categories hebt gezet. Het kan nml wel. Ik heb het nml gehad maar weet niet meer hoe ik het deed
Volgens mij moet je als je een Categories map hebt geopend op het 'i-tje tappen' en 'Icon Labels' uitzetten?


Trouwens, zijn jullie nog mooie thema's tegen gekomen voor Categories? Ik ben op zoek naar iets mooiers dan het standaardthema
  #132  
Oud 23-06-09, 10:53
crackstar crackstar is offline
• iOS 3.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: May 2009
Locatie: drachten
Berichten: 14
Standaard Categories problemen

Na een perfecte jailbreak 0.7.2 3G 8g, heb ik categories geinstalleerd? Na netjes mapjes te hebben gemaakt en respringen krijg ik hem niet meer uit de safe mode, alles geprobeerd,rebooten, categories en extra iconenpack geremoved weer gereboot maar probleem blijft. wil eigenlijk niet volledig herstellen. Kan je weer opnieuw beginnen.
Heeft iemand anders dit ook en zijn er oplossingen voor??
  #133  
Oud 23-06-09, 10:58
Chrisl's schermafbeelding
Chrisl Chrisl is offline
• iOS 11.2
• 11.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Feb 2008
Locatie: Amersfoort
Berichten: 2.235
Standaard

Nee, hier werkt categories perfect....

Het is trouwens wel vervelend dat de respring zo lang duurt, wel mooi nieuw schermpje, maar na het spinning wheeltje is het scherm veel te lang zwart....
__________________
2G US 16GB, 3GS 16GB black, 4 32GB black AT&T Simlock, 4S 16GB black, 5S 32GB spacegrey.

Laatst gewijzigd door Chrisl; 25-06-09 om 15:53.
  #134  
Oud 23-06-09, 21:11
iTim's schermafbeelding
iTim iTim is offline
• iOS 6.1.2
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Mar 2008
Locatie: Geleen
Berichten: 203
Standaard

Ik heb iets vervelends. Ik heb Apps en de app categories in een map gezet en verwijderd. Dus nu kan ik het programma niet meer openen nu ik hem weer heb geinstalleerd. De map is onzichtbaar.
  #135  
Oud 25-06-09, 15:50
Neomotion Neomotion is offline
• iOS 2.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Feb 2009
Locatie: Zwolle
Berichten: 10
Standaard

Crackstar, heb hetzelfde probleem hier. Vergeten alle apps uit categories te halen, nu kan ik er niet bij. Heb ondertussen alles weer uninstalled weer terug gezet, maar mocht niet helpen. Kwam ergens anders wel deze oplossing tegen, maar die werkt bij mij helaas niet. Misschien dat hij jou uit de brand helpt. Succes.

Citaat:
GoogleMyName zei in antwoord op Eta...
Wow Found the easiest Fix to bring back all of your apps.

Settings> General> Restrictions and enable this. This will unhide all your apps. You can then go back and turn restrictions off. After you turn it back off, all of your hidden apps that were in categories will be back on your spring board.
Hahaha, zit nu al uren een oplossing te zoeken voor mijn probleem, dat ik dacht te lezen dat jij hetzelfde had. Mijn excuses. Brain is fried by now... Sorry!
  #136  
Oud 06-07-09, 21:06
franzzje franzzje is offline
• iOS 7.0 beta
• 6.1.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jan 2009
Locatie: Rotterdam
Berichten: 9
Standaard Probleem met categories na update 3.0

Hey allemaal,

Ik heb net de zoekfunctie gebruikt voor problemen met categories en werd daar niet veel wijzer van...

Ik heb zojuist mijn Iphone geupdate en daar gelijk een jailbreak overheen gegooid. Toen ik eindelijk klaar was ben ik gelijk wat dingen uit cydia gaan downloaden waar dus o.a. winterboard bijzat.

Wat na de installatie dus eigenlijk op je spring moet staan, daar stond het dus niet en ben ik gaan denken.. Categories stond op 2.2 geïnstalleerd en had een mabje met settings gemaakt waar dus ook winterboard, instellingen en Categories in staan.

Hoe kan ik deze programma's weer terug krijgen op mijn springboard??

Edit; Met wat extra zoeken over het ontiegelijk grote internet ben ik erachter wat je moet doen
Mocht je net zo dom zijn als ik en je settings in een categories map gezet hebben vervolgens een update en weg settings en mocht je wel je cydia nog hebben! download van cydia bossprefs daar kan je alles weer zichtbaar maken!

Thnx anyways!

Groetjes Franzz!

Laatst gewijzigd door franzzje; 06-07-09 om 21:25. Reden: Probleem opgelost
  #137  
Oud 27-08-09, 10:11
NicePresent NicePresent is offline
• iOS 3.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2009
Locatie: MAASTRICHT
Berichten: 4
Unhappy Geen video meer na installatie van Categories

Nadat ik categories geïnstalleerd heb via Cydia op mijn 3GS gejailbraiked 32gb Iphone heb ik geen "bewegend" beeld meer. Ik heb een aantal mapjes gemaakt en hierin wat applicaties gezet. Daarna heb ik de applicatie categories weer gedelete. Toen ontdekte ik dat video's geen beeld meer gaven, alleen nog maar geluid. Ook als ik de camera gebruik zie ik geen beeld, echter de foto wordt wel gemaakt en is daarna ook zichtbaar. Wie heeft goede raad?
  #138  
Oud 27-08-09, 13:22
kuotje's schermafbeelding
kuotje kuotje is offline
• iOS 5.0.1
• 5.0.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jun 2009
Locatie: Den Bosch
Berichten: 2.038
Standaard

ik denk dat je toch na dit helemaal moet herstellen en instellen als nieuwe iphone.
heb ook vaak gehad dat ik problemen kreeg en herstellen + reserve kopie was niet genoeg. Want veel jailbreak dingen blijven gewoon in geheugen staan.
__________________
~ "You have more fun with your pants off!" >>
  #139  
Oud 03-12-09, 18:02
Gabriel Antonyo Gabriel Antonyo is offline
• iOS 4.3.2
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2009
Berichten: 73
Exclamation probleem met categories uit cydia

Mijn categories deed het voorheen altijd,
als ik hem nu open, categories zelf, dan geeft hij mij de volgende melding:

error

admob blocking has been detected in your hosts file
i have worked many hours on this app. it cannot run with this block in place.


heeft iemand dit meegemaakt? wat heb ik verkeerd gedaan
of hoe kan dit verholpen worden, wil namelijk categories gebruiken.
elke x als ik categories open krijg ik die melding en kan ik alleen op ''ok'' klikken en dan sluit hij categories af.
  #140  
Oud 03-12-09, 18:10
De Generaal's schermafbeelding
De Generaal De Generaal is offline
iPhone(club) Guru
• iOS 4.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Sep 2009
Berichten: 1.804
Standaard

// Topics samengevoegd

Graag de zoekfunctie gebruiken in de toekomst
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
wallpaper in categories mappen wijzigen Bijlie Jailbreak apps en thema's 2 01-06-10 05:25
Limiet van applicaties overgaan met Categories frove iPhone algemeen 11 25-06-09 17:06
geïnstalleerde ringtones van cydia , weervinden in iPhone met winSCP jordiavp Jailbreak apps en thema's 2 21-12-08 22:13
AppFlow: bekijk geïnstalleerde applicaties als CoverFlow Michael Jailbreak apps en thema's 23 12-12-08 08:14

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 13:00.