"slide to unlock/ontgrendel" tekst veranderen?? discussie in Jailbreak apps en thema's forum; ( verdwijnt na registratie ) Een simpele manier is in cydia slide to unlock killer te downloaden let op je moet wel winterboard op je iphone hebben geinstalleerd. Wat slide ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Een simpele manier is in cydia slide to unlock killer te downloaden let op je moet wel winterboard op je iphone hebben geinstalleerd. Wat slide to unlock killer doet is simpelweg de tekt verwijderen waardoor je zelf gemakkelijk de nodige aanpassingen kan maken.
Als je slide to unlock killer hebt geinstalleerd ga dan naar winterboard en zet een vinkje bij EntriegelKiller.theme ssh nu met je iphone in de volgende map (je kunt ook diskaid of iphonebrowser gebruiken. var/stash/themes/EntriegelKiller.theme/Folders/springboard.app/nl.lproj nl is de springboard strings die je moet bewerken kopieer nl.lproj naar bijvoorbeeld je desktop of waar dan ook zodat je de tekst kan bewerken het ziet er zo uit http://img442.imageshack.us/i/strings.png/ nu moet je tussen de tekst <string> en </string> bijvoorbeeld <string>iphoneclub</string> typen zorg ervoor dat er geen ruimte tussen blijft, je gewenste tekst invullen. Eenmaal klaar met het bestand nl.lproj het terug in de aangegeven map plaatsen en iphone opnieuw opstarten en klaar is kees als het niet lukt even dit filmpje kijken ik heb het zelf ook gedaan op mijn iphone 8 3g suc6 YouTube - How To Change Text On NEW 3.0 Firmware iPhone,iPhone 3G,iPod Touch 1st & 2nd Gen Laatst gewijzigd door dmotto; 14-07-09 om 07:39. |
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
||||
|
||||
Ik probeer het op deze manier, maar er komt geen resultaat. Misschien dat het anderen helpt, misschien dat iemand mij weet te helpen?
- SSH into your phone (Google if you don't know how; plenty of tutorials) - Browse to the themes folder (/root/Library/Themes) - Create a new folder (call it "Test" for now) - Create a folder inside Test and name it "Bundles" - Create a folder inside Bundles and name it "com.apple.springboard" - Create a folder inside com.apple.springboard and name it "en.lproj" - Create a text file and name it "SpringBoard.strings" - Add this inside the text file: <?xml version="1.0" encoding="UTF-8"?> <!DOCTYPE plist PUBLIC "-//Apple//DTD PLIST 1.0//EN" "http://www.apple.com/DTDs/PropertyList-1.0.dtd"> <!DOCTYPE plist PUBLIC "by hBLOXs @ iszene.com"> <plist version="1.0"> <dict> <key>AWAY_LOCK_LABEL</key> <string>Slide to Unlock...</string> </dict> </plist> - Now, edit the text file to replace "Slide to Unlock" with anything you want - Save the file and place it inside the en.lproj folder. - Launch WinterBoard, select the theme "Test" and make sure you place it on the top of the list. - Respring and enjoy btw, you can go back and change the name from "Test" to anything you want and the change will be reflected in WinterBoard. The name will not make a difference in terms of functionality; it's just for you to identify the theme in WinterBoard. Weet niet of het al genoemd is, maar iUtilisies is misschien ook een tip?
iPhone 3G 16GB Black* iPod Touch v2 32GB * Iphone 3G S 32GB Black ~ Dormituri te salutant ~ Laatst gewijzigd door Bordyl; 17-07-09 om 15:03. |
|
|||
|
|||
het prog. PLIST EDITOR for windows(google it) leest alle strings- en plists bestanden, via iphone browser save ik het theme "saurik" (var/root/library/themes)naar mn pc. in saurik zit van alles maar ik heb alleen .plist nodig( de rest inc wallpaper etc. gooi ik weg). open plist editor, open daarin het .plist bestand. pas aan wat je wilt aanpassen (kleur ,font, grootte, tekst), verander daarna het "saurik".theme in bv. "watjijwilt".theme. save dan jouw .theme bestand terug in de map themes op je iphone.
via winterboard activeer je je eigen theme ,even respringen en tadaa je hebt je eigen "unlocktext theme" |
|
|||
|
|||
Met de hulp van de Plist editor for windows en iPhonebrowser geslaagd.
Het probleem zat hem bij mij vooral in het editten van de springboard string onder windows. Met bv notepad wordt deze niet goed weergegeven; Plist editor for windows was een fluitje van een cent |
|
||||
|
||||
Citaat:
|
|
|||
|
|||
|
|
||||
|
||||
Staat hij niet bij je bureau accessories, waar ook bijvoorbveeld je rekenmachine, notepad en paint onder staan.
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Echter wanneer ik hem gebruik om te openen krijg ik allemaal vreemde tekens (=geencrypt?), ook als ik het bestand naar de extensie .plist hernoem. Iig handige tip voor diegenen die ook wordpad hebben en wel een leesbare versie |
|
||||
|
||||
tekst in slider
het is me ooit 1 keer gelukt om een andere naam in mijn slider te zetten , maar heb een nieuwe 3g gekregen vanwege een haarscheur en hij is opnieuw gejailbreakt en alles lukt verder wel.
Eigen zelf gemaakte thema's is geen probleem , alleen ik kom er niet meer uit en ik word er langzamerhand een beetje gek van hier! Heb nog niet zolang een iMac en vind het nog moeilijk hoor. heb dus cyberduck en textwrangler geinstalleerd en ik volg dus de stappen volgen de aanwijzegingen op pagina 1 . ik open dus cyberduck en maak netjes verbinding , en open ook textwrangler. Dan ga ik dus via System/Library enz enz naar dutch.Ipro. Die download ik naar de map documenten via cyberduck. Maar dan weet ik het niet meer , het kwartje valt gewoon niet bij me. De tekst is bv veranderd in NEDERLAND , en dan staat er dat ik de file moet terug saven , maar HOE doe ik dat op een iMac ? En dan de file terugplaatsen en de iPhone herstarten , maar daar begrijp ik op een iMac dus helemaal niets van. Zou jullie zeer dankbaar zijn , als iemand me het gewoon ff normaal kan uitleggen. desnoods mail me maar dan bel ik je wel terug . plzzzzz
Elk Nadeel Heeft Zijn Voordeel Laatst gewijzigd door tinos; 27-07-09 om 09:38. |
|
||||
|
||||
Je kunt ook heel eenvoudig een winterboard thema kunnen maken met het gewenste textje, woordje of zinnetje. Ik zal later nog wel showen how to
|
|
||||
|
||||
ok spysical , ik kan niet wachten.
bedankt alvast , denk dat er meerdere happy zullen worden , met een show how to. |
|
||||
|
||||
Ah, ik heb het even opgesnuffeld in een thema wat ik toevallig zag staan.
Maar goed in een paar stappen: 1. Maak een map aan voor je "thema" 2. Maak in deze map een map genaamd: 'Bundles' Doe je dit niet dan klopt het niet. Moet met HOOFDLETTER! 3. Maak in de map "Bundles" een map 'com.apple.springboard' 4. Nu moet je gaan kijken welke taal je hebt ingesteld. Voor Nederlands moet je de map ´nl.lproj´ maken En voor Engels moet je `en.lproj` maken 5. In deze map moet je een bestandje maken genaamd "SpringBoard.strings" (gewoon notepad openen en opslaan als SpringBoard.strings wel zorgen dat je dan niet de extensie van notepad er achter hebt staan ) Copieer nu deze code er in. Code:
<?xml version="1.0" encoding="UTF-8"?> <!DOCTYPE plist PUBLIC "-//Apple//DTD PLIST 1.0//EN" "http://www.apple.com/DTDs/PropertyList-1.0.dtd"> <plist version="1.0"> <dict> <key>AWAY_LOCK_LABEL</key> <string> </string> </dict> </plist> Ga naar je iphone toe via SSH of iPhonebrowser. (ik beantwoord geen vragen hierover. We hebben een geschikte zoek knop.) Navigeer naar: /private/var/stash/Themes.?????? Waarbij de ?????? vanalles kan zijn is per iPhone anders. Plaats hier je zelf gemaakte thema in. Activeer deze in winterboard. En klaar ben je! Als het niet werkt. Probeer dan de map van stap 4 te veranderen naar Dutch.lproj Laatst gewijzigd door spysical; 28-07-09 om 11:48. |
|
|||
|
|||
Voor degene die de Gruppled theme hebben hier kan je hem aanpassen
/private/var/stash/Themes.mqmbt7/Gruppled LockInfo.theme/Bundles/com.apple.springboard/nl.lproj |
|
|||
|
|||
Yo iPhoneclub ik heb dit laatst ook gedaan
het is mij gelukt de tekst te veranderen via het aanpassen van: /System/Library/CoreServices/SpringBoard.app/*jou taal*.lproj maar nu staat er bij als ik mijn iPhone wil doorzoeken: SEARCH_BAR_PLACEHOLDER Hoe kan ik dit weer terugzetten naar normaal?? Edit: Laat maar zitten is al gelukt. had gelukkig een back-up gemaakt en het opnieuw gedaan. Nu deed ie het wel goed Laatst gewijzigd door Tahtah; 13-10-09 om 14:42. |
|
|||
|
|||
Als ik DiskAid heb geïnstalleerd, is het waarschijnlijk de bedoeling dat ik naar 'Root Folder' ga, linksonderin. Maar dan krijg ik de volgende melding:
Sorry, you need to have a Jailbroken device to view the rootpartition. Terwijl ik wel een ge-jailbreakede iPhone heb.. In ieder geval dat denk ik? Ik heb Cydia & Icy en een thema? Sorry voor de vragen, maar heb nog niet zoveel ervaring hiermee. Alvast Bedankt! |
|
||||
|
||||
Citaat:
|
|
|||
|
|||
probeer anders via Winscp om te ssh'en in je iphone of ifile
of stap over op dev-team veel beter dan Geohot's snel uitgebrachte jailbreakje... |
|
|||
|
|||
Citaat:
Ja ik had hem inderdaag gejailbreakt met Blackra1n. Nou dan ga ik even verder proberen. Thxx. |
|
||||
|
||||
@ Gido on 7-2-2009
Citaat:
Heb het progje ........THNXXXXX X 1000000 heb nu echt een "eigen" Iphone
|
||||
|
||||
Probleem
Ik heb een probleem, ik zou graag mijn "ontgrendel" tekst willen veranderen maar het lukt niet. Ik heb alles geprobeerd wat in dit topic staat van het eerste tot het laatste en niets werkt er..
Als ik nu iets probeer te verwijderen in Fugu (Mac) dan krijg ik dit "Couldn't remove directory failure" Het enige dat wel veranderd is is bijv. dat er vroeger alles in het NL stond zoals "ontgrendel" en nu staat er "slide to unlock". En bijna alles is nu Engels zoals beltoonvolume harder zetten heet nu ringer etc.. Zou iemand me kunnen vertellen hoe ik die tekst verander in mijn eigen tekst en hoe ik de rest terug in NL kan zetten? Alvast bedankt! |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
"Ontgrendel"probleem bij aannemen gesprek | MightyWiggy | iPhone algemeen | 1 | 04-01-11 14:47 |
HELP: "slide to unlock" werkt niet: iphone lockt direct weer | koekjedebij | Unlock | 0 | 22-06-09 12:56 |
"Ontgrendel" tekst aanpassen in eigen naam | Yvarladze | iPhone algemeen | 28 | 26-09-08 21:37 |
Iphone loopt vast bij"slide to unlock" | aer0101 | Unlock [archief] | 1 | 02-04-08 09:31 |
"Ontgrendel" is te snel weg. | forum.bericht | iPhone algemeen | 2 | 08-03-08 18:08 |
|
|