Lockscreen Info discussie in Jailbreak apps en thema's forum; ( verdwijnt na registratie ) best clear lockscreen vanuit cydia (gaat het ook rond je clock weg)...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
||||
|
||||
best clear lockscreen vanuit cydia (gaat het ook rond je clock weg)
|
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Lijkt tie qua indeling niet hetzelfde op lockinfo? Zie ook een config.js enzo dus volgens mij is het bewerken ervan hetzelfde. Al had jij daar meer ervaring mee dan mij herinnner ik me
|
|
||||
|
||||
ik wil bij mijn WbweekwthrHD Lock het letterformaat van de plaatsnaam+temp. groter maken. Iemand hier ervaring in?
|
|
||||
|
||||
Bij deze mijn lockinfo..
Het is een beetje Grupple en Aqwoah2...gemixt! Ik heb het vertaald naar het Nederlands. Leuke is dat er ook rss-feeds in zitten die je zelf kan invoeren.ik heb de Iphoneclub,Tweakers en Voetbal International erin staan. Verder vind ik hem aardig gelukt Hier te downloaden: http://www.megaupload.com/?d=EQ5IMCTR Laatst gewijzigd door Lodewijk69; 09-12-09 om 22:55. |
|
|||
|
|||
Citaat:
Vast bedankt namens een ieder die het zou willen hebben. |
|
|||
|
|||
In welke repo kan ik dat aqwoah vinden ?
|
|
||||
|
||||
Laatst gewijzigd door Lodewijk69; 09-12-09 om 23:22. Reden: samengevoegd. |
|
|||
|
|||
Citaat:
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Ik kan aleen niet vinden waar ik de tijd bij het weer op 24 uurs notatie kan krijgen. Kan je mij misschien op weg helpen. BVD wesley. |
|
|||
|
|||
Citaat:
bvd Laatst gewijzigd door floa1512; 10-12-09 om 11:00. |
|
|||
|
|||
Citaat:
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Ik heb hem net gedownload,en na het unzippen krijg ik een map:Aqua lockinfo 11.waar moet ik die map nu stoppen in mijn iphone?
|
|
||||
|
||||
Waarschijnlijk via SSH naar private/var/stash/themes.XXXXXX/
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Ik heb Aqwoah lockinfo II na unzip ook via winscp-ssh gecopieert naar var/stash/themes.daarna winscp en ssh uitgezet
home knop winterboard aangezet en daar Aqwoah lockinfo II aangevinkt. Respring en telefoon herstart maar hellaas geen resultaat. Activeer ik nou gruppled info in wb dan doet dat het wel. Wie durft mij te helpen met dit raadsel ? Sorry oplossing was simpel. Na unzip allen de aqwoah II map via winscp en ssh gecopieert naar mijn phone en dan geactifeert in winterboard. Alleen moet ik nu gaan uitvogelen hoe ik mijn weerbericht kan veranderen naar Amsterdam want vergeleken met gruppled werkt dit toch iets anders. Als er mensen hier zien die dat reeds weten , laat het dan ff weten. bvd Laatst gewijzigd door floa1512; 10-12-09 om 15:12. |
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Nou.....zie hier verder boven.
|
|
|||
|
|||
Citaat:
EUR|NL|NL008|AMSTERDAM Laatst gewijzigd door Nielsiee; 10-12-09 om 15:32. Reden: vernieuwing |
Labels |
aanpassen, lockscreen, media controls gruppled, onmogelijk, vastgelopen, veranderen |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Ik zoek een app met de info van het lockscreen | sandervanderheide | iPhone Apps | 0 | 15-04-11 00:29 |
iPhone 4: Baseband info? | Tinkelbell.36 | Unlock | 1 | 06-04-11 16:20 |
info over mobileme | steffiestef | iPhone algemeen | 2 | 02-03-10 11:37 |
|
|