"slide to unlock/ontgrendel" tekst veranderen?? discussie in Jailbreak apps en thema's forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik heb dat bestand van knuster gepakt en daar gewijzigd in Iphone van Rene.... Mijn originele bestand veranderd van naam maar nu doet hij helemaal ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Ik heb dat bestand van knuster gepakt en daar gewijzigd in Iphone van Rene....
Mijn originele bestand veranderd van naam maar nu doet hij helemaal raar... Kan iemand mij helpen? |
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
||||
|
||||
|
|
|||
|
|||
Ik krijg nu in plaats van ontgrendel of zoals ik wilde mijn eigen tekst..
AWAY_LOCK_LABEL in mijn ontrendel balk Ook bij pin invoer stond zeg maar de originele html tekst. Zou iemand dit voor mij kunnen aanpassen als ik de springboard post? Ik wil graag iPhone van Rene erin Laatst gewijzigd door Rene1979; 23-06-09 om 04:37. Reden: extra vraag |
|
||||
|
||||
hoi
heb me iPhone opnieuw gejailbreakt , heb alles er weer op zitten . Maar nu wil ik me slide tekst weer veranderen maar weet niet meer hoe ik het verder moet doen. Heb me tekst dus veranderd , maar dan staat er dat ik de file moet terug saven en de iPhone herstarten. Ik heb nog niet zo lang een iMac 24" , en nu weet ik dus niet meer hoe ik dat moet doen? Zit nog teveel achter me windows vista laptop en weet niet meer wat ik moet doen ? Hoe moet ik dus het file met mijn eigen tekst terug saven? mvg tinos
|
|||
|
|||
Het is mij uiteindelijk gelukt.
Je moet het springboard.strings bestand downloaden en aanpassen bij voorkeur op een mac. Met vista moet het ook lukken met wordpad. Dan verander je je officieele .strings in .strings.bak en dan plaats je je aangepaste in de map... |
|
||||
|
||||
rene1979 ik heb dus me tekst veranderd in springboard .strings maar ik weet niet meer hoe ik het terug moet saven met me imac ?. iemand die me uit kan leggen wat ik verder moet doen?
|
|
|||
|
|||
Met SSH of Iphonebrowser.
In de map System/library/coredesigns geloof ik |
|
||||
|
||||
hoe haal ik de tekst weg btw? want heb een nieuwe lockscreen maar me ontgrendel staat nu rechts half buiten het scherm
|
|
|||
|
|||
Aanpassen in je strings bestand... Gewoon weghalen....
|
|
||||
|
||||
iemand voor mij de normale Springboard.strings file van Dutch ?
edit is weer gelukt met .bak maar is nu engels sommige dingen? Laatst gewijzigd door kuotje; 01-07-09 om 15:19. |
|
||||
|
||||
iemand die me simpel kan uitleggen hoe ik dus de file weer terug moet saven , nadat ik de tekst hebt veranderd in een andere naam? met een mac doe ik het .
ben al 2 dagen aan het kl*te hier maar kom niet verder. zie de post ook hierboven |
|
|||
|
|||
Ok Tinos,
Heb het net zelf ook gedaan... Je opent Iphonebrowser of een ander programma waarmee je in je iphone komt. Je gaat naar System/Library/Coredesignes/Springboard.app/Dutch.proj/ Daarin zie je je huidige springboard.springs staan... Deze verwijder je of hernoem je naar springboard.spring.bak daarna plak je je nieuw springboard.strings erin. |
|
||||
|
||||
Heb alles terug gezet maar heb geen zin in een herstel. Me iPhone geeft nu Engelse dingen aan en meestal Nederlands maar vaak zijn de Engelse dinge die popups zijn of bijv afsluite is Engels en slide to unlock bijv
Gr. |
|
||||
|
||||
|
|
||||
|
||||
Een handige windows tool voor .plist bestanden te editten (hele topic niet door gelezen dus weet niet of hij al vermeld is geworden maar anders mijn excuses )
|
|
|||
|
|||
ik krijg een foutmelding als ik die pledit wil openen:
CoreFoundation init failed! |
|
|||
|
|||
Ik kan die mappen niet vinden. Als ik me iPhone aansluit via USB staat er iPhone van Simon (bij Mijn computer), dan Internal Storage, DCIM en dan 100APPLE.
|
|
||||
|
||||
Je moet een jailbreak hebben omdat te doen Simon.
|
|
||||
|
||||
en dan zoeken op Wiki (forum) naar jailbreak + winSCP en openSSH
|
|
||||
|
||||
Citaat:
Citaat:
Het is iig wel een probleem van jou computer!! |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
"Ontgrendel"probleem bij aannemen gesprek | MightyWiggy | iPhone algemeen | 1 | 04-01-11 14:47 |
HELP: "slide to unlock" werkt niet: iphone lockt direct weer | koekjedebij | Unlock | 0 | 22-06-09 12:56 |
"Ontgrendel" tekst aanpassen in eigen naam | Yvarladze | iPhone algemeen | 28 | 26-09-08 21:37 |
Iphone loopt vast bij"slide to unlock" | aer0101 | Unlock [archief] | 1 | 02-04-08 09:31 |
"Ontgrendel" is te snel weg. | forum.bericht | iPhone algemeen | 2 | 08-03-08 18:08 |
|
|