Grote klok op je springboard discussie in Jailbreak apps en thema's forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik heb ook altijd dat als ik mn Iphone in een nachtje in de oplader leg, is de volgende dag ook altijd mijn datum nog ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
||||
|
||||
Ik heb ook altijd dat als ik mn Iphone in een nachtje in de oplader leg, is de volgende dag ook altijd mijn datum nog hetzelfde als de vorige dag. Beetje vaag.
@ Deikesu, volgens mij heb je de handleiding ergens niet begrepen. Als je je eigen font wil moet je het font wat je wil kopiëren naar de font map (die was wel goed). Hier moet je echter niet de naam van dit font veranderen in wallpaper.html. Je moet het font renamen naar de naam van een font wat al aanwezig is in die map (en ff een backup maken van dat font, zodat je het niet kwijt bent). Op die manier vervang je dus één van de al aanwezige fonts voor je eigen font. Vervolgens pas je in het bestand wallpaper.html aan dat je je nieuwe font wil gebruiken (door daar dus de naam van het font in te vullen van het font wat je net in je font map heb geplaatst). Hoop dat dit een beetje duidelijk is, zo ziet het er niet echt uit |
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
|||
|
|||
@joOosty
Je hebt gelijk. Na wat rotzooien kwam ik erachter dat het idd werkt zoals je hebt beschreven. Het probleem hierbij is alleen dat wanneer ik een font vervang niet alleen de klok veranderd, maar veel meer. Helaas kon ik niet een lettertype vinden wat verder niet wordt gebruikt. Het lukt me ook niet om er zelf 1 toe te voegen Is dat eigenlijk wel mogelijk? |
|
||||
|
||||
Citaat:
Ik weet niet zeker of het mogelijk is om er zelf één toe te voegen. Het is in ieder geval zo dat de fonts op de iphone op een bepaalde manier gecodeerd zijn. Ik las pas ergens dat bepaalde mensen (waarschijnlijk met een mac) een eigen lettertype kunnen converteren naar één die werkt op de iphone. Als ik dit heb gevonden zal ik het laten weten. |
|
||||
|
||||
mensen, ik heb samen met nog wat andere gasten of mmi de oplossing gevonden voor beide problemen. De tijd zal nu naar 0.25 worden aangepast in plaats van 24.25. Ook zal de tijd nu meespringen als je je iphone een nachtje in de oplader laat zitten.
Enige probleempje is dat ik niet op school ben, dus jullie zullen nog even tot vanavond moeten wachten, dan post ik de goede wallpaper.html |
|
|||
|
|||
Oke heel fijn wand verder is ie echt top
|
|
||||
|
||||
Hier is de nieuwe versie dus vervang gewoon de wallpaper.html (en de info.plist --> hoeft niet persé) voor deze nieuwe. Logischerwijs moet je ff de grote van de letters en het lettertype wat je gebruikt weer aanpassen aan je eigen wensen.
Hierin is dus zowel het probleem van 24.54 opgelost en als je je iphone in de oplader legt voor een nachtje zal de datum ook gewoon meespringen. Succes! |
|
|||
|
|||
Nice, thanks JoOosty!
Ik heb trouwens ook geprobeert arial te vervangen. Alleen als ik die nu vervang crashed een aantal andere apps :S |
|
|||
|
|||
klein vraagje, de dag van we week staat in het kalender springboard icoon.. maar deze valt niet mooi in het rode gedeelte van het icoontje.
Hoort dit gewoon, of komt dit doordat ik 5 icon row, en collum geinstalleerd heb. |
|
|||
|
|||
Hallo JoOosty,
mooi werk hoor. maar 1 ding valt me op. in de HTML zie je wel dat er gekeken wordt naar secondes maar die komen niet in de wallpaper naar voren. Ik kom er niet uit. weet je wat ik moet aanpassen dat ik ook de secondes in beeld heb? Groeten, Wijnand Edit: opgelost. heb het voor elkaar! Laatst gewijzigd door digital1973; 24-03-09 om 18:20. |
|
||||
|
||||
Citaat:
Laatst gewijzigd door JoOosty; 24-03-09 om 20:40. |
|
|||
|
|||
secondes toevoegen
Citaat:
ik heb het volgende commando aangepast; // Compose the string for display var currentTimeString = currentHours + ":" + currentMinutes; veranderen in; // Compose the string for display var currentTimeString = currentHours + ":" + currentMinutes + ":" + currentSeconds; Daarna respring en klaar succes! |
|
||||
|
||||
Citaat:
|
|
||||
|
||||
Ik kan geen WebClips in de bijlage vinden, kan iemand deze uploaden?
|
|
|||
|
|||
|
|
||||
|
||||
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Animatie op springboard in de vorm van een grote icon | Busta227 | Ontwikkelen voor iOS | 0 | 16-05-10 05:27 |
Werkende klok icoon op je springboard (LiveTime) | Rasz | Jailbreak apps en thema's | 49 | 18-04-10 00:13 |
Laat de klok op je springboard werken met livetime clock | boydvl | Archief | 1 | 21-01-09 18:05 |
App Idee: lopend klok icoontje op Springboard | RRPhantom | Ontwikkelen voor iOS | 11 | 14-11-08 18:12 |
originele iconen op springboard 1, 3rd party op springboard 2 | Peter | iPhone algemeen | 5 | 08-12-07 22:43 |
|
|