Lockscreen Info discussie in Jailbreak apps en thema's forum; ( verdwijnt na registratie ) Citaat: Oorspronkelijk geplaatst door spysical Ik zal even laten zien wat ik heb onder het kopje weer van Config.js: xxxxxxxxxx Onderstreept en dik en Schuin ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Citaat:
Ander probleempje: ik wil nu ook graag in dit (aangepaste) theme m'n icoontjes veranderen. Bij een losse theme maak je dan gewoon een map aan met de naam "Icons" en daar zet je je vervangende iconen in. Nu werkt dat ineens niet meer....Enig idee? EDIT: niet meer nodig
iPhone 4 16GB - 5.0.1 JB (untethered - Redsn0w 0.9.10b) *** iPad 16GB Wi-Fi - 5.0 geen JB (meer) Laatst gewijzigd door ALK; 27-07-09 om 21:36. Reden: goed kijken en zien dat er geen hoofdletter I staat blijkt te helpen... |
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
||||
|
||||
Volgens mij is het aanpassen van iets gewoon goed lezen en zoeken.
Want als je zelf had gezocht was je er ook uit gekomen ;P Maar ik help je graag! Maar zou iemand die de tut van een paar pagina's terug het bestandje kunnen uploaden wat bij stap 6 staat? Ik kon het nl nergens vinden. Zie quote voor post: Citaat:
Laatst gewijzigd door spysical; 27-07-09 om 22:42. |
|
||||
|
||||
Ik heb op de link in de quote geklikt en hij download gewoon bij mij..
iPhone 2G UK iOS 3.1.3 Jailbreak by RedSn0w / iPhone 4 32GB iOS 4.2.1 Jailbreak by RedSn0w MacBook Pro 15,4" OSX 10.6.6 / iMac 20" OSX 10.6.6 / iPad 3G 32GB iOS 4.2.1 Stuur me geen privé-berichten met vragen, ik negeer ze. Gebruik liever de zoekfunctie en de Wiki (Begrippen|Handleidingen)
|
|
|||
|
|||
Citaat:
bestand is 2 dagen geleden door mij geupload daar, werkt hier ook gewoon naar behoren. lukt het nou neit stuur dan ff een PM ofzo dan knal ik hem weer online voor je! . |
|
||||
|
||||
Citaat:
Heb inderdaad Gruppled lockinfo draaien ja Heb alleen de pic vervangen die in het bestandje van Gruppled staat door deze Ff je piccie Lockground.png bestand maken en erbij zetten. Originele piccies heb ik zolang andere naam gegeven. Daarna ff in Winterboard vinkje weghalen en daarna gelijk weer aanvinken zodat het springboard refreshed en klaar. Citaat:
De font is Comic book Commando. Is te vinden op deze site Ff repo toevoegen in Cydia en je kan hem installeren. iPhoneRuler: iPhoneRuler Cydia Repository Laatst gewijzigd door Timmeh_; 28-07-09 om 23:08. Reden: mQuote gebruiken a.u.b. |
|
|||
|
|||
Citaat:
tnx mate!! |
|
|||
|
|||
@ mcbbvb
Bedankt voor je link! Ik heb nu ook Grupples draaien Nu alleen nog een mooi thema wat er bij past, ik heb nu orbz, maar de helft van de iconen blijft vierkant |
|
|||
|
|||
Citaat:
Laatst gewijzigd door chollie; 28-07-09 om 19:09. |
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Deze kan je hier vinden.... MacThemes Forum / [Theme] Gruppled LockInfo (Formerly "Tea LockInfo")
Met een beetje lezen en zelf aanpassen lukt het wel. Ben zelf nu met de kleuren bezig |
|
|||
|
|||
staat 1 of 2 pagina's terug een link met een aangepaste versie van mij erin in het nederlands .
|
|
|||
|
|||
ik heb het LockInfo aan het draaien, alleen ik krijg het Gruppled theme niet aan de praat. Heb de drie bestanden hier gedownload, in de juiste map geplaatst en via Winterboard aangezet maar dat veranderd niks. Hoe krijg ik dat aan de praat?
|
|
|||
|
|||
Krijg alleen nog niet voor elkaar dat ie elke sectie laat zien standaard, en ook werkt popup blocker nog niet echt :/
Zie elke keer nog in het groot oproep gemist van die |
|
||||
|
||||
Citaat:
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Daarna deze stappen gevolgd, maar dat werkt niet. |
|
||||
|
||||
Citaat:
En als je een springboard.theme hebt (dus die niet de lockscreen beinvloed) moet die weer boven je Gruppled.theme staan. |
|
|||
|
|||
Citaat:
Mijn winterboard Mijn lockscreen: |
|
||||
|
||||
Citaat:
Dit zijn afzonderlijke thema's. MultibarLockscreen uitzetten en eventueel verplaatsen naar beneden. Deze overschrijft de Gruppled one. Deze heb je niet nodig voor Gruppled. |
|
||||
|
||||
Je geeft aan dat je alle drie de bestanden hebt gedownload (L-CONF en Framework) deze heb je ook in de theme map staan, toch?
Zo niet moet je dit alsnog doen. Zo ja, dan ff alles uitzetten in WB, respring, alleen GruppledLockinfo aanzetten in WB. Dit staat bij mij aan. En dan krijg je dit. Dus ebige wat met mijn Lockscreen temaken heeft is GruppledLockinfo.theme en die staat aan. Af en toe zet ik ook de Gruppled Art.theme aan en die staat weer dan helemaal bovenaan. |
|
|||
|
|||
Citaat:
Alleen krijg ik nog steeds niet alles standaard te laten zien, hij geeft Calender en Weather wel weer. maar sms,mail en gemist oproep niet (hij laat wel zien als ik een gemiste oproep heb) Als ik sms krijg, zie ik nog steeds het hele smsje! en niet netjes in de lockinfo, 1 new sms of zoiets Dragon, kun je de jouwe ook uploaden? vind die wel vet ! |
Labels |
aanpassen, lockscreen, media controls gruppled, onmogelijk, vastgelopen, veranderen |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Ik zoek een app met de info van het lockscreen | sandervanderheide | iPhone Apps | 0 | 15-04-11 00:29 |
iPhone 4: Baseband info? | Tinkelbell.36 | Unlock | 1 | 06-04-11 16:20 |
info over mobileme | steffiestef | iPhone algemeen | 2 | 02-03-10 11:37 |
|
|