Lockscreen Info discussie in Jailbreak apps en thema's forum; ( verdwijnt na registratie ) Is er geen ander alternatief dan welke wel gratis is? Als ik maar een agenda en email functie e.d. heb, het weer boeit me niet ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Is er geen ander alternatief dan welke wel gratis is?
Als ik maar een agenda en email functie e.d. heb, het weer boeit me niet zo.. Groeten Mark |
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
|||
|
|||
Hier heb je een Nederlandse versie
http://www.megaupload.com/?d=CVW8M745 zet bijde bestanden hier in; Root/private/var/stash/Themes.xxxxxx 8. Activeer bijde bestanden in Winterboard. Ja hellaas ken ik geen ander nanier dan activeren in winterboard. |
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
|
|
||||
|
||||
Mijn theme als ik muziek luister
|
|
|||
|
|||
|
|
||||
|
||||
|
|
|||
|
|||
Ik krijg de calendar niet werkend? Ik zie dat iedereen een dropdown calendar heeft als je op de tijd en datum drukt maar ik heb geen idee hoe ik dat ingesteld krijg..
|
|
|||
|
|||
Ik heb het weer erbij gezet (native), maar die staat op tourcoing en is in het engels. Als ik via iphone weather de locatie verzet naar kortrijk ofzo blijft tie op tourcoing staan. Iemand idee omdat op te lossen?
|
|
|||
|
|||
nja je kan lockcalender behoorlijk aanpassen en met een mooie achtergrond is er best wat redelijks van te maken denk ik
|
|
||||
|
||||
Ik ben anders ook dik tevreden over lock calendar. Beetje naar mijn smaak getweakt en klaar.
|
|
|||
|
|||
waar moet je eigenlijk betalen als je lockinfo wilt hebben
hoor het wel gr mathieu |
|
||||
|
||||
Cydget is een replacement of opkomend
en betalen voor lockinfo kan via de settingsmenu als je lockinfo hebt geinstalleerd.
~ "You have more fun with your pants off!" >> Laatst gewijzigd door King1987; 23-11-09 om 22:47. Reden: illegaal content weg gehaald |
|
|||
|
|||
Ik sta op het punt m'n iphone uit het raam te gooien..
Ik heb geen idee wat ik fout doe, maar ik krijg gewoon geen thema geinstalleerd. Ik heb : LockInfo (betaald) Lockscreen Clock Hide Lockscreen Dim Delay Ik heb de Gruppled tutorial (gruppled art en de hele mikmak) een keer of 6 gevolgd die mislukte. Ik heb een 1 of andere Matte theme tutorial gevolgd die lukte ook niet. Ben al een uurtje of 5 aan het lezen, heb zo'n 25 bladwijzers open staan en verder dan onderstaand plaatje kom ik gewoon niet.. (gewoon standaard lockinfo) Ik voel mij een echte noob op het moment terwijl ik alles op mijn 2g met ogen dicht zelfs aan de praat kreeg. Ik heb nu een 3GS 32GB met jailbreak op 3.1.2 / 7d11 modemfirmware 05/11/07 draaien. (eergister verplicht geupdate/herstelt van 3.0 --> 3.1.2 wegens een vastlopertje en de reservekopie was simpelweg niet meer te vinden ondanks dat ik elke week een kopie maakte,anyway..) Kan iemand mij a.u.b vertellen dat het gewoon aan de 3GS i.c.m 3.1.2 ligt waardoor ik geen enkele lockinfo theme geinstalleerd krijg want anders weet ik het ook niet meer.. |
|
|||
|
|||
Beste leftie, hier een linkje waar je een gruppled pakket kan downloaden MEGAUPLOAD - The leading online storage and file delivery service
lockinfo die je gekocht hebt moet je niet deinstaleren want dit bestandje heef het nodig om te kunnen werken. Als je het bestandje hebt , sleep of copieer hem dan via ssh in var/stash/themes sluit ssh af en activeer hem (Gruppled lockinfo .....) herstart daarna je phone en laat dan weten als het is gelukt. Als het gelukt is zal je weerbericht dodrecht en Breda hebben die je later via ssh of iFile kunt veranderen in wat jij wilt. Dus gooi hem nog niet door het raam , daar is he te duur voor. Succes |
|
|||
|
|||
Ik durf het haast niet te zeggen, maar het is gelukt..
Ik snap er niks van want ik heb precies hetzelfde zo'n 5000 x uitgevoerd. In ieder geval floa1512 toppie bedankt! |
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Weet iemand hoe ik het sms gedeelte kan editten in het lockscreen?
Dat je wel de naam ziet van de zender maar niet de tekst.. Ik heb het gevoel dat ik in lockinfo.js moet zitten. |
|
||||
|
||||
of in structure.css of in style.css of config.js
|
|
|||
|
|||
|
Labels |
aanpassen, lockscreen, media controls gruppled, onmogelijk, vastgelopen, veranderen |
Er zijn 2 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 2 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Ik zoek een app met de info van het lockscreen | sandervanderheide | iPhone Apps | 0 | 15-04-11 00:29 |
iPhone 4: Baseband info? | Tinkelbell.36 | Unlock | 1 | 06-04-11 16:20 |
info over mobileme | steffiestef | iPhone algemeen | 2 | 02-03-10 11:37 |
|
|