//

Lockscreen Info

Lockscreen Info discussie in Jailbreak apps en thema's forum; ( verdwijnt na registratie ) weathericon for lockinfo downloaden uit Cydia!...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Jailbreak en Unlock > Jailbreak apps en thema's
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #641  
Oud 22-01-10, 15:31
kuotje's schermafbeelding
kuotje kuotje is offline
• iOS 5.0.1
• 5.0.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jun 2009
Locatie: Den Bosch
Berichten: 2.038
Standaard

weathericon for lockinfo downloaden uit Cydia!
__________________
~ "You have more fun with your pants off!" >>
Gesponsorde links
Advertentie
Advertentie

  #642  
Oud 22-01-10, 15:48
ALK ALK is offline
• iOS 13.1.2
• 12.4.1
• Besturingssysteem: OS X
 
Geregistreerd: Jan 2009
Locatie: Den Haag
Berichten: 225
Standaard

Weet iemand hoe ik de tijdsmelding (Over 2 dagen) achter de kalenderitems kan wegkrijgen...Ik vind dat namelijk niet zo interessant...
__________________
iPhone 4 16GB - 5.0.1 JB (untethered - Redsn0w 0.9.10b) *** iPad 16GB Wi-Fi - 5.0 geen JB (meer)
  #643  
Oud 22-01-10, 16:03
rushhour rushhour is offline
• iOS 4.2.1
• 4.3.3
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Sep 2009
Berichten: 55
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door kuotje Bekijk bericht
weathericon for lockinfo downloaden uit Cydia!
Geweldig! Het werkt nu perfect!
Tot slot heb ik nog de vraag over het scrollen op de lockscreen. Als ik een lange lijst heb van bijv. mijn agenda en ik scroll naar onder, springt ie vanzelf weer naar boven als ik los laat. Kan dit anders?

Wederom bedankt!!!
  #644  
Oud 22-01-10, 16:09
kuotje's schermafbeelding
kuotje kuotje is offline
• iOS 5.0.1
• 5.0.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jun 2009
Locatie: Den Bosch
Berichten: 2.038
Standaard

Citaat:
Weet iemand hoe ik de tijdsmelding (Over 2 dagen) achter de kalenderitems kan wegkrijgen...Ik vind dat namelijk niet zo interessant...
goed opletten:
ga naar lockinfo.js in com.ashman.lockinfo/js

zoek dit: ctrl + f

html += "<div id=\""+dayID+"\" ontouchstart='catchSwipe(event, toggleSection, [this]);' class='container'><div class='sub"+(separateCalendars?2:1)+" header expanded'><div class='arrow'></div><span><b>"+start.format(format_date)+"</b> (<span class='capitalize'>"+start.relative(true)+"</span>) (<b>"+(separateCalendars ? eventCounts[currentCal].days[d] : eventCounts[d])+"</b>)</span></div><div class='container'><div class='container'>";

verander naar:

html += "<div id=\""+dayID+"\" ontouchstart='catchSwipe(event, toggleSection, [this]);' class='container'><div class='sub"+(separateCalendars?2:1)+" header expanded'><div class='arrow'></div><span><b>"+start.format(format_date)+"</b> (<b>"+(separateCalendars ? eventCounts[currentCal].days[d] : eventCounts[d])+"</b>)</span></div><div class='container'><div class='container'>";


Wil je ook nog dat (3) of (4) of (5) ( het cumulatieve getal van je agenda items weg hebben dan moet je het vervangen met dit:

html += "<div id=\""+dayID+"\" ontouchstart='catchSwipe(event, toggleSection, [this]);' class='container'><div class='sub"+(separateCalendars?2:1)+" header expanded'><div class='arrow'></div><span><b>"+start.format(format_date)+"</b></span></div><div class='container'><div class='container'>";


succes

Laatst gewijzigd door kuotje; 22-01-10 om 16:14.
  #645  
Oud 22-01-10, 19:52
ALK ALK is offline
• iOS 13.1.2
• 12.4.1
• Besturingssysteem: OS X
 
Geregistreerd: Jan 2009
Locatie: Den Haag
Berichten: 225
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door kuotje Bekijk bericht
goed opletten:
ga naar lockinfo.js in com.ashman.lockinfo/js

zoek dit: ctrl + f

html += "<div id=\""+dayID+"\" ontouchstart='catchSwipe(event, toggleSection, [this]);' class='container'><div class='sub"+(separateCalendars?2:1)+" header expanded'><div class='arrow'></div><span><b>"+start.format(format_date)+"</b> (<span class='capitalize'>"+start.relative(true)+"</span>) (<b>"+(separateCalendars ? eventCounts[currentCal].days[d] : eventCounts[d])+"</b>)</span></div><div class='container'><div class='container'>";

verander naar:

html += "<div id=\""+dayID+"\" ontouchstart='catchSwipe(event, toggleSection, [this]);' class='container'><div class='sub"+(separateCalendars?2:1)+" header expanded'><div class='arrow'></div><span><b>"+start.format(format_date)+"</b> (<b>"+(separateCalendars ? eventCounts[currentCal].days[d] : eventCounts[d])+"</b>)</span></div><div class='container'><div class='container'>";


Wil je ook nog dat (3) of (4) of (5) ( het cumulatieve getal van je agenda items weg hebben dan moet je het vervangen met dit:

html += "<div id=\""+dayID+"\" ontouchstart='catchSwipe(event, toggleSection, [this]);' class='container'><div class='sub"+(separateCalendars?2:1)+" header expanded'><div class='arrow'></div><span><b>"+start.format(format_date)+"</b></span></div><div class='container'><div class='container'>";


succes
Helemaal top! Eindelijk! Lijkt wel alsof je het vaker gedaan hebt?
Aanvullend een vraag die al door meer mensen op de verschillende fora is gesteld: kun je ook het kalender gedeelte zo aanpassen dat je, zoals nu bij een verjaardag, een ander bolletje krijgt? Heb nu namelijk verjaardag/jarig/feestje en dat levert allemaal hetzelfde taartje op. En nu wil ik dus per item een ander bolletje kunnen geven.....weet jij hoe? (zie ook screenshot...)
Bijgevoegde afbeelding(e)
Bestandstype: jpg foto.jpg‎ (110,1 KB, 232x gelezen)
  #646  
Oud 22-01-10, 23:26
kuotje's schermafbeelding
kuotje kuotje is offline
• iOS 5.0.1
• 5.0.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jun 2009
Locatie: Den Bosch
Berichten: 2.038
Standaard

Hmm dat vind ik raar want hij heeft nie alle items hetzelfde genoemd maar agenda weet wel of het een verjaardag is. Maar ik zal even kijken oor je als ik tijd heb. En ja ben wel wat verder met lockinfo maar met terhan+lax nog niet.
  #647  
Oud 23-01-10, 13:23
ALK ALK is offline
• iOS 13.1.2
• 12.4.1
• Besturingssysteem: OS X
 
Geregistreerd: Jan 2009
Locatie: Den Haag
Berichten: 225
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door kuotje Bekijk bericht
Hmm dat vind ik raar want hij heeft nie alle items hetzelfde genoemd maar agenda weet wel of het een verjaardag is. Maar ik zal even kijken oor je als ik tijd heb. En ja ben wel wat verder met lockinfo maar met terhan+lax nog niet.
Ik heb in de nl.js wel iets aangepast zodat ik meerdere woorden kan gebruiken voor hetzelfde plaatje. Een truc die ik op een ander forum heb gekregen.

verander in nl.js
var string_birthday = "verjaardag";

in
var string_birthday = "verjaardag|jarig|feest";

en alle woorden krijgen hetzelfde icoon mee als verjaardag
  #648  
Oud 23-01-10, 13:38
kuotje's schermafbeelding
kuotje kuotje is offline
• iOS 5.0.1
• 5.0.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jun 2009
Locatie: Den Bosch
Berichten: 2.038
Standaard

Is het daarmee gelukt dan?
  #649  
Oud 23-01-10, 13:57
ALK ALK is offline
• iOS 13.1.2
• 12.4.1
• Besturingssysteem: OS X
 
Geregistreerd: Jan 2009
Locatie: Den Haag
Berichten: 225
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door kuotje Bekijk bericht
Is het daarmee gelukt dan?
Ja, dat wel....Maar nu dus een toevoeging en een ander plaatje.
Laten we zeggen: het vuilnis buiten zetten. Moet dan dus een eigen plaatje krijgen en krijgt dat plaatje dus automatisch als het woord vuilnis in de agendatekst voorkomt......
  #650  
Oud 23-01-10, 15:06
kuotje's schermafbeelding
kuotje kuotje is offline
• iOS 5.0.1
• 5.0.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jun 2009
Locatie: Den Bosch
Berichten: 2.038
Standaard

Zou moeten lukken toch? Als je al weet van de birthdays, kun je alles vergelijken en hetzelfde geven. Maargoed ik vind dat wel iets te ver gaan haha Heb ik niet echt nodig. Gebruik ook Todo ipv Calendar
  #651  
Oud 23-01-10, 16:41
ALK ALK is offline
• iOS 13.1.2
• 12.4.1
• Besturingssysteem: OS X
 
Geregistreerd: Jan 2009
Locatie: Den Haag
Berichten: 225
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door kuotje Bekijk bericht
Zou moeten lukken toch? Als je al weet van de birthdays, kun je alles vergelijken en hetzelfde geven. Maargoed ik vind dat wel iets te ver gaan haha Heb ik niet echt nodig. Gebruik ook Todo ipv Calendar
kan je dan voor verschillende gebeurtenissen verschillende plaatjes gebruiken?
  #652  
Oud 23-01-10, 18:56
kuotje's schermafbeelding
kuotje kuotje is offline
• iOS 5.0.1
• 5.0.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jun 2009
Locatie: Den Bosch
Berichten: 2.038
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door ALK Bekijk bericht
kan je dan voor verschillende gebeurtenissen verschillende plaatjes gebruiken?
nee geen plaatjes, juist helemaal niet maar ik zelf vind het fijner en niet zo druk als calendar
  #653  
Oud 23-01-10, 19:59
ALK ALK is offline
• iOS 13.1.2
• 12.4.1
• Besturingssysteem: OS X
 
Geregistreerd: Jan 2009
Locatie: Den Haag
Berichten: 225
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door kuotje Bekijk bericht
nee geen plaatjes, juist helemaal niet maar ik zelf vind het fijner en niet zo druk als calendar
Jammer, ben echt op zoek naar dingen met plaatjes....
  #654  
Oud 23-01-10, 21:28
lacsap65's schermafbeelding
lacsap65 lacsap65 is offline
• iOS 6.0.1
• 5.1.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Aug 2008
Berichten: 61
Standaard

ik heb net mijn pc vervangen door een mac, en wil nu mijn lockscreen(ame235) aanpassen dmv Diskaid. Echter wie kan mij uitleggen waar ik nou mijn config.js naar toe kopieer, bewerk en weer terugplaats ?
Op mijn pc gebruikte ik kladbok om deze config.js te bewerken, maar op mijn mac vind ik deze optie niet.
Alvast bedankt.
  #655  
Oud 23-01-10, 21:51
Lodewijk69's schermafbeelding
Lodewijk69 Lodewijk69 is offline
• iOS 7.1
• 5.1.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Aug 2008
Locatie: Ergens bij Utrecht..
Berichten: 111
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door lacsap65 Bekijk bericht
ik heb net mijn pc vervangen door een mac, en wil nu mijn lockscreen(ame235) aanpassen dmv Diskaid. Echter wie kan mij uitleggen waar ik nou mijn config.js naar toe kopieer, bewerk en weer terugplaats ?
Op mijn pc gebruikte ik kladbok om deze config.js te bewerken, maar op mijn mac vind ik deze optie niet.
Alvast bedankt.
Probeer textmate eens,gebruik ik ook
  #656  
Oud 23-01-10, 22:10
lacsap65's schermafbeelding
lacsap65 lacsap65 is offline
• iOS 6.0.1
• 5.1.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Aug 2008
Berichten: 61
Standaard

Bedankt voor jouw snelle reaktie Lodewijk. Textmate is nieuw voor mij. Gr. P.
  #657  
Oud 24-01-10, 12:23
Flessendop Flessendop is offline
• iOS 6.1
• 5.0.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jun 2009
Berichten: 62
Standaard

Waar heb jij dat plaatje van die taart gevonden ALK ??
  #658  
Oud 24-01-10, 13:18
ALK ALK is offline
• iOS 13.1.2
• 12.4.1
• Besturingssysteem: OS X
 
Geregistreerd: Jan 2009
Locatie: Den Haag
Berichten: 225
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Flessendop Bekijk bericht
Waar heb jij dat plaatje van die taart gevonden ALK ??
was ff zoeken, maar bij deze:
Bijgevoegde afbeelding(e)
Bestandstype: png birthday.png‎ (1,1 KB, 227x gelezen)
  #659  
Oud 24-01-10, 13:21
lacsap65's schermafbeelding
lacsap65 lacsap65 is offline
• iOS 6.0.1
• 5.1.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Aug 2008
Berichten: 61
Standaard Lockinfo Ame235

Iemand ervaring met Lockinfo Ame235, krijg nl. het weer niet werkend. meerdere malen plaatsnaam en/of code ingevoerd ( NLXX0038, Gemert ). Zelfs andere steden geprobeerd, ook geen resultaat. In plaats van het weericoontje staat er een vraagteken met "loading" erbij. Ik kan in het config.js bestand maar een locatie vinden, nl. onder General Settings, op de plaats van " Your country code ". Het probleem waarschijnlijk niet bij de plaatsnaam.
Iemand een suggestie ??
Bijgevoegde afbeelding(e)
Bestandstype: png IMG_0393.PNG‎ (64,3 KB, 63x gelezen)
  #660  
Oud 24-01-10, 13:26
ALK ALK is offline
• iOS 13.1.2
• 12.4.1
• Besturingssysteem: OS X
 
Geregistreerd: Jan 2009
Locatie: Den Haag
Berichten: 225
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door lacsap65 Bekijk bericht
Iemand ervaring met Lockinfo Ame235, krijg nl. het weer niet werkend. meerdere malen plaatsnaam en/of code ingevoerd ( NLXX0038, Gemert ). Zelfs andere steden geprobeerd, ook geen resultaat. In plaats van het weericoontje staat er een vraagteken met "loading" erbij. Ik kan in het config.js bestand maar een locatie vinden, nl. onder General Settings, op de plaats van " Your country code ". Het probleem waarschijnlijk niet bij de plaatsnaam.
Iemand een suggestie ??
Hangt af van de versie die je gebruikt en welke versie van lockinfo je hebt. Als je een minder legale versie van lockinfo, bijvoorbeeld 1.14 gebruikt heb je een extra plugin nodig. Gebruik je de legale 2.0.iets dan heb je de weathericon plugin nodig.

Heb je optie 1, kan je het met een extra bestandje ook oplossen: zie bijlage. Wel ff de plaats veranderen....
Bijgevoegde bestanden
Bestandstype: zip config_weather.zip‎ (724 Bytes, 25x gelezen)
Reageren

Labels
aanpassen, lockscreen, media controls gruppled, onmogelijk, vastgelopen, veranderen



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Ik zoek een app met de info van het lockscreen sandervanderheide iPhone Apps 0 14-04-11 23:29
iPhone 4: Baseband info? Tinkelbell.36 Unlock 1 06-04-11 15:20
info over mobileme steffiestef iPhone algemeen 2 02-03-10 10:37

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 21:08.