Lockscreen Info discussie in Jailbreak apps en thema's forum; ( verdwijnt na registratie ) Citaat: Oorspronkelijk geplaatst door BruceSV 2 vraagjes (mbt tot lockscreen): 1: Hoe krijg ik dat slide to unlock weg. 2: Hoe krijg ik het in ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
||||
|
||||
Citaat:
Citaat:
1. Gebruik mijn bijlage ( dan is alles goed en weg ) zet die over: system/library/coreservices/springboard.app/(TAAL).plroj 2. ga naar lockinfo gruppled en dan naar com.apple.lockinfo en naar je config.js boven in VAR LANGUAGE = EN EDIT iets te snel gedrukt maar gebruik WORDPAD. en bijlage zit hiero onder
|
|
|
||||
|
||||
Slide to unlock weggekregen (was veel makkelijker dan ik dacht trouwens) in de config.js heb ik de var language = en staan... Maar nog steeds alles in het nederlands...
Iemand enig idee?
|
||||
|
||||
|
|
||||
|
||||
Dit is mijn Lockinfo theme....
|
|
||||
|
||||
Ik kwam erachter dat ik geen nl.js had staan. Ik in de En.js kijken staat alles daar in nederlands uiteindelijk via BBE maar alles aangepast en werkt prima nu
Thanks voor jullie help Kuotje en Admiraal, weer wat geleerd over me iPhone @BT73 Ziet er strak uit, ben zelf alleen niet zo een fan van dat unlock knopje ... Laatst gewijzigd door iMario; 28-10-09 om 21:36. Reden: Gebruik voortaan de Edit-knop. |
|
||||
|
||||
|
|
||||
|
||||
Citaat:
Beetje offtopic vraag, Waar vind ik de .plist / string om de tijd te veranderen in mijn eigen naam of een andere tekst? Is dit ook gewoon de SpringBoard.string? Kon het daarin niet vinden namelijk. Gaat om de tijd die helemaal bovenaan staat. Laatst gewijzigd door BruceSV; 29-09-09 om 15:43. |
|
||||
|
||||
Citaat:
O ja bij mij heb ik nu zo dat je de tijd op de statusbar niet ziet... Laatst gewijzigd door BT73; 29-09-09 om 15:51. |
|
|||
|
|||
Ik zie hier in screenahots dat de iconen voor
mail en phone etc ook te zien zijn wanneer je geen mail hebt, ze staan dan op 0. Dat is standaard niet zo. Kan iemand mij vertellen hoe je dit aanpast? |
|
||||
|
||||
Citaat:
Hack that Phone - Make and use themes with WinterBoard - Section 27: Gruppled theme |
|
|||
|
|||
Weet je zeker dat het daar in staat? Ben er gister namelijk ff globaal doorheen gelopen en heb het niet kunnen
vinden. Zal het zo anders nog een keer doorlezen |
|
||||
|
||||
Is te veranderen met MIM (Make it mine), te downloaden in Cydia.
|
|
|||
|
|||
Dan nog een andere vraag, waarvan het antwoord sowieso niet in die handleiding staat: kan ik voor het lockscreen zelf een wallpaper kiezen, en voor het springboard ook. Dus eigenlijk twee verschillende?
|
|
||||
|
||||
Citaat:
// Hide empty sections? var hideEmptySections = false; Citaat:
Edit: staat ook in de handleiding, op pagina 3 (step 3). Laatst gewijzigd door Admiraal; 29-09-09 om 17:24. |
|
|||
|
|||
Citaat:
|
|
||||
|
||||
oh ja dat is een ander verhaal haha
veel plezier er van. |
|
||||
|
||||
Help! Heb de update doorgevoerd van lockscreen info en nu blijft me SB crashen....
Iemand enig idee waardoor dit zou kunnen komen? /edit Ik keek op macthemes2.net en daar is dit probleem al bekend, daar zijn ze hard aan het werk om dit op te lossen... Ik wacht (on)rustig af /edit2 Update uitgekomen en hij doet het weer!!! Laatst gewijzigd door BruceSV; 30-09-09 om 13:07. |
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Waarom o waarom krijg in bij mijn Settings geen Lockinfo? Dus er zou een entry bij moeten komen bij Instellingen/Settings om een en ander te configureren. Waarom komt deze bij mij alsmaar niet terug?
|
|
||||
|
||||
ff opnieuw installeren? (moet je sowieso doen, er is net een update voor uitgekomen)
|
Labels |
aanpassen, lockscreen, media controls gruppled, onmogelijk, vastgelopen, veranderen |
Er zijn 2 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 2 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Ik zoek een app met de info van het lockscreen | sandervanderheide | iPhone Apps | 0 | 15-04-11 00:29 |
iPhone 4: Baseband info? | Tinkelbell.36 | Unlock | 1 | 06-04-11 16:20 |
info over mobileme | steffiestef | iPhone algemeen | 2 | 02-03-10 11:37 |
|
|