Lockscreen Info discussie in Jailbreak apps en thema's forum; ( verdwijnt na registratie ) Citaat: Oorspronkelijk geplaatst door kuotje na wat flikfooien toch maar weer winterboard geinstalleerd haha. kon het toch niet laten Zou je misschien deze gehele config ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Citaat:
Gr Victor |
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
||||
|
||||
Ik probeer steeds mijn lockbackground te veranderen.. Maar krijg steeds een '?'
Het is gewoon .jpg en de naam houd ik ook steeds lockbackground Iemand? |
|
|||
|
|||
|
|
||||
|
||||
Citaat:
RapidShare: 1-CLICK Web hosting - Easy Filehosting ( maar van die sterretjes moet je mss zelf aanpassen als je geen t-mobile hebt. ) naja als je nog vragen hebt als er iets niet lukt pm maar LockBackground.png noemen
|
|||
|
|||
|
|
||||
|
||||
staan niet in gruppled art theme maar bij gruppled lockinfo theme.
heb je die ? anders even paar pagina's terug. |
|
|||
|
|||
Citaat:
Windows search in de map vond ze ook niet. Heb ook nog jouw mapje geprobeerd te downloaden van rapidshare, maar die zegt dat het te druk is. Dus daar kon ik ook niet in zoeken Hoe kan je trouwens in CSS zorgen dat het plaatje mee in het midden komt? Text-align: center; Zorgt alleen voor de tekst. Laatst gewijzigd door Vanx; 04-10-09 om 22:08. |
|
||||
|
||||
je leest maar de helft wat ik zeg?
download die lockinfo gruppled hier op de forum paar pagina's terug Citaat:
hier download die lockinfo en mijn plaatje verschuift mee wanneer ik in CSS center doe. mss even deze tutorial volgen? |
|
|||
|
|||
Citaat:
Hmm waar pas jij je CSS aan? Ik heb het in de plugin van Twitter geprobeerd. Die tutorial lukt allemaal wel, heb het allang werken, wil alleen beetje tweaken. Ik wil die hele art.theme niet installeren, vind ik niet mooi. |
|
||||
|
||||
Citaat:
maar ga naar lockinfo en dan css/structure.css dan naar dit stuk .header { height:18px; line-height:18px; font-size:12px; color:ffffff; padding-top:2px; font-weight:bold; text-align:left; background-image:url(../images/bar.png); background-repeat:no-repeat; clear:both; text-shadow: rgba(0, 0, 0, 0.75) 0px -1px 1px !important; } dat naar eigen wens aanpassen. |
|
|||
|
|||
Zojuist LockInfo geupdate. En nu ziet die er goed gaar uit nu. Beetje een gare update zeg maar.
Iemand anders met een broken lockinfo? |
|
|||
|
|||
Ja ik heb tzelfde probleem bio88.. ik zie nu nog maar 1 balkje
|
|
||||
|
||||
Wow dat is lelijk. Gelukkigbnog de oude lockinfo opgeslagen op me laptop. Load hem morgen wel op als mensen hem
nodig hebben. Gr. |
|
||||
|
||||
Oplossing !!!!!!
Citaat:
Na update naar versie ...XX.83 Bij Settings/Lockinfo "HTML Theme Support" op ON.... Dan werkt weer alles normaal.... Veel succes Laatst gewijzigd door BT73; 05-10-09 om 11:00. |
|
|||
|
|||
Ik heb dus geen Lockinfo settings onder Settings op de een of andere manier. Nooit gehad, en krijg hem ook NIET tevoorschijn. Maar vanochtend was er weer een Lockinfo update, en die heeft alles weer gefixed.
|
|
|||
|
|||
waar kan ik ergens de zip code vinden van dordrecht? als ik gewoon mijn postcode erin zet dan werkt het niet
|
|
||||
|
||||
// Diverse berichten over Lockscreen Info verplaatst naar deze discussie vanuit het Screenshot-topic.
iPhone 2G UK iOS 3.1.3 Jailbreak by RedSn0w / iPhone 4 32GB iOS 4.2.1 Jailbreak by RedSn0w MacBook Pro 15,4" OSX 10.6.6 / iMac 20" OSX 10.6.6 / iPad 3G 32GB iOS 4.2.1 Stuur me geen privé-berichten met vragen, ik negeer ze. Gebruik liever de zoekfunctie en de Wiki (Begrippen|Handleidingen)
|
|
||||
|
||||
|
|
|||
|
|||
Citaat:
/private/var/stash/Themes.ZWl21E/LockInfo Matte UI.theme/Bundles/com.ashman.LockInfo/Private/lockinfo De file heet lockinfo.css, dus niet structure.css. Ik gebruik Matte UI, misschien is het daar anders? edit1: Ik denk dat ik het weet, in Matte UI wordt het plaatje in de achtergrond gezet. Niet in de lijn van de tekst. Nu is dus de vraag hoe kan ik hem uit background-image: url(icon.png), url(../com.ashman.LockInfo/Private/imgs/emptybar.png); halen? Gewoon image: url(icon.png); ? Edit2: het werkt duidelijk niet. In deze post op macthemes Staat bovenaan gruppled en onder matte ui. Het overduidelijke verschil is natuurlijk de kalender van gruppled, maar bij gruppled staat ook alles in het midden. Bij matte ui niks... Kennelijk is het in het javascript zo gemaakt dat het alleen de text-string wordt gemaakt, daar moet ik dus ook het icon.png voorplaatsen... Ik heb nog nooit met javascript gewerkt Laatst gewijzigd door Vanx; 05-10-09 om 18:13. |
|
||||
|
||||
ik denk dat het probleem is dat jij Matte UI gebruikt en ik Gruppled
want bij mij zit het in een andere map ( dat structure.css ) |
Labels |
aanpassen, lockscreen, media controls gruppled, onmogelijk, vastgelopen, veranderen |
Er zijn 2 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 2 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Ik zoek een app met de info van het lockscreen | sandervanderheide | iPhone Apps | 0 | 15-04-11 00:29 |
iPhone 4: Baseband info? | Tinkelbell.36 | Unlock | 1 | 06-04-11 16:20 |
info over mobileme | steffiestef | iPhone algemeen | 2 | 02-03-10 11:37 |
|
|