Lockscreen Info discussie in Jailbreak apps en thema's forum; ( verdwijnt na registratie ) Citaat: Oorspronkelijk geplaatst door kuotje haha oke, als je hulp nodig hebt moet je maar ff pmen of vragen je mag ook ongevraadt zoals ik ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
|
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
||||
|
||||
|
|
||||
|
||||
Heb LockInfo native maar ff aangepast, zodat ik de Twitter plugin kan gebruiken met mijn eigen kleuren. |
|
||||
|
||||
ik heb een vraagje
ik heb lockinfo Matte UI deze staat niet aan in WB en dan krijg ik gewoon mijn kalender te zien en alles is in te stellen enz. nu heb ik via cydia/ rock LI Matte weather plugin erbij proberen te zetten. hier krijg ik native rendering not supported onder weer te staan. wanneer ik lockinfo Matte UI aanzet ik WB krijg ik wel het weer maar niet meer mijn kalender. heeft iemand hier een oplossing voor? Laatst gewijzigd door Merlin; 02-12-09 om 15:43. |
|
|||
|
|||
Mijn weer wil in lockinfo niet updaten.Ik zie naast het update-symbool ...puntjes staan.
|
|
|||
|
|||
De problemen die ik heb met LockScreen, dus dat hij mijn aangepaste woonplaats niet accepteert zijn nog niet opgelost. Diverse malen gruppled theme verwijderd en ge-herinstalleerd, zonder succes. Mailtje gestuurd naar David Ashman himself, hij vroeg me om wat screenshots. Deze ook gestuurd. Mijn instellingen zijn correct, hij weet niet waar het aan ligt. Deze of volgende week komt er een update in Weather Icon zegt tie, die hopelijk dit soort problemen moet oplossen. Mogelijk is dan ook voor sommige de bug dat het weer niet ge-update word opgelost.
|
|
||||
|
||||
klein woonplaatsje waarschijnlijk ?
+ naar mijn mening heb je niet echt de weather info op je lockscreen nodig. vreet aleen maar batterijen omdat de instelling normaal van refreshen van weather om de 10 seconden is ( wat achterlijk weinig is omdat niet om de zoveel tijd het weer verandert magoed. ) |
|
||||
|
||||
Iemand een idee hoe ik Lock Calendar onder mijn Lockscreen Info krijg? Hij staan nu door de tijd en het weer heen .Zie afb.
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Gister nog een hulp-pm gehad van floa, ga ik zo ff uitproberen (tijdens het kijken naar voetbalvrouwen ). Wish me luck... |
|
|||
|
|||
Bij mij gaat de update van het weer niet goed.
Zou het komen omdat Wi-Fi tijdens standby is uitgeschakeld? Laatst gewijzigd door pattymac; 05-12-09 om 11:31. |
|
||||
|
||||
Mensen probeer dit eens. Bij instellingen van je weather gebeuren kan je ergens onderin override doen met een yahoo weathercode. Zie link;
Weather Location Codes / Netherlands |
|
|||
|
|||
Citaat:
|
|
||||
|
||||
|
|
||||
|
||||
|
|
||||
|
||||
Weet iemand hoe ik de 12 uur klok kan veranderen in 24 uur.
ik gebruik MobileMe Lockscreen. Via mijn root, library. themes, MobileMe lockscreen, settings.js zie ik het volgende : Iemand een idee, ik heb al meerdere aanpassingen gemaakt zonder resultaat. Misschien zit ik in de verkeerde map. Alvast bedankt. |
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Citaat:
in cydia verscheen pas een nieuwe en mooie lockinfo ( Aqwoah lockinfo II ) en stiekem hoop ik dat je voor ons deze ook wil gaan vertalen naar het Nederlands zodat we die weer kunnen downloaden. Namens ons allen hier bedankt voor de gruppled lockinfo en succes met aanpassen ha. Wish you luck |
|
||||
|
||||
Citaat:
De eerste regel wordt voor een 24-uurs klok dus. Code:
var ClockTimeFormat = "[H]:[i]"; |
|
|||
|
|||
hoi weet iemand hoe het blok om de slider weg kunt krijgen zodat je meer afspraken kunt zien van de agenda.
ik heb al de slimslider maar het blok er omheen blijft. grt perrie |
|
|||
|
|||
Hoi luitjes , ik vond vandaag deze lockinfo (Aqwoah lockinfo II ) in cydia. Heeft imand hier het reeds gezien en kun je het ook aanpassen cq bewrken ?
Hij ziet er wel heel gaaf uit. Check het even op YouTube |
Labels |
aanpassen, lockscreen, media controls gruppled, onmogelijk, vastgelopen, veranderen |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Ik zoek een app met de info van het lockscreen | sandervanderheide | iPhone Apps | 0 | 15-04-11 00:29 |
iPhone 4: Baseband info? | Tinkelbell.36 | Unlock | 1 | 06-04-11 16:20 |
info over mobileme | steffiestef | iPhone algemeen | 2 | 02-03-10 11:37 |
|
|