Lockscreen Info discussie in Jailbreak apps en thema's forum; ( verdwijnt na registratie ) Citaat: Oorspronkelijk geplaatst door keffke Hallo, Ik heb het thema van teehanlax op mijn iphone staan. Heel mooi allemaal, alleen krijg ik een paar dingen ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
||||
|
||||
Citaat:
Alle items zichtbaar maken weet ik niet, heb ik ook niet. Maar is juist zo toch overzichtelijker =) !
|
|
|
|||
|
|||
Is die weathericon for lockinfo gewoon te vinden in cydia?
jah is idd wel onoverzichterlijker.. |
|
||||
|
||||
ja is gwoon te vinden in cydia, en gratis natuurlijk
|
|
|||
|
|||
ik het weathericon for lockinfo vanuit cydia geinstalleerd.. en ik de standaard app van mijn iphone mijn locatie op eindhoven gezet.. maar in mijn lock info staat er nou een groen vraagteken met loading..?
|
|
||||
|
||||
Citaat:
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
werkt 't? Heeft iemand al de laatste versie van Cydia gedownload? De officiële versie 1.0? Volgens ame235 (de maker) krijg je daarmee de optie om alle instellingen op je ihone in te stellen en niet meer met geklooi via .js-bestandjes...Alleen ik heb 'm nu gedownd en kan helemaal niets instellen....Iemand?
|
|||
|
|||
Citaat:
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Dit is de meest geavanceerde tot nu toe, met allerlei dingen in te stellen op je iPhone zelf, ideaal! Plaats deze 2 bestanden in een .theme directory of maak een nieuwe aan. Even aanvinken in Winterboard en je hebt elk uur een andere wallpaper op je lockscreen... Plaatjes kan je gewoon veranderen, kwestie van een .png met de juiste resolutie (320x480) en de juiste namen. Succes..... Laatst gewijzigd door King1987; 25-01-10 om 20:36. Reden: edit knop gebruiken aub. |
|
|||
|
|||
Citaat:
Geen wallpapers meer door elkaarheen |
|
|||
|
|||
Nice die teenax maar het moet meer transparent zijn zoals nativematte . Dan zal ik het gebruiken.
|
|
|||
|
|||
Weet iemand hoe ik het lettertype kan verkleinen? Heb geprobeerd jet .css bestand aan te passen, maar of ik krijg helemaal niets meer of het lettertype wordt niet kleiner... |
|
|||
|
|||
Citaat:
.header.sub1, .header.sub2 { font-weight:normal; font-size: 12px; text-align:left; padding-left:5px; padding-right:10px; background-image:url(images/bar2.png); height: 20px; Ik krijg geen weer icoon weet iemand hoe ik dit zichtbaar krijg? Hij blijft de heletijd op loading staan met een vraagteken.... Laatst gewijzigd door Pienoet; 25-01-10 om 23:50. |
|
|||
|
|||
Citaat:
Super bedankt man! TOP! |
|
|||
|
|||
Ik heb nou ook de nieuwste update erin zitten.
Alleen bij mij wordt calender meteen uitgeklapt en die wil ik graag ingeklapt tonen hoe kan ik dit doen? En mijn weer icoon blijft ook op laden staan. En als ik in de setting mijn language op dutch zet blijft hij engelse tekst weergeven. Wie kan mij helpen? |
|
|||
|
|||
Citaat:
Weer icoon ben ik ook nog niet uit irriteer me er mateloos aan! Ik weet wel als ik het thema uit cydia installeer heb ik wel een weer icoon maar dan is alles weer in het engels.... |
|
|||
|
|||
respring heb ik al een aantal keer gedaan..
en elke keer als ik heel mijn calender inklap en ik ga uit mijn lockscreen klapt hij alles weer open.. en hij is nog steeds engels.. ksal eens een reboot proberen.. miss dat dat helpt.. en mijn weer icoon krijg ik ook niet voor elkaar.. |
|
|||
|
|||
Citaat:
// EXPAND/COLLAPSE SETTINGS // Collapse or expand main sections by default; comment-out or set to false to expand... // To collapse a section by default, remove the "//" at the beginning of the line var defaultCollapsed = { "Clock":true, "Forecast":true, // "Calls":true, // "Voicemail":true, // "SMS":true, "Mail":true, // "Calendar":true, // "Twitter":true, // "Push":true, // "TODO":true, Even de 2 streepjes voor kalender weghalen in je config.js Daarna ff respringen |
|
|||
|
|||
Citaat:
Als je de laatste versie hebt (1.5) dan heb je ook de plugin van ame235 Ga dan naar Lockinfo>Plugins>235....> en daar kan je alles instellen wat je wil... |
|
|||
|
|||
Plugin van ame235 werkt perfect. Moest wel ff zoeken waar ik de plugin .bundle kwijt moest, maar werkt nu echt perfect.
|
Labels |
aanpassen, lockscreen, media controls gruppled, onmogelijk, vastgelopen, veranderen |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Ik zoek een app met de info van het lockscreen | sandervanderheide | iPhone Apps | 0 | 15-04-11 00:29 |
iPhone 4: Baseband info? | Tinkelbell.36 | Unlock | 1 | 06-04-11 16:20 |
info over mobileme | steffiestef | iPhone algemeen | 2 | 02-03-10 11:37 |
|
|