Lockscreen Info discussie in Jailbreak apps en thema's forum; ( verdwijnt na registratie ) Citaat: Oorspronkelijk geplaatst door Dragon Nog steeds zo: Hoi Dragon, Vet lockscreen en thema! Ik ben gisteren druk bezig geweest met het gruppled theme. Nu ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
||||
|
||||
Hoi Dragon,
Vet lockscreen en thema! Ik ben gisteren druk bezig geweest met het gruppled theme. Nu vind ik jouw font, kleuren en background op je lockscreen echt mooi. Ook je thema op je springboard is erg vet. Zou je deze ook met mij willen delen? Mijn lockscreen ziet er nu zo uit: Laatst gewijzigd door daaf85; 15-08-09 om 18:03. |
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
|||
|
|||
Citaat:
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Kan iemand deze of: In zijn geheel uploaden voor mij toevallig ? Ik weet dat ie te vinden is op MacThemes2, krijg het alleen niet voor mekaar om ze samen te voegen daarom. |
|
||||
|
||||
Citaat:
maar begin steeds handiger te worden. en die 2e met Holiday's en birthday's erbij lijkt me top
|
|||
|
|||
Precies, Ik krijg alleen de topbar met de kalender, En de rest komt er niet.. en de lockbar is een klein blokje met slotje terwijl ik toch echt de slider bovenaan heb staan in WinterBoard..
|
|
||||
|
||||
Citaat:
bij mij was het gelukt met de 3BarLockscreen maar toen kreeg ik LockBackground niet goed en kwam neit te voorschijn. er was altijd wel iets |
|
|||
|
|||
Citaat:
1. Voeg http://david.ashman.com/beta in cydia toe 2. download Lockscreen info eruit. 3. Daarna zoek in Cydia naar "lockscreen Clock Hide" 4. Ga daarna naar http://www.2shared.com/file/7406853/...Infotheme.html 5. download het en pakt het uit. 6. Daarna deze; http://www.2shared.com/file/7406851/..._Arttheme.html 7. zet bijde bestanden hier in; Root/private/var/stash/Themes.xxxxxx 8. Activeer bijde bestanden in Winterboard en nu zou het ut moeten doen. kijken hoe ver je komt! je kan altijd wat vragen. in deze thema kun je ook weer/email/sms/agenda enz. activeren en in je lockscreenzetten In settings zijn nog een paar instellingen erbij gekomen bekijk gerust die 2 bestanden die je erop hebt gezet en in winterboard staan kun je omdraaien(In winterboard zelf) om een ander "unlock to slide" te krijgen! Verder kun je eigenlijk alles nog verandere maar dan moet je het bestandje handmatig veranderen. lijkt me een beetje te moeilijk als je hier al om vraagt maar als je toch wilt proberen. dat bestandje zit in root/private/var/stash/themes.xxxx/Gruppled Lockinfo.theme er is wel een tutorial hoe je dat kunt veranderen naar eigensmaak. Ik zelf vind het niet zo heel moeilijk maar het kost veel tijd om het uit te leggen! Als je hulp nodig hebt voor een van de stappen vraag het! Laatst gewijzigd door PeterTe; 27-08-09 om 11:00. |
|
|||
|
|||
Citaat:
Alvast bedankt! EDIT: heb de tutorial al gevonden! ga er ff mee aan de slag....
Windows 7 Ultimate | Iphone 3G ( NL) 8 GB | Ipad 64 GB Wi-Fi Laatst gewijzigd door bababakkus; 28-08-09 om 00:07. |
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Ik merk wel dat m'n telefoon een stuk trager is geworden na al dat thema en lockscreen gedoe. Meer mensen die daar last van hebben?
|
|
|||
|
|||
Ik ben nu alles aan het vertalen etc.
Ik heb momenteel het volgende al werkend en vertaald: Weer en mail. Maar nu wil ik kalender. Hoe krijg ik mijn kalender erop en ook zo dat ik meteen kan zien wat ik moet doen. Dus niet alleen van 1 huppelepup. Maar gewoon 1 ..... en daaronder de naam van het event. Hoe krijg ik dat voor elkaar? En hoe kan ik dat 'Ontgrenden' tekst weghalen? Laatst gewijzigd door DutchEvil; 02-09-09 om 23:03. |
|
||||
|
||||
Citaat:
en ik snap je eerste vraag niet echt maar voor ontgrendel https://forum.iculture.nl/f22/i...eranderen.html |
|
|||
|
|||
Citaat:
|
|
|||
|
|||
Citaat:
even settings.js aanpassen! en voila |
|
||||
|
||||
|
|
|||
|
|||
En waar zou ik dan ongeveer naar moeten zoeken?
Want daar had ik nl. al in gekeken. Deze staat niet standaard in Cydia. Heb je de source voor mij? Laatst gewijzigd door DutchEvil; 03-09-09 om 09:30. |
|
||||
|
||||
Citaat:
Makkelijkste is via de nl.proj bestandje in System/Library/CoreServices/Springboard.app/taal.proj via die site dus. anders Steffwiz downloaden ( in cydia ) opnieuw starten en daarna All Source's toevoegen. |
|
|||
|
|||
Citaat:
|
|
||||
|
||||
ja ik ook. Met wordpad proberen te openen anders .strings veranderen naar .plist. Als dat niet lukt moet je even een plist editor downloaden.
|
Labels |
aanpassen, lockscreen, media controls gruppled, onmogelijk, vastgelopen, veranderen |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Ik zoek een app met de info van het lockscreen | sandervanderheide | iPhone Apps | 0 | 15-04-11 00:29 |
iPhone 4: Baseband info? | Tinkelbell.36 | Unlock | 1 | 06-04-11 16:20 |
info over mobileme | steffiestef | iPhone algemeen | 2 | 02-03-10 11:37 |
|
|