Lockscreen Info discussie in Jailbreak apps en thema's forum; ( verdwijnt na registratie ) weathericon for lockinfo downloaden uit Cydia!...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
||||
|
||||
weathericon for lockinfo downloaden uit Cydia!
|
|
|
|||
|
|||
Weet iemand hoe ik de tijdsmelding (Over 2 dagen) achter de kalenderitems kan wegkrijgen...Ik vind dat namelijk niet zo interessant...
|
|||
|
|||
Geweldig! Het werkt nu perfect!
Tot slot heb ik nog de vraag over het scrollen op de lockscreen. Als ik een lange lijst heb van bijv. mijn agenda en ik scroll naar onder, springt ie vanzelf weer naar boven als ik los laat. Kan dit anders? Wederom bedankt!!! |
|
||||
|
||||
Citaat:
ga naar lockinfo.js in com.ashman.lockinfo/js zoek dit: ctrl + f html += "<div id=\""+dayID+"\" ontouchstart='catchSwipe(event, toggleSection, [this]);' class='container'><div class='sub"+(separateCalendars?2:1)+" header expanded'><div class='arrow'></div><span><b>"+start.format(format_date)+"</b> (<span class='capitalize'>"+start.relative(true)+"</span>) (<b>"+(separateCalendars ? eventCounts[currentCal].days[d] : eventCounts[d])+"</b>)</span></div><div class='container'><div class='container'>"; verander naar: html += "<div id=\""+dayID+"\" ontouchstart='catchSwipe(event, toggleSection, [this]);' class='container'><div class='sub"+(separateCalendars?2:1)+" header expanded'><div class='arrow'></div><span><b>"+start.format(format_date)+"</b> (<b>"+(separateCalendars ? eventCounts[currentCal].days[d] : eventCounts[d])+"</b>)</span></div><div class='container'><div class='container'>"; Wil je ook nog dat (3) of (4) of (5) ( het cumulatieve getal van je agenda items weg hebben dan moet je het vervangen met dit: html += "<div id=\""+dayID+"\" ontouchstart='catchSwipe(event, toggleSection, [this]);' class='container'><div class='sub"+(separateCalendars?2:1)+" header expanded'><div class='arrow'></div><span><b>"+start.format(format_date)+"</b></span></div><div class='container'><div class='container'>"; succes Laatst gewijzigd door kuotje; 22-01-10 om 17:14. |
|
|||
|
|||
Citaat:
Aanvullend een vraag die al door meer mensen op de verschillende fora is gesteld: kun je ook het kalender gedeelte zo aanpassen dat je, zoals nu bij een verjaardag, een ander bolletje krijgt? Heb nu namelijk verjaardag/jarig/feestje en dat levert allemaal hetzelfde taartje op. En nu wil ik dus per item een ander bolletje kunnen geven.....weet jij hoe? (zie ook screenshot...) |
|
||||
|
||||
Hmm dat vind ik raar want hij heeft nie alle items hetzelfde genoemd maar agenda weet wel of het een verjaardag is. Maar ik zal even kijken oor je als ik tijd heb. En ja ben wel wat verder met lockinfo maar met terhan+lax nog niet.
|
|
|||
|
|||
Citaat:
verander in nl.js var string_birthday = "verjaardag"; in var string_birthday = "verjaardag|jarig|feest"; en alle woorden krijgen hetzelfde icoon mee als verjaardag |
|
||||
|
||||
Is het daarmee gelukt dan?
|
|
|||
|
|||
Ja, dat wel....Maar nu dus een toevoeging en een ander plaatje.
Laten we zeggen: het vuilnis buiten zetten. Moet dan dus een eigen plaatje krijgen en krijgt dat plaatje dus automatisch als het woord vuilnis in de agendatekst voorkomt...... |
|
||||
|
||||
Zou moeten lukken toch? Als je al weet van de birthdays, kun je alles vergelijken en hetzelfde geven. Maargoed ik vind dat wel iets te ver gaan haha Heb ik niet echt nodig. Gebruik ook Todo ipv Calendar
|
|
|||
|
|||
kan je dan voor verschillende gebeurtenissen verschillende plaatjes gebruiken?
|
|
||||
|
||||
|
|
|||
|
|||
|
|
||||
|
||||
ik heb net mijn pc vervangen door een mac, en wil nu mijn lockscreen(ame235) aanpassen dmv Diskaid. Echter wie kan mij uitleggen waar ik nou mijn config.js naar toe kopieer, bewerk en weer terugplaats ?
Op mijn pc gebruikte ik kladbok om deze config.js te bewerken, maar op mijn mac vind ik deze optie niet. Alvast bedankt. |
|
||||
|
||||
Citaat:
|
|
||||
|
||||
Bedankt voor jouw snelle reaktie Lodewijk. Textmate is nieuw voor mij. Gr. P.
|
|
|||
|
|||
Waar heb jij dat plaatje van die taart gevonden ALK ??
|
|
|||
|
|||
|
|
||||
|
||||
Lockinfo Ame235
Iemand ervaring met Lockinfo Ame235, krijg nl. het weer niet werkend. meerdere malen plaatsnaam en/of code ingevoerd ( NLXX0038, Gemert ). Zelfs andere steden geprobeerd, ook geen resultaat. In plaats van het weericoontje staat er een vraagteken met "loading" erbij. Ik kan in het config.js bestand maar een locatie vinden, nl. onder General Settings, op de plaats van " Your country code ". Het probleem waarschijnlijk niet bij de plaatsnaam.
Iemand een suggestie ?? |
|
|||
|
|||
Citaat:
Heb je optie 1, kan je het met een extra bestandje ook oplossen: zie bijlage. Wel ff de plaats veranderen.... |
Labels |
aanpassen, lockscreen, media controls gruppled, onmogelijk, vastgelopen, veranderen |
Er zijn 3 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 3 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Ik zoek een app met de info van het lockscreen | sandervanderheide | iPhone Apps | 0 | 15-04-11 00:29 |
iPhone 4: Baseband info? | Tinkelbell.36 | Unlock | 1 | 06-04-11 16:20 |
info over mobileme | steffiestef | iPhone algemeen | 2 | 02-03-10 11:37 |
|
|