"slide to unlock/ontgrendel" tekst veranderen?? discussie in Jailbreak apps en thema's forum; ( verdwijnt na registratie ) Heb 't juist zelf gedaan (op max 5 min) en had geen enkel probleem, wel geluk dat Bomans textwrangler heeft gelinkt. Waarvoor dank!! Ga nu ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Heb 't juist zelf gedaan (op max 5 min) en had geen enkel probleem, wel geluk dat Bomans textwrangler heeft gelinkt. Waarvoor dank!!
Ga nu proberen nog wat tekstjes aan te passen |
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
||||
|
||||
Je kan de text met Cydia en Winterboard nu ook heel makkelijk laten verdwijnen.....
|
|
||||
|
||||
Het gaat hem niet om de tekst te laten verdwijnen, maar om hem te veranderen in iets anders.
|
|
||||
|
||||
|
|
||||
|
||||
Kgeloof dat in de volgende update van SP(supreme Prefs) dat erin komt
|
|
||||
|
||||
|
|
||||
|
||||
Ik denk dat als je het maakt dat veel mensen het gaan gebruiken
Maar ik zou het wel zo doen: *alles tussen haakjes () is een label* *alles hieronder tussen sterretjes ** is het huidige en wat je kan veranderen* (Als je gebeld word) *Opnemen* (Slider text) *Silde to lock* |
|
|||
|
|||
Ik kan het hele away lock label niet vinden tussen die grote lijst.
HELP! |
|
||||
|
||||
|
|
|||
|
|||
Hey allemaal,
ik was al en tijdje bezig om de naam van me slider te veranderen. en toen kwam ik hier, de uit leg wat jullie allemaal geschreven is helemaal goed ik was binnen twee min klaar ik wil jullie alle bedanken |
|
|||
|
|||
Ik heb alles precies gedaan als in de handleiding hier op de eerste pagina staat, ook terug gesaved en al, alleen nou zijn de teksten in het engels veranderd? wie kan me helpen?!
|
|
|||
|
|||
Het is al verholpen, domme fout van mezelf: terug gesaved als springboard.string ipv .strings
|
|
|||
|
|||
Hallo vrienden,
Het ligt waarschijnlijk aan mij,maar ik kan die string echt niet vinden. Is er iemand die dit voor mij kan doen? De gewenste tekst is "sjuuf noa reeëts" |
|
|||
|
|||
Hier heb ik de springboard.strings veranderd, het is de originele nederlandse bestand alleen dan met "sjuuf noa reeëts" ipv "ontgrendel"...
SpringBoard.strings je moet maar kijken ofdat het lukt, dit bestand met je in de Dutch.lproj plakken! en dan andere springboard.strings verwijderen! |
|
|||
|
|||
Eureka
Hoi Heijkever,
Super bedankt.Werkt perfect. |
|
||||
|
||||
hoi hoi
ik wil ook graag mijn tekst veranderen en heb nog sinds kort een iMac gekocht . Maar ik heb er nu alleen cyberduck op gezet en verder nog niets. Zit met me iPhone wel gewoon in System/Library/CoreServices/Springboard.app/Dutch.Iproj. dan staat er op blz 1 dat je dat moet downloaden naar je mac maar misschien een domme vraag van me ....... hoe doe ik dat op mijn nieuwe iMac ? Moet ik soms nog meer programs downloaden voordat ik verder kom? Ik kom dus tot het bovenstaande maar snap nog niet veel van de iMac Het is me gelukt , dus ben super happy !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Elk Nadeel Heeft Zijn Voordeel Laatst gewijzigd door tinos; 17-05-09 om 15:05. |
|
|||
|
|||
Hallo allemaal,
Ik heb bijna alles geprobeerd om me tekst te veranderen maar het lukt me niet ik kan alles veranderen op me iphone alleen dat tekst gedoe lukt me niet.. Kan iemand dat voor me doen aub ik wil graag dat er GUNES op staat alvast bedankt... http://www.mediafire.com/?sharekey=7...4e75f6e8ebb871 Laatst gewijzigd door gunessam; 22-05-09 om 02:07. |
|
|||
|
|||
Hee ik heb een vraag ...
Laat ik daar een topic over openen. Heeeee, ik heb het antwoord, mooi maar dat ga ik vooral niet posten in dit topic, de volgende opent maar een nieuw topic! |
|
|||
|
|||
GUNES
Citaat:
SpringBoard.rar |
|
|||
|
|||
Weet iemand of dit nog bij 3.0 lukt?
Heb net geprobeerd via SSH, maar hij maakt geen verbinding. |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
"Ontgrendel"probleem bij aannemen gesprek | MightyWiggy | iPhone algemeen | 1 | 04-01-11 14:47 |
HELP: "slide to unlock" werkt niet: iphone lockt direct weer | koekjedebij | Unlock | 0 | 22-06-09 12:56 |
"Ontgrendel" tekst aanpassen in eigen naam | Yvarladze | iPhone algemeen | 28 | 26-09-08 21:37 |
Iphone loopt vast bij"slide to unlock" | aer0101 | Unlock [archief] | 1 | 02-04-08 09:31 |
"Ontgrendel" is te snel weg. | forum.bericht | iPhone algemeen | 2 | 08-03-08 18:08 |
|
|