Lockscreen Info discussie in Jailbreak apps en thema's forum; ( verdwijnt na registratie ) Citaat: Oorspronkelijk geplaatst door Dragon Je geeft aan dat je alle drie de bestanden hebt gedownload (L-CONF en Framework) deze heb je ook in de ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Citaat:
|
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
|||
|
|||
Citaat:
en hoe activeer je dat font dan? |
|
|||
|
|||
|
|
||||
|
||||
Citaat:
LockBackground.png staat in Privat/var/stash/Themes/Gruppled Lockinfo Staan meerdere png bestandjes zet je eigen picerbij en noem die LockBackground.png en de andere die er al stonden verander je naar jpg. Done! De font kan je installeren via de link waar de Repo voor Cydia op staat. Die voeg je toe in Cydia bij scources en dan kan je de font downloaden samen met swapfont. Klik swapfont aan op je springboard en dan selecteer je de font die je wil. Laatst gewijzigd door Marv1977; 30-07-09 om 00:23. |
|
|||
|
|||
|
|
||||
|
||||
Config.js aanpassen
|
|
||||
|
||||
Citaat:
Heb je de volgende stappen degaan: Ga naar: /Library/Themes/GruppledLockinfon.theme/Bundles/com.ashman.Lockinfo/config.js Zoek de gedeelte in config.js dat begint met //Weather settings Daarna bij : var locales = [ "EUR|NL|NL010|UTRECHT" het vet gerdrukte invullen. Succes... Citaat:
Enne waar komt je kalender icon vandaan..Nice one.. Laatst gewijzigd door Dragon; 30-07-09 om 10:04. |
|
|||
|
|||
nl.js moogde altijd naar mij sturen hoor Zeg al elke dag tegen mezelf dat ik hem ga maken, maar komt er nooit van
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Thanx voor de uitleg ik ga er vanavond ff mee aan de slag, ik heb gisteravond ff met multibartheme en Wnscp en ssh zitten spelen en denk dat ik er nu wel uitkom zoniet meld ik het ff en ook als het wel lukt!! |
|
||||
|
||||
Citaat:
Je moet utrecht, netherlands invullen dan werkt het en je weather source op apple |
|
|||
|
|||
Ik heb een "Gruppled LockInfo" gedownload, maar krijg niet te zien wat er in mijn agenda staat en ook niet met mail's enzo hoe komt dit?
|
|
||||
|
||||
|
|
|||
|
|||
Eindelijk!
YES! ik ben er weer. Heb even de tijd genomen om een paar bladzijden terug te lezen en zag daar het volgende:
1. Voeg http://david.ashman.com/beta in cydia toe 2. download Lockscreen info eruit. En dat deed 't 'm! Timmeh_, SUPERbedankt voor je hulp! Nu ziet het er weer zo uit:
|
||||
|
||||
LockInfo
Ik heb nu lockinfo uit david.ashman.com/beta geinstalleerd. (eiglijk al even)
Er staat ook een plugin voor een To Do app. Maar ik heb werkelijk geen idee welke. Weet iemand dat misschien? Ik kan anders alsnog een andere To Do app downloaden maar ik moet dan wel weten welke. bvd, Spysical |
|
|||
|
|||
Citaat:
Hiermee bedoel ik alles in het nederlands en waarbij je maar 1 theme heb dus niet die wissel van achtergrond. |
|
||||
|
||||
Waarschijnlijk wil hij alles wat hij invuld als taken in een To-Do app, dat die ook op zijn lockscreen te staan komen.
Dat is volgens mij de app Things. Heb deze ook en ook de plugin, maar die werkt niet bij Gruppled, alleen bij Lockinfo. Krijg dan de taken wel te zien. |
|
||||
|
||||
Ok, dus de ToDo App genaams Things.
Ok daar kan ik mee verder. Volgens mij werkt de ToDo App van Appigo oid ook. Hartelijk bedankt! |
|
|||
|
|||
Met dank aan ALK heb ik hem nu helemaal goed....
Op 2 dingen na... 1. Hoe kan ik zorgen dat ik mijn lockscreen wat langer zie? 2. Hoe kan ik zorgen dat ik niet meer mijn sms ballon zie maar alleen in de lockscreen wat voor sms ik heb (nu is het dubbelop) Hier de pica's Heb hem ook helemaal in 1 theme gepropt... |
|
||||
|
||||
Citaat:
In Cydia kan je 20 sec Lock screen downen. |
|
|||
|
|||
die heb ik nu ja dat probleem is opgelost... Nu alleen nog voorkomen dat ik die sms ballon zie in mijn lockscreen... En ik weet dat ik in instellingen voorvertoning kan uitzetten maar dan krijg je alsnog een ballon in beeld.. iemand een id?
|
Labels |
aanpassen, lockscreen, media controls gruppled, onmogelijk, vastgelopen, veranderen |
Er zijn 4 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 4 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Ik zoek een app met de info van het lockscreen | sandervanderheide | iPhone Apps | 0 | 15-04-11 00:29 |
iPhone 4: Baseband info? | Tinkelbell.36 | Unlock | 1 | 06-04-11 16:20 |
info over mobileme | steffiestef | iPhone algemeen | 2 | 02-03-10 11:37 |
|
|