"slide to unlock/ontgrendel" tekst veranderen?? discussie in Jailbreak apps en thema's forum; ( verdwijnt na registratie ) Is wel leuk, je kan van alles veranderen...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Is wel leuk, je kan van alles veranderen
|
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
||||
|
||||
idd ik heb zo een beetje elke tekst onderwijl veranderd , lol
@ RayS wat lukt niet en wat wil je veranderd hebben , je weet dat je winscp en openssh of iphonebrowser moet gebruiken en dan is het een kwestie van bestandje aanpassen en terugzetten .
IF YOU CAN'T HACK IT , IT AIN'T FUN...... Laatst gewijzigd door ThaBudz; 08-03-10 om 21:08. |
|
|||
|
|||
Nou, het is me gelukt, alleen.... Opeens kreeg ik vanmiddag een vreemd "alternatief in beeld: AWAY_LOCK
Als ik nu naar Ifile ga en dan de stappen volg om lockscreen weer te veranderen in de tekst die ik wil (bijv. hallo), dan ga ik naar: System ==> Library ==> CoreServices ==> Springboard.app ==> Dutch.Iproj ==> Springboard.strings en dan krijg ik de melding: "Fout Eigenschappen lijst /System/Library/CoreServices/Springboard.app/Dutch.Iproj/Springboard.strings ongeldig: Cannot parse a NULL or zero-length data (hij staat op 0 bytes...) Ik kan deze alleen sluiten en dus niets meer veranderen in het geheel. Iemand een idee hoe ik mijn lockscreen weer OF terug kan zetten naar "unlock" of een eigen naam eraan kan geven? Indien mogelijk in jip&janneke taal, aangezien ik nog niet echt heel erg thuis ben in het geheel. Ps: Als ik het toestel helemaal uit wil zettten zegt ie nu ook iets anders, namelijk: "Power_Down" |
|
||||
|
||||
waar je zit is goed , lijkt alleen wel of het engelse bestand hebt gebruikt en als je em kopieerd naar bv je buroblad , aanpast en weer terugzet , lukt dat wel ¿¿
|
|
|||
|
|||
Heb je het bestandje weer terug gezet van .plist naar .strings voor je het gekopieerd hebt?
|
|
|||
|
|||
Yes het is me gelukt
|
|||
|
|||
leuk joh
pff alleen ik durf dat niet aan, ben bang dat als ik wat verander weer n's iets fouts doe! heb hem pas net 2 daagjes, dus gaat er nog niet zo veel mee lopen veranderen |
|
|||
|
|||
Citaat:
Hehehee met je huidige firmware zal het niet zo gemakkelijk gaan als je denkt . Je zult toch een jailbreak voor nodig moeten hebben om ermee aan de slag te gaan doormiddel van OpenSSH of Terminal, maar volgens mij kan je ook een app voor OpenSSH/Terminal in de app store kopen, veel succes in ieder geval . |
|
||||
|
||||
dankzij de tip van Wim66 gelukt ;-)
|
|
|||
|
|||
ThaBudz,
Ik heb niets op mijn bureaublad o.i.d. gezet..... enkel in het Ifile bestand gewerkt. Dus ook niets van .plist naar .strings omgezet ofzo..... Wie oh wie weet hoe ik het geheel weer terug kan zetten in het engels?? Heb Ifile er weer af gehaald en opnieuw geinstalleerd, zonder succes. Kom niet meer in het geheel van: Springboard.strings Die staat nog steeds op 0 bytes :-( |
|
|||
|
|||
En als bij mij geen 'system' / 'settings' staat in iphonebrowser?
|
|
|||
|
|||
ik heb al die stappen proberen te volgen alleen als ik het mapje bijv. sound.strings wil bewerken kent hij geen programmas...welk programma heb ik nodig om dit aan te passen?
miss wel domme vraag maar kan het niet vinden |
|
||||
|
||||
Je kan het beste de extensie veranderen naar plist en dan openen met een plist (property list) editor.
|
|||
|
|||
hallo maar hoe komen jullie op de pc op springboard
|
|
|||
|
|||
Een andere manier is, als je een jb heb, het via iFile te doen. Dan is het echt supersimpel! Gewoon via cydia downloaden, naar de goede map gaan, het goede bestand aanklikken en wijzigen maar!
|
|
|||
|
|||
Met welk progamma kan ik dat bestandje vinden ??
Laatst gewijzigd door deschilder; 06-05-10 om 22:46. |
|
||||
|
||||
Met iFile op je iPhone zelf ModMyi.com | iFile
En via je computer met programma's als WinSCP, iFunbox, iPhone Explorer enz. |
|
|||
|
|||
Kan er iemand een originele Engelse SpringBoard.springs file posten pls ?
Ik heb na aanpassingen een paar dingen die nietmeer zijn zoals ze horen |
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
weet iemand een plist editor voor linux (ubuntu)?
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
"Ontgrendel"probleem bij aannemen gesprek | MightyWiggy | iPhone algemeen | 1 | 04-01-11 14:47 |
HELP: "slide to unlock" werkt niet: iphone lockt direct weer | koekjedebij | Unlock | 0 | 22-06-09 12:56 |
"Ontgrendel" tekst aanpassen in eigen naam | Yvarladze | iPhone algemeen | 28 | 26-09-08 21:37 |
Iphone loopt vast bij"slide to unlock" | aer0101 | Unlock [archief] | 1 | 02-04-08 09:31 |
"Ontgrendel" is te snel weg. | forum.bericht | iPhone algemeen | 2 | 08-03-08 18:08 |
|
|