"slide to unlock/ontgrendel" tekst veranderen?? discussie in Jailbreak apps en thema's forum; ( verdwijnt na registratie ) Citaat: Oorspronkelijk geplaatst door kuotje ja zat toevallig op de iphone, en las gelijk je bericht. laat het weten of het geholpen heeft. Hey kuotje, ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
||||
|
||||
Citaat:
kwam nu idd in de map,thnx daarvoor! Alleen ik krijg de map springboard.strings niet geopend,ook niet als ik .strings in .plist verander. Via de iphone zelf lukt het ook nog niet(zie post hierboven).
|
|
|
||||
|
||||
die uitleg is raar,
volg de mijne maar: ga naar system/library/coreservices/springboard.app/dutch.lproj pak springboard.strings zoek daarin met wordpad of een plist editor naar AWAY_LOCK_LABEL haal "Ontgrendel" weg en zet hem terug. edit ik las je bericht te laat gebruik http://rapidshare.com/files/320760384/pledit.rar.html om die strings te openen.
|
||||
|
||||
Thnx kuotje!
We did it...hahaha. Kan dus nu via deze methode meerdere dingen aanpassen of moet ik daar mee oppassen? |
|
||||
|
||||
haha , ja pas er maar mee op. Maar sommige dingen weet je zeker en die kun je gerust veranderen.
|
|
||||
|
||||
Citaat:
Maar een beetje persoonlijk maken is nooit weg. (Heb nu ook de carrier veranderd). |
|
||||
|
||||
hij zal altijd nog herstelt kunnen worden !
en anders altijd back-uppen wat je verandert. hoef je alleen het bestandje te veranderen ( denk ook niet dat je de gewone springboard.strings nog bewaard hebt? ) hahaha anders heb ik die nog wel. maar ik heb em voor 3G en aangezien jij 3GS hebt met meer opties. |
|
||||
|
||||
Die heb ik idd niet bewaard nee .
Maar bij springboard.strings weer terug naar Ontgrendel zetten moet toch wel lukken Wil er niet al teveel aan veranderen,mss nog een leuk thema en verder niet veel meer. Ik weet je iig te vinden,thnx! |
|
||||
|
||||
Dat verklooien valt wel mee , het enige wat je eigelijk doet is de tekst veranderen die aan een bepaalde toets hangt , heb zelf al een paar leuke dingen gerommeld , je moet idd. alleen altijd zorgen dat je ff een backup van je orginele string hebt.
|
||||
|
||||
En die backup van die originele string moet ik gewoon ff in een apart mapje op de pc zetten of is dat de backup die je via Itunes maakt?
|
|
||||
|
||||
|
|
||||
|
||||
deze gewoon in een apart mapje .
|
|
||||
|
||||
Ok,thnx.
Alleen heb hem nu al veranderd en dus niet opgeslagen . Maar weer terug naar ontgrendel veranderen moet me wel lukken . |
|
||||
|
||||
en anders heb ik em wel .
|
|
||||
|
||||
Da's fijn....
Heb hem meteen opgeslagen,thnx! |
|
||||
|
||||
Graag gedaan , en zoals ik al zei dit is een leuk bestandje om mee te rommelen en je telefoon helemaal persoonlijk te maken heb bij mij de volgende dingen ook veranderd
tekst na ingeven correcte pin en ok button voor je pin invoert , snooze knop wekker , uit slider en de bijbehorende annuleerbutton , unlock slider en ben met nog wat dingetjes bezig . |
|
||||
|
||||
Dat ga ik nog ff niet doen,ben ik nog een beetje huiverig voor....
Ben nu aan het spelen met de thema's e.d en wat extraatjes erop. Maar zal langzamerhand wel gaan komen dat ik dat soort dingen ga doen. Gelukkig heb ik het forum om dingen op te zoeken als het echt niet lukt |
|
||||
|
||||
In plaats van te klooien in system/library/coreservices/springboard.app is het misschien handiger om een thema te maken.
Themanaam/Bundles/com.apple.springboard/nl.lproj waar je een SpringBoard.strings in gooit. Neem gewoon een SpringBoard.strings uit een ander thema en pas die aan. |
|
||||
|
||||
Citaat:
Dutch en nl.lproj. |
|
||||
|
||||
Is er eigenlijk een mogelijkheid om de "ontgrendel" tekst eventueel wat hoger of lager op je scherm te zetten?
|
|
|||
|
|||
Je kunt ook met iFile (downloaden via cydia) navigeren naar /System/Library/CoreServices/SpringBoard.app/English.lproj en daar zoeken naar: ontgrendel; linksboven wijzigen en de tekst aanpassen geen SSH of dergelijke voor nodig.
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
"Ontgrendel"probleem bij aannemen gesprek | MightyWiggy | iPhone algemeen | 1 | 04-01-11 14:47 |
HELP: "slide to unlock" werkt niet: iphone lockt direct weer | koekjedebij | Unlock | 0 | 22-06-09 12:56 |
"Ontgrendel" tekst aanpassen in eigen naam | Yvarladze | iPhone algemeen | 28 | 26-09-08 21:37 |
Iphone loopt vast bij"slide to unlock" | aer0101 | Unlock [archief] | 1 | 02-04-08 09:31 |
"Ontgrendel" is te snel weg. | forum.bericht | iPhone algemeen | 2 | 08-03-08 18:08 |
|
|