Lockscreen Info discussie in Jailbreak apps en thema's forum; ( verdwijnt na registratie ) Citaat: Oorspronkelijk geplaatst door Nielsiee Bijdeze je code voor het weer van Amsterdam : EUR|NL|NL008|AMSTERDAM Heeft er iemand de code voor breda?...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
|
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
|||
|
|||
Ik blijf niet bezig he!
Dit is de code voor : EUR|NL|NL007|BREDA Hier ook de website : AccuWeather.com Daar kan je de codes vinden. Staat ook in de config js map bij weathersettings! Grtz! |
|
|||
|
|||
ahhha,tnx nielsiee.
|
|
||||
|
||||
|
|
|||
|
|||
zo dan!!!!
Weet iemand hoe ik mijn afspraken in de kalender kan uitklappen? Nu zijn die pijltjes niet actief. |
|
||||
|
||||
|
|
|||
|
|||
Hartstikke bedankt voor de vertaling!
Ziet er top uit! |
|
||||
|
||||
|
|
||||
|
||||
|
|
||||
|
||||
Aqwoah LockInfo weer een beetje in lijn gebracht met mijn thema.
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Het is nogal een drukke site.lol |
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
thnx Nielsiee
|
|
|||
|
|||
ja,idd, thnx nielsiee,en jij ook floa voor de hulp met lockinfo!
|
|
|||
|
|||
Hoi luitjes , wie weet hier een oplossing voor ?
Ik krijg mijn kalender niet goed open. Hij gaat maar voor de hellf open. Clockhide aan of uitzetten heeft ook geen effect rara. Ik hoor het graag thnx Laatst gewijzigd door floa1512; 11-12-09 om 10:17. Reden: kriug mijn screenshot niet geupload |
|
|||
|
|||
Ik heb het werkend, alleen wil ik die dame in de achtergrond kwijt, maar ik kan niet vinden waar ik daarvoor iets kan wijzigen.
Vast bedankt. |
|
|||
|
|||
haha,dat wilde ik natuurlijk ook.
Kies een achtergrond uit die je wilt en zet dan in winterboard USER WALLPAPER helemaal bovenaan. |
|
||||
|
||||
volgens mij wilt ie em als Lockbackground.
kies het gewenste plaatje en noem het LockBackground.png en zet het in de Lockscreen die je gebruikt en activeren maar. Wallpaper bedekt ook je springboard. Dan moet je het op haar manier doen of gewoon Wallpaper.png of Wallpaper.jpg in Lockscreen zetten |
Labels |
aanpassen, lockscreen, media controls gruppled, onmogelijk, vastgelopen, veranderen |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Ik zoek een app met de info van het lockscreen | sandervanderheide | iPhone Apps | 0 | 15-04-11 00:29 |
iPhone 4: Baseband info? | Tinkelbell.36 | Unlock | 1 | 06-04-11 16:20 |
info over mobileme | steffiestef | iPhone algemeen | 2 | 02-03-10 11:37 |
|
|