"slide to unlock/ontgrendel" tekst veranderen?? discussie in Jailbreak apps en thema's forum; ( verdwijnt na registratie ) Goeiedag, Ik kreeg dernet ff het idee om mijn tekst te veranderen wanneer ik mijn scherm te ontgrendelen, maar nu zit ik dus met een ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Ontgrendeltekst veranderen lukt niet
Goeiedag,
Ik kreeg dernet ff het idee om mijn tekst te veranderen wanneer ik mijn scherm te ontgrendelen, maar nu zit ik dus met een probleem. Heb alles gedaan zoals hier in een topic op het forum stond maar hij vindt bij mij iets niet in het springboard bestand. ------------------------------------------------------------------------ de file die je moet aanpassen is SpringBoard.strings kan je vinden in /System/Library/CoreServices/SpringBoard.app/English.lproj(naargelang je taal) Downloaden naar je mac of pc (eventueel hernoemen naar SpringBoard.plist als het onherkenbare tekens worden in de file) Zoeken naar "AWAY_LOCK_LABEL" de string "slide to unlock" veranderen naar wat jij wilt vb: <key>AWAY_LOCK_LABEL</key> <string>jouw tekst hier</string> ------------------------------------------------------------------------ Dit heb ik dus gedaan maar als ik dus springboard.plist open en er zoek naar AWAY_LOCK_LABEL vind hij dat wel maar slide to unlock vind hij niet in dat bestand dus ik kan die tekst niet aanpassen iemand enig idee wat ik verkeerd doe? Ik heb een hier ff een foto van het springboard bestand zoals ik het krijg als ik het in wordpad open. Imageshack - springboard Alvast bedankt. |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
// Samengevoegd.
Waarmee heb je de .plist geopend? Al geprobeerd deze te openen met pledit te openen (als je dat nog niet gedaan had)?
|
|||
|
|||
Euhm, ik heb dus dat bestand Dutch.lproj van winSCP naar men bureaublad gekopieerd en dan geopend. Springboard.strings naar Springboard.plist omgezet en dan vraagt hij met welk programma ik het wil openen heb ik voor wordpad gekozen. Met de zoekfunctie naar AWAY_LOCK_LABEL gezocht maar daar staat niets bij van slide to unlock ofzo..
|
|
||||
|
||||
Citaat:
|
|
|||
|
|||
Nu heb ik net Benthic Pledit gedownload maar nu vraagt hij om in te loggen ofzo, ken dus echt niets van dat programma. Hoe moet ik Springboard.plist nu open in dat programma?
|
|
||||
|
||||
RapidShare: 1-CLICK Web hosting - Easy Filehosting
ediittt http://rapidshare.com/files/330837369/pledit.rar.html hier nog 1 als die andere het niet doet !
|
||||
|
||||
Citaat:
|
|
|||
|
|||
Heb ze beide gedownload maar bij beide krijg ik foutmelding als ik deze wil installeren. CoreFoundation init failed zegt hij als ik het prog wil installeren. Enig idee wat dit juist is of waar ik pledit nog ergens kan van downloaden?
|
|
||||
|
||||
probeer deze eens en anders moet je ff zeggen wat je veranderd wil hebben en dan doe ik het voor je , hoef je em alleen nog te plaatsen .
|
||||
|
||||
die heb ik hem net 2x gestuurd, beetje van de kaart?
|
|
||||
|
||||
niet echt , maar die jij gepost hebt wilde bij mij ook niet werken ( en en veel *****en eindelijk van RapidShare kunnen downloaden ), dus ik denk , kan nooit kwaad .
|
|
||||
|
||||
Er valt niets aan te installeren, het is een .exe bestand. Je moet het .rar bestand dat Kuotje poste, uitpakken. Vervolgens doe je rechtermuisknop op je Springboard.string en klik je op 'Openen met...' en dan selecteer je het bestandje dat je net hebt uitgepakt.
|
|
|||
|
|||
Heb ze dus alle 3 eens op men pc gezet en uitgepakt maar krijg nog steeds de zelfde foutmelding als ik springboard.plist wil openen met pledit.exe
Heeft het mss iets te maken met mijn besturingssysteem ofzo? Heb namelijk Vista 64-bit. Laatst gewijzigd door Schepe; 06-01-10 om 13:20. |
|
||||
|
||||
hmm dan is er toch iets heel raars aan de hand en doe je toch nog iets verkeerds
|
|
||||
|
||||
Waarom niet gewoon via Winterboard?
Plaats bijgevoegd thema in Winterboard (Library/Themes/) en pas eventueel de SpringBoard.strings aan die daarin zit. Wil je toch de SpringBoard.strings uit /System/Library/CoreServices/SpringBoard.app/Dutch.lproj aanpassen, upload die dan hierheen om het naar XML om te zetten. Binary — XML .plist converter - iAppCat Pas het bestand aan met bv Notepad++ en upload het nogmaals om het weer naar binair om te zetten. Laatst gewijzigd door wim66; 06-01-10 om 15:01. |
|
||||
|
||||
Citaat:
|
|
||||
|
||||
|
|
|||
|
|||
Heb alles gedaan volgens de link via wim66 en het werkt perfect.
Hartelijk bedankt iedereen voor jullie hulp! Laatst gewijzigd door Schepe; 06-01-10 om 18:09. |
|
||||
|
||||
slide text
Hoi,
Ik heb al vanalles geprobeerd text aan gepast maar het wil maar niet lukken.Wie kan mij helpen om de slide text te veranderen. alvast bedankt. |
|
||||
|
||||
//Discussies samengevoegd, in het vervolg zelf even zoeken
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
"Ontgrendel"probleem bij aannemen gesprek | MightyWiggy | iPhone algemeen | 1 | 04-01-11 14:47 |
HELP: "slide to unlock" werkt niet: iphone lockt direct weer | koekjedebij | Unlock | 0 | 22-06-09 12:56 |
"Ontgrendel" tekst aanpassen in eigen naam | Yvarladze | iPhone algemeen | 28 | 26-09-08 21:37 |
Iphone loopt vast bij"slide to unlock" | aer0101 | Unlock [archief] | 1 | 02-04-08 09:31 |
"Ontgrendel" is te snel weg. | forum.bericht | iPhone algemeen | 2 | 08-03-08 18:08 |
|
|