Lockscreen Info discussie in Jailbreak apps en thema's forum; ( verdwijnt na registratie ) oke, zal hem even proberen met Todo edit __ hij is nu zo...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
||||
|
||||
oke, zal hem even proberen met Todo
edit __ hij is nu zo
~ "You have more fun with your pants off!" >> Laatst gewijzigd door kuotje; 18-01-10 om 23:30. |
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
|||
|
|||
Ziet er goed uit! Ik ben er alleen wel achter dat hij er nóg beter uitziet zonder achtergrond, dus met gewoon een zwarte.....
|
||||
|
||||
Citaat:
Deze is wel heel mooi !! Waar kan ik het volledige theme-pakket krijgen en eventueel een korte uitleg hoe dit op mijn iPhone te krijgen? (eventueel via mail ...) Verder geen problemen met tragere iPhone (?) Ik heb een 3GS alvast bedankt voor de ontwerper !!
|
||||
|
||||
http://www.ame235.com/ame235/
in de 1e post staat ie al teehan+lax. downloaden uit pakken en in themes zetten. dus via ssh naar var/stash/themes.XXXXXX/ |
|
||||
|
||||
Bedankt.
Zal na het werk eventjes proberen. Heb ik dan volledig het scherm en de mogelijkheden zoals bij jou scherm hierboven? Ik lees zo een en ander van lockinfo ... enz. Welke bijkomende software moet ik ook nog installeren? Groeten Laatst gewijzigd door wvy; 19-01-10 om 13:28. |
|
||||
|
||||
je hebt nodig:
LockInfo ( betaald ) Lockscreen Dim Delay Lockscreen clock hide weathericon for lockinfo en in de mappen zelf moet je naar strings gaan. en dan en verwijderen en nl noemen naar en. en dan in je themes mapje zetten en aanvinken in winterboard. dan komt hij vrijwel hetzelfde als mij eruit te zien |
|
||||
|
||||
Citaat:
|
||||
|
||||
Citaat:
maar dat zal je idd met html kleur codes kunnen veranderen in de config style.css maar hij past het niet automatisch aan. |
|
||||
|
||||
Citaat:
Nou moeten we nog eens kijken of we de datum die bij agenda staat mee kunnen laten veranderen. Heb nu ook Todo er opstaan ipv. Todo lite. Hoe heb je de carrier veranderd,uit Cydia vandaan? Ik heb zelf Vodafone.
|
||||
|
||||
Nicky,
Wat bedoel je precies met de datum bij de agenda mee laten veranderen? Maar die carrier, je moet hackers.nl repo toevoegen in Cydia ( Cydia opstarten en dan op de 1e pagina op "More package sources" en dan natuurlijk vodafone carrier |
|
||||
|
||||
Citaat:
Zou het mogelijk zijn die mee te laten veranderen met de huidige datum? Ik zal die eens toevoegen,thnx! |
|
||||
|
||||
Ow die haha. Nee dat is niet mogelijk want dat is een image. Kun je wel veranderen maar niet mee laten gaan. Ik ga me bant weekend even in verdiepen en mooier maken denk ik. Nu weinig tijd
|
|
||||
|
||||
Citaat:
Heb nu het iLlumine theme is echt super,maar wil zelf een beetje aan de iconen gaan knutselen. Weet alleen niet hoe dat te doen zeg maar,hahaha. |
|
||||
|
||||
Ah fijn dat er nu op de site ook een nederlandse vertaling bij zit!! Maar begrijp ik t nou goed dat dit pakket met weathericon werkt ipv een weer code can accuweather.com? Want weathericon werkt bij mij op de een if andere manier niet..
Kan ik nu het stukje over weer can oudr confug.js plakken ipv het nieuwe stukje over t weer in config.js? Ik ben trouwens ook erg benieuwd naar de nieuwe creatie als je weer wat hebt vooral als je de klok en t weer wat groter kan krijgen, helemaal top |
|
||||
|
||||
kan het trouwens zijn dat er een foutje in config.js staat?
ik geef aan dat alleen calendar moet uitgepakt zijn en zet // voor mail, maar (ook na respring) hij pakt mail steeds uit en calendar blijft dicht... |
|
||||
|
||||
Citaat:
Anders zie je hem niet verschijnen op je lockscreen. |
|
||||
|
||||
Citaat:
+ voor je 2e berichtje, als je nadenkt moet je het dus andersom doen. voor niet uitspringen moet je // weghalen voor de naam bij het 2e gedeelte. ! edit: weet iemand hoe je bij teehan+lax lockinfo. Achter je calendar item staat altijd: Begint over 100minuten of 6uur. hoe kan je dat weghalen? ! Laatst gewijzigd door kuotje; 20-01-10 om 15:08. |
|
|||
|
|||
Citaat:
// Show relative times or absolute times? var displayRelativeTimes = false; // Show short periods or long periods? // Ex. // false -> "3 hours, 2 minutes" // true -> "3h 2m" var displayShortPeriods = false; Volgens mij moet je deze in Config.js aanpassen. Normaal staat hij op true. |
|
|||
|
|||
Roy je bent een koning
|
|
|||
|
|||
|
Labels |
aanpassen, lockscreen, media controls gruppled, onmogelijk, vastgelopen, veranderen |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Ik zoek een app met de info van het lockscreen | sandervanderheide | iPhone Apps | 0 | 15-04-11 00:29 |
iPhone 4: Baseband info? | Tinkelbell.36 | Unlock | 1 | 06-04-11 16:20 |
info over mobileme | steffiestef | iPhone algemeen | 2 | 02-03-10 11:37 |
|
|