Lockscreen Info discussie in Jailbreak apps en thema's forum; ( verdwijnt na registratie ) Je hebt waarschijnlijk de teehan+lax thema lockinfo gedownload toch? In die map Bundles heb je com.ashman.lockinfo daar ga je naar Strings en dan spreekt het ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
||||
|
||||
Je hebt waarschijnlijk de teehan+lax thema lockinfo gedownload toch?
In die map Bundles heb je com.ashman.lockinfo daar ga je naar Strings en dan spreekt het voor zich. Of via ssh ga je: var/stash/themes.XXXXX/de thema die jij erin hebt gezet.
|
|
|
||||
|
||||
Voor problemen met 24-uurs notificatie enzo, veranderd de tijdsnotificatie.
Hieronder staat een voorbeeldje. (het werkt hetzelfde als php, dus zoek daar hoe je het moet instellen zoals je zelf wilt) Citaat:
Mocht het het laatste zijn, hoe heb je dat voor elkaar gekregen?
|
|||
|
|||
Ik zal vanavond eens kijken of ik de strings kan vinden bij var/stash/themes.XXXXX/
en dan toepassen wat flugeltje89 zegt! Ben niet echt thuis in de php wereld! Maar daar ga ik daar maar s verandering in brengen! Iig bedankt voor jullie reacties en zal eens zien wat ik er van kan bakken!! |
|
|||
|
|||
Kuotje en Flugeltje89 bedankt! Bleek inderdaad nadat ik die map had gevonden erg eenvoudig en.js verwijderen en van nl.js en.js maken en klaar!
Met dat verhaal van flugeltje heb ik ook die andere (Club life) die helemaal engels was en fahrenheit am/pm kunnen aanpassen! ben daar nu bijna mee klaar! Inderdaad niet erg ingewikkeld. nogmaals dank! |
|
|||
|
|||
[quote=Nicky75;409323]Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door rickklh Ja hij is inderdaad engels. Kan dit ook in NL dan?! Maar bundles/lockinfo/strings?? die kan ik niet vinden in de root van me tel?? Heb jij 'm in NL? Met Engelse versie bedoelt kuotje de Engelse string van dit thema. Als je doet zoals hij uitlegt werkt ie prima (zie bijgevoegd screenshot) Citaat:
Ik heb nu Todo Lite erop gezet maar doet nog steeds niks. Ik gebruik 232 teehan_lax thema |
|
|||
|
|||
[QUOTE=Pienoet;409791]
Citaat:
|
|
||||
|
||||
[quote=rickklh;409805]
Ik heb todo onder calendar staan,dus op de tweede plek. Anders zou ik het ook niet weten,bij mij deed Todo het nl. direct.
|
|||
|
|||
Lockscreen kan niet aangepast worden
Ik heb even gezocht maar ik kon eigenlijk niets vinden over dit onderwerp op het forum.
Ik heb mijn iPhone jailbroken, sinds maandag. Ben er de afgelopen tijd dus zegmaar een beetje mee aan het spelen. Nu wilde ik even een mooi thema downloaden wat ik tevens gedaan heb. Alles werkt prima alleen is mijn lockscreen vastgelopen ofzo. Ik heb een zwarte lockscreen wat niet meer aanpasbaar is. Ik heb alles geprobeerd. Alles in winterboard uitgeschakeld, achtergrond veranderen, reboot. Bij de reboot was hij wel even weer zichtbaar maar na het unlocken van mijn simkaart ging hij gewoon weer op zwart. Ik heb ook geprobeerd een lockscreen thema te downloaden om te kijken of daarbij de achtergrond veranderde, ook dit werkte niet. Mijn achtergrond is gewoon helemaal zwart en verder zijn de tijd en is het unlock schermpje nog gewoon zichtbaar. Het zal fijn zijn als iemand mij hiermee kan helpen. Groeten, Mathijs |
|
||||
|
||||
// Samengevoegd
@Innoh, Wellicht dat dit topic jou kan helpen..
|
|||
|
|||
Het is me gelukt.
Ik weet al wat ik fout deed. Ik heb waarschijnlijk een battery thema gedownload met cydia, installed en omdat ik niet begreep waar dat voor diende heb ik het weer verwijderd. Probleem was dat ik deze volgens mij echter nog ingesteld had in winterboard. En omdat ik gister laat thuis kwam had ik mijn iphone aan de lader hangen dus heb ik alleen mijn lockscreen met battery gezien. Dit thema was dus weg. Ik haalde gister mijn Iphone namelijk even van de lader en toen deed mijn lockscreen het gewoon. Toen drong tot mij door dat het dus kwam omdat ik Battery thema's had gedownload. Gewoon niet goed nagedacht. Kort samengevat: Ik hoefde alleen maar een ander battery thema te downloaden en hij werkte weer zoals hij hoorde te werken. |
|
|||
|
|||
Hoi,
Ik heb sinds kort een triangel icoon in de statusbar met een uitroepteken erin. Google zegt dat dat notification (push) icoon is van lockinfo. Ik krijg inderdaad ook de berichten op mijn lockscreen. Daar kan ik ze gewoon verwijderen. Echter het icoontje in de statusbar blijft gewoon staan! Heeft iemand dat ook? Groet Rush |
|
||||
|
||||
Moet je ze uitzetten in Lockinfo bij instellingen.
Zal wel een ander programma ook push krijgen die jij niet ziet ofso |
|
|||
|
|||
|
|
||||
|
||||
Ik heb dit ook en als ik dan het WinterBoard theme eventjes af en aan zet dan is het weer verdwenen
Mijn notification staan uit bij Lockscreen maar toch krijg ik nog het trangel-icoon soms te zien Wat wil dit symbool zeggen en hoe kom je er vanaf? Voor de rest HEEL tevreden van Lockscreen
|
|||
|
|||
Ik heb nu notifications uitgezet en ik krijg ook geen uitroepteken meer, alleen krijg ik ook geen meldingen van push meer van lockinfo (extra balk). Dat vond ik wel mooi eigenlijk.
Hopelijk wordt het nog opgelost. |
|
|||
|
|||
je kunt de plugin aan laten staan, zodat je ze wel in je lockscreen krijgt, maar de optie status bar icon uitzetten, deze zorgt voor het driehoekje in je statusbar.
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Ik heb eigenlijk geen idee. Misschien dat ik een nieuwe versie van ame moet downen. Ik zal eens kijken. Ik kan nu alleen de download link naar de laatste versie niet vinden.
|
|
|||
|
|||
2.0.0.7 is volgens mij de laatste versie.. Staat in de bigboss repo.. Maar deze moet je kopen.
|
Labels |
aanpassen, lockscreen, media controls gruppled, onmogelijk, vastgelopen, veranderen |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Ik zoek een app met de info van het lockscreen | sandervanderheide | iPhone Apps | 0 | 15-04-11 00:29 |
iPhone 4: Baseband info? | Tinkelbell.36 | Unlock | 1 | 06-04-11 16:20 |
info over mobileme | steffiestef | iPhone algemeen | 2 | 02-03-10 11:37 |
|
|