iPhoneModem discussie in Jailbreak apps en thema's forum; ( verdwijnt na registratie ) Werkt iphonemodem wel op de nieuwe firmware van apple ? Ik krijg hem niet meer aan de praat. Heb hem van het weekend geupdate en ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Werkt iphonemodem wel op de nieuwe firmware van apple ? Ik krijg hem niet meer aan de praat. Heb hem van het weekend geupdate en gejailbraked.
|
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
|||
|
|||
goed, tijd voor een update.
na gedonder jaag met FF ben ik even terug gegaan naar IE om te kijken wat IE doen. bij het open van IE blijkt IE wel een conenctie te kunnen maken. maar wel op een hele vreemde manier. hij heeft als proxie IP 169.254.122.225 (mijn eigen iphone IP) met poort 3028 deze gegevends door gevoeld in FF. en wat denk je .... ik had i-net. |
|
|||
|
|||
zo vandaag weer voor het eerst met de trein naar mijn werk gegaan in dit nieuwe jaar.
echter ik kreeg geen connectie met i-net op mijn laptop. wat mij opvalt is dat de iPhone een andere IP adres krijgt dat de laptop ook in verschillende range. we herkent dit probleem en heeft de oplossing ? |
|
|||
|
|||
Ik heb iPhonemodem nooit aan het werk gekregen. Na het lezen van dit topic PDA net geinstalleerd en het werkt als een zonnetje! Cewl
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Correct! Maar iPhonemodem werkt gewoon niet bij mij! En dit wel. Ik haal die 25 euri er gemakkelijk uit hoor! Ben heel veel onderweg en spaar veel internetkraskaarten of Wi-Fiminuten uit op locaties waar geen KPN hotspots zijn.
|
|
|||
|
|||
Na het lezen van dit topic was ik pas op de hoogte dat PDANet betalend is geworden dit vind ik dus niet positief ! als ik de oudere versie zou installeren zou het dan weer gratis zijn ?
|
|
|||
|
|||
Heb er gewoon PdaNet 1.4.0 erop gezet
|
|
|||
|
|||
Waar heb je dat gevonden? Via Cydia vind ik alleen de nieuwste (betalende) versie.
|
|
||||
|
||||
Zijn er al gratis oplossingen?
|
|
|||
|
|||
Is het ook mogelijk op het netwerk van de ene iphone een andere iphone/touch/... etc aan te sluiten?
|
|
|||
|
|||
vraagje
Hallo iedereen,
Ik gebruik pda net en het werkt allemaal super goed. Kan het ook als er meerdere mensen op mijn netwerk inloggen dat ze ook meteen kunnen internetten? Dus een iphone aangelsoten op mijn laptop dus dat er meerdere mensen op aanloggen met internet? |
|
|||
|
|||
iPhoneModem doet het niet.
Hoi !
Ik heb via Cydia het programma, iPhoneModem geïnstalleerd en via Windows Vista iPhoneModem Helper gedownload/geïnstalleerd. Maar dan komen we op het volgende: Wanneer ik mijn iPhone connect met iPhoneModem vind ie 'em wel alleen dan valt de Wi-Fi steeds aan en uit. Wat kan hier de fout zijn?
|
||||
|
||||
// Discussies samengevoegd.
iPhone 2G UK iOS 3.1.3 Jailbreak by RedSn0w / iPhone 4 32GB iOS 4.2.1 Jailbreak by RedSn0w MacBook Pro 15,4" OSX 10.6.6 / iMac 20" OSX 10.6.6 / iPad 3G 32GB iOS 4.2.1 Stuur me geen privé-berichten met vragen, ik negeer ze. Gebruik liever de zoekfunctie en de Wiki (Begrippen|Handleidingen)
|
|
||||
|
||||
wie zegt dat PDAnet geld kost?
ik heb hem al best lang en nooit iets betaald?
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iPhoneModem i.c.m. iPad | rubendekuip | Jailbreak apps en thema's | 2 | 27-04-10 10:02 |
Iphonemodem werkt niet meer na jailbreak | Marcusi | Archief | 4 | 28-06-09 11:21 |
|
|