hClipboard discussie in Jailbreak apps en thema's forum; ( verdwijnt na registratie ) ja, het vergt wel wat wennen en oefenen, maar na een minuutje, als je weet wat alles doet, zeer eenvoudig. Mooi werk hoor....
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
ja, het vergt wel wat wennen en oefenen, maar na een minuutje, als je weet wat alles doet, zeer eenvoudig. Mooi werk hoor.
|
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
|||
|
|||
Hoe copy je uit Safari?
|
|
||||
|
||||
dat moet nog met de pastebut dingetjes denk ik!
|
|
|||
|
|||
kan opeens niet meer colt pasten, hclippy is weg bij internationale toetsenborden, reinstall werkt ook niet. Iemand een idee?
Ben er uit, vinkje aanzetten bij intelliscreen Laatst gewijzigd door King1987; 15-03-09 om 15:49. Reden: Edit knop gebruiken aub |
|
|||
|
|||
hClipboard werkt niet!
Hallo,
Ik heb mijn iphone opnieuw geinstalleerd en opnieuw gejailbreaked. Alles werkt weer lekker snel en ook de programma´s uit Cydia werken weer. Ik krijg alleen hClipboard niet meer aan de gang (terwijl ik dat eerst ook gebruikte), ik draai gewoon firmware 2.2. Het installeren etc lukt gewoon maar ik kan nergens iets terugvinden. Ook niet bij bij instellingen>Algemeen>Toetsenbord>Internationale versies> kan ik hClipboard niet vinden. Ik vond dit echt een super handig programma. Weet iemand een oplossing? |
|
||||
|
||||
Probeer eens met clippy, stukken beter.
|
|
|||
|
|||
Clippy is betaald, hClipboard werkte voor mij hartstikke fijn en het is gratis..
|
|
||||
|
||||
Clippy moet je helemaal niet betalen ...
|
|
|||
|
|||
Niet? Waarom lees ik dan in het Clippy vs hClipboard topic allemaal reacties van: "clippy werkt plots niet meer. :/ Als ik op paste klik komt er een tekst dat de beta periode is afgelopen. :/"
|
|
||||
|
||||
Vreemd, want die melding ben ik helemaal nog niet tegengekomen.
|
|
||||
|
||||
Citaat:
Gelukkig brengt 3.0 ons: Cut, Copy and Paste.
|
||||
|
||||
probeer eens iKeyEx (terug) te installeren
|
|
|||
|
|||
ja wat is dat precies? Ik kan me er wel iets van herinneren dat dat programma er opstond i.c.m. hClipboard
edit: ja dit heeft gewerkt: ik had hclipboard geinstalleerd maar kon hem nergens terugvinden, nadat ik iKeysettings geinstalleerd had (vanuit cydia) is het probleem verholpen en werkt hClipboard weer. Harstikke bedankt!! Laatst gewijzigd door stefaaaan; 27-03-09 om 12:46. |
|
||||
|
||||
Citaat:
|
|
|||
|
|||
Is er een 'text template' vervanger voor hClipboard?
hClipboard was een app die ik heel veel gebruikte vanwege de mogelijkheid om 'templates' te maken van tekst die ik vaak gebruikte en dan met enkele toetsen kon invoeren.
Nou werkt hClipboard alleen niet meer sinds 3.0 en vroeg mij af of er een soortgelijke app bestaat? |
|
||||
|
||||
// Diverse discussies samengevoegd.
Citaat:
iPhone 2G UK iOS 3.1.3 Jailbreak by RedSn0w / iPhone 4 32GB iOS 4.2.1 Jailbreak by RedSn0w MacBook Pro 15,4" OSX 10.6.6 / iMac 20" OSX 10.6.6 / iPad 3G 32GB iOS 4.2.1 Stuur me geen privé-berichten met vragen, ik negeer ze. Gebruik liever de zoekfunctie en de Wiki (Begrippen|Handleidingen)
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Het gaat mij ook niet om het kopieren/plakken, maar om de templates die je tevoorschijn kon halen op het toetsenbord. Bij sommige apps zoals Toodledo typ ik vaak dezelfde tags in dus had ik bijvoorbeeld een template lijstje met met all mijn tags. Ik zou wel een note kunnen maken en dan telkens daaruit kopieren en plakken, maar dat zou dus betekenen dat ik elke keer een nieuwe app moet opstarten ofzo. Het verbaast mij dat er nog niet een app bestaat die de template functie van hClipboard heeft (tenminste ik heb het nog niet gevonden..), dit was veruit een van mijn meest gebruikte functies die ik erg mis sinds mijn 3.0 update. |
|
|||
|
|||
Om die reden zit ik er ook op te wachten...
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Clippy versus hClipboard | jpke | Jailbreak apps en thema's | 11 | 16-05-09 16:24 |
|
|