Lockscreen Info discussie in Jailbreak apps en thema's forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo waar kan ik lockscreen info vinden. Heb http://david.ashman.com/beta toegevoegd maar zie maar 3 applicaties staan. namelijk appigo tools things plugin for lockscreen en twitter ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Hallo waar kan ik lockscreen info vinden. Heb http://david.ashman.com/beta toegevoegd maar zie maar 3 applicaties staan. namelijk appigo tools things plugin for lockscreen en twitter pluggin. Lockscreen info kan ik zelf nergens vinden. Kan iemand mij helpen en evt pmen
|
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
|||
|
|||
Als je ''gruppled lockinfo'' zoekt, dan zit lockinfo daarin verwerkt..
|
|
|||
|
|||
ok thnx. ik heb het nu geinstalleerd en krijg het zelfde als leftie en daaroverheen zie ik paar emailtjes en weather forecast. Maar dit is nie zo mooi geordent als de mensen hier in het forum. Wat doe ik fout :S
|
|
|||
|
|||
Citaat:
/private/var/stash/Themes.OiCXNy/GruppledLockInfo.theme/Bundles/com.ashman.LockInfo in deze map staat config.js in dit bestand kan je alles regelen, succes! en dan kan je zoiets krijgen: Laatst gewijzigd door chollie; 27-11-09 om 10:52. |
|
|||
|
|||
|
|
||||
|
||||
Lockscreen weer een beetje getweaked. Nu wil ik alleen nog de tijd weg hebben naast de datum. |
|
|||
|
|||
Hè pattymac ,
hier een linkje waar je een gruppled pakket kan downloaden MEGAUPLOAD - The leading online storage and file delivery service lockinfo die je gekocht hebt moet je niet deinstaleren want dit bestandje heef het nodig om te kunnen werken. Als je het bestandje hebt , sleep of copieer hem dan via ssh in var/stash/themes sluit ssh af en activeer hem (Gruppled lockinfo .....) in winterboard en herstart daarna je phone en laat dan weten als het is gelukt. Als het gelukt is zal je weerbericht dodrecht en Breda hebben die je later via ssh of iFile kunt veranderen in wat jij wilt. Dus gooi hem nog niet door het raam , daar is he te duur voor. succes Laatst gewijzigd door floa1512; 30-11-09 om 16:35. |
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Mijn post heb ik du aangepast : zie pagina 20. Laat weten als je het niet snapt. Ps het gaat om de gekleurde druppels ect ect. Vrgr floa1512 |
|
|||
|
|||
Nou...ik heb net "grupple lockinfo theme" gedownload....hoe krijg ik het zip-bestand van mijn mac naar de iphone? Ik heb geen open-ssh.
En.....ik ben een leek met dit soort dingen. |
|
|||
|
|||
Citaat:
Ik zal toch proberen dit zo goed mogelijk uit te leggen en anders kunnen de mensen hier mij hier en daar corigeren. Het gruppled zip bestandje moet je uitpakken met winzip (downloaden en installeren ) ga naar Google en zoek,download en installeer (Winscp) ga naar cydia en installeer daaruit (open SSH ) ga nu naar YouTube en zoek naar bv (how to ssh) Oké ,als je het nu al een beetje door hebt wat ssh betekent en waar het voor bedoeld is ,dan kun je ermee gaan werken. ITunes uitdoen als hij aan staat koppel je telefoon aan je mac open nu vanaf je bureaublad Winscp vul daar links boven in , het ip adres van wat je ziet in je iPhone ( instellingen/jou netwerk/ip-adres (getal..........) nu links midden vul je in (root) nu rechts midden vul je in ( alpine) maak nu verbinding met je telefoon. Maakt niet uit wat Winscp zegt ,je klikt gewoon op yes. Als het niet lukt , moet je open SSH opzoeken in je iPhone en het knopje aanzetten. (als je die nog niet had , dan installeren Bossprefs uit cydia en daar zit open SSh in. Zet knopje dan op aan). Installeer w(interboard) uit cydia Sleep dan nu het bestandje van guppled lockinfo naar (var/stash/themes Doe nu Winscp uit klik nu op je home knop. Open nu winterboard op je iPhone. Activeer nu de gruppled lockinfo. Doe nu je telefoon uit en dan weer aan. Als het goed gegaan is moet je nu het verschil zien in je lockscreen. Succes Laatst gewijzigd door floa1512; 30-11-09 om 21:23. |
|
|||
|
|||
Citaat:
patricia |
|
||||
|
||||
|
|
|||
|
|||
Best wel moeilijk allemaal,kan ik het themabestand ook misschien via iphone-explorer op zijn plaats krijgen?
|
|
|||
|
|||
|
|
||||
|
||||
ik heb een vraagje.
ik heb nog de lockinfo van voordat hij betaalt werd. ook het weer van katra had ik er op staan alleen ik met mijn stomme kop dacht dat ik die wel kon updaten. dit had ik niet moeten doen want toen mocht ik in safe mode er weer af halen nu vraag ik me af of iemand nog de oude versie hiervan heeft en deze even er op kan zetten of een alternatief hiervoor (dus icm met lockinfo) thanks |
|
|||
|
|||
Het gaat idd. met iphone-explorer.
Hier het resultaat: Alleen ik ben hier niet tevreden mee....geen kalender..en het weer is niet mijn woonplaats. @DRAGON....kan ik op de e.o. manier jouw lockscreen-thema krijgen?? Laatst gewijzigd door pattymac; 01-12-09 om 11:47. |
|
|||
|
|||
Citaat:
pak het uit met winzip, stop hem of copieer hem naar var/stash/themes. Activeer het bestandje (gruppled ) in winterboard. Telefoon uit en dan weer aan. Kijk dan wat je krijg ( magic) succes |
|
|||
|
|||
Heb je die ook in een zip-bestand?
unrar gaat niet op mijn mac. |
|
||||
|
||||
|
Labels |
aanpassen, lockscreen, media controls gruppled, onmogelijk, vastgelopen, veranderen |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Ik zoek een app met de info van het lockscreen | sandervanderheide | iPhone Apps | 0 | 15-04-11 00:29 |
iPhone 4: Baseband info? | Tinkelbell.36 | Unlock | 1 | 06-04-11 16:20 |
info over mobileme | steffiestef | iPhone algemeen | 2 | 02-03-10 11:37 |
|
|