"slide to unlock/ontgrendel" tekst veranderen?? discussie in Jailbreak apps en thema's forum; ( verdwijnt na registratie ) Zou iemand me aub kunnen helpen?...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
||||
|
||||
Zou iemand me aub kunnen helpen?
|
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
||||
|
||||
Wat wil je er laten staan?
Dan maak ik hem wel voor je omdat ik zo aardig ben
|
||||
|
||||
|
|
||||
|
||||
|
|
||||
|
||||
Thanks guys, zit atm op school maar ik ga het zo snel mogelijk proberen als ik thuis kom!
Thanks guys! Het werkt perfect! Laatst gewijzigd door iScorpio; 16-11-09 om 18:28. |
|
||||
|
||||
Raar fenomeen..
Heb een simlock vrije iphone af fabriek ( land van herkomst niet bekend) conform de uitleg op de eerste pagina heb ik alle stappen doorlopen, ipv ontgrendel wat ik had willen wijzigen staat er nu slide to unlock..Terwijl ik tussen de Strings mij naam heb gezet. Vervolgens het ducht.lproj van mijn collega gepakt, zijn naam veranderd in die van mij... en weer de tekst, slide to unlock.. Is het raadzaam om de engelse lproj aan te passen ? iemand ?
|
||||
|
||||
doe je toch iets fouts , want en.lproj is dus duidelijk voor als je je iphone op engels zet.
|
|
||||
|
||||
Bedankt voor je snelle reactie.
Land van herkomst ik poland maar dat ff terzijde. iPhone staat op nederlands dus daarom ook de duch. Lproj aangepast.. Maar als ik straks thuis ben pak ik de Engelse. Lproj kijken wat deze doet |
|
||||
|
||||
Als je de Engelse in het mapje Dutch gooit en dan vervolgens Nederlands selecteerd , staat alles in het engels samen met wat je veranderd hebt , kleine geintjes die ik ook eens geprobeerd heb .
|
||||
|
||||
wat ik raar vindt is, dat ik het dutch.lproj bestand heb gecopyeerd, deze aangepast, en terug geplaatst na reboot iphone stond de tekst in het engels.
bij mijn andere iphone ( 1e gen. ) werkt het wel... daarom vind ik het zo vreemd... |
|
||||
|
||||
Thuis de iPhone op de mac aangesloten en binnen 5 minuten was het gefixt -
|
|
||||
|
||||
Mooi om te horen , wel interessant om te horen dat als je foon met mac gesynct is , windows dan kennelijk problemen geeft
|
|
||||
|
||||
Hey,
Zou iemand zo vriendelijk willen zijn even een filetje te geven waarin ipv "ontgrendel" nu helemaal geen tekst staat staat? Want mij lukt het dus totaal niet.. Alvast bedankt , Sven |
|
||||
|
||||
Citaat:
alsje |
|
||||
|
||||
Hartelijk bedankt man!
|
|
||||
|
||||
ik kom dus niet meer in de root van mijn Iphone...(gejailbreaked met Blackra1n)
Heb het geprobeerd via Mobile Terminal,maar dan geeft ie aan,na het intikken van cd/Library/Themes,dat die file niet bestaat. Via Diskaid kom ik er ook niet meer in,wat nu? Wil alleen mijn slide-to-unlock tekst veranderen.
|
||||
|
||||
Citaat:
Succes. Gr. |
|
||||
|
||||
Dat is rap !
Ga het proberen,Thnx! |
|
||||
|
||||
|
|
||||
|
||||
Citaat:
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
"Ontgrendel"probleem bij aannemen gesprek | MightyWiggy | iPhone algemeen | 1 | 04-01-11 14:47 |
HELP: "slide to unlock" werkt niet: iphone lockt direct weer | koekjedebij | Unlock | 0 | 22-06-09 12:56 |
"Ontgrendel" tekst aanpassen in eigen naam | Yvarladze | iPhone algemeen | 28 | 26-09-08 21:37 |
Iphone loopt vast bij"slide to unlock" | aer0101 | Unlock [archief] | 1 | 02-04-08 09:31 |
"Ontgrendel" is te snel weg. | forum.bericht | iPhone algemeen | 2 | 08-03-08 18:08 |
|
|