Cydia op Iphone os 3 discussie in Jailbreak apps en thema's forum; ( verdwijnt na registratie ) Goedeavond, Installatie op de iphone 2g van iphone os 3 is goed gegaan. Helaas ben ik vergeten om de iconen zichtbaar te maken alvorens de ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Cydia op Iphone os 3
Goedeavond,
Installatie op de iphone 2g van iphone os 3 is goed gegaan. Helaas ben ik vergeten om de iconen zichtbaar te maken alvorens de update te hebben gedaan. Nu staat alles er wel op en heb ik zeker wel een paar iconen maar lang niet alles. Op 2.2.1 deed ik dit via sbsettings. Hoe kan ik dit nu op een makkelijke manier herstellen. Ik kan bellen etc dat werkt allemaal goed. Mijn vraag is dan kan ik cydia of openssh er makkelijk opzetten. Hoef dus geen unlock ofzo meer te doen. Of is er een manier om de iconen weer zichtbaar te maken... |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Citaat:
|
|
|||
|
|||
@ Winter200
er was meervoudig op voorhand gezegt dat je je iphone 1ste gen wel kon updaten naar 3.0 en unlocken, maar dat de jailbreak er niet bij zou zijn Volgens de homepage wordt dit misschien wel vanmiddag verwacht, en in het slechte geval met een korte uitstel, maar dev team is er al wel volop mee bezig dus nog even geduld, en het forum goed in het oog houden |
|
||||
|
||||
Citaat:
Wat ik ook al ergens gelezen heb is dat het kan helpen je taal even anders in te stellen en weer terug naar NL.
|
|||
|
|||
perfect dat was idd de oplossing!
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
CyDelete: Cydia apps vanaf je SpringBoard verwijderen [Cydia] | iMario | Jailbreak apps en thema's | 21 | 14-07-12 10:03 |
3.0 Cydia iphone 1ste gen Cydia error... | Krideri | Jailbreak apps en thema's | 8 | 29-06-09 14:15 |
FW 3.0: In Cydia juiste repo aanpassen bij geen Cydia-updates | Buur | Jailbreak apps en thema's | 47 | 27-06-09 12:34 |
|
|