Lockscreen Info discussie in Jailbreak apps en thema's forum; ( verdwijnt na registratie ) Hey, Mochten er nog mensen willen weten hoe je op je lockscreen de 24u notatie krijgt. In je en.js of nl.js de tekst: var format_time ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Hey,
Mochten er nog mensen willen weten hoe je op je lockscreen de 24u notatie krijgt. In je en.js of nl.js de tekst: var format_time = "g:ia"; var clock_format_time = "g:i"; vervangen door: var format_time = "H:i a"; var clock_format_time = "H:i a"; Heb er nogal naar moeten zoeken (helaas hier niet gevonden/wellicht niet goed gezocht), dus vandaar deze post.. voor de geïnteresseerden. |
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
||||
|
||||
Citaat:
Ik heb RGB kleuren codes uit deze tabel gebruikt Color Table |
|
||||
|
||||
Als je een beetje verstand heb van xhtml css kom je er wel uit
|
|
||||
|
||||
// Discussies samengevoegd, kan hier gewoon bij (@phiz)
iPhone 2G UK iOS 3.1.3 Jailbreak by RedSn0w / iPhone 4 32GB iOS 4.2.1 Jailbreak by RedSn0w MacBook Pro 15,4" OSX 10.6.6 / iMac 20" OSX 10.6.6 / iPad 3G 32GB iOS 4.2.1 Stuur me geen privé-berichten met vragen, ik negeer ze. Gebruik liever de zoekfunctie en de Wiki (Begrippen|Handleidingen)
|
|
||||
|
||||
|
|
||||
|
||||
update ff wat verder aangepast
|
|
||||
|
||||
hoe disable je die batterij op lockscreen? dat je hem gewoon niet meer ziet
+ me icons veranderen niet meer mee. Komt dat door 3.1.2? Want bij Matte Nano veranderde me icoontjes die ik niet had gelijk mee en nog een probleem. me badge nummer is nu een tikkel naar boven verschoven. dus komt ie tegen de boven rand aan. dit probleem was al eerder op deze forum geweest, maar weet niet meer waar die staat. hoe is dit te verhelpen? Laatst gewijzigd door kuotje; 09-11-09 om 20:22. |
|
||||
|
||||
klopt het dat je voor lockscreen 4.99 $ moet betalen ??? na een update
|
|
||||
|
||||
|
|
||||
|
||||
|
|
||||
|
||||
hmm heb die app zelfs. maar kon het niet vinden. zal ff goedzoeken
|
|
||||
|
||||
Battery Control heeft zijn instellingen in "Instellingen".
Als je de batterij wanneer je aan het opladen bent wil weghalen, moet je de 17 batterij afbeeldingen in (themanaam) /Bundles/com.apple.springboard vervangen door transparante afbeeldingen. Of je maakt een eigen map in /Themes met daarin de mappen Bundles/com.apple.springboard waarin je 17 transparante png's van 264x129 genaamd BatteryBG_1.png t/m BatteryBG_17.png plaatst. Op deze manier kan je het aan en uit zetten in Winterboard |
|
||||
|
||||
|
|
||||
|
||||
kun je 1 transparante.png voor mij maken dan? doe ik de rest wel want ben echt een tjappie met photoshop/fireworks. alles gaat daramee verkeerd kan zelfs geen icon maken.
|
|
||||
|
||||
|
|
|||
|
|||
Citaat:
|
|
|||
|
|||
Iemand enig idee welke iconset hier gebruikt wordt voor het weer?
|
||||
|
||||
Thanks @timmeh. Zal hem zo even testen. En alk die theme is best vet haha.
|
|
||||
|
||||
|
|
||||
|
||||
die zit bij de Gruppled Lockinfo theme.
en dmv van Lockscreen clock hide haal je die grote weg. edit: even nog over die batterijBG etc. uhm me lockbackground komt er door niet van terug. de achtergrond blijft er van zwart. ik herinner me dat het met SP kon dat je die batterij gewoon weg kon laten. magoed laat maar zitten Laatst gewijzigd door kuotje; 10-11-09 om 13:14. |
Labels |
aanpassen, lockscreen, media controls gruppled, onmogelijk, vastgelopen, veranderen |
Er zijn 3 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 3 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Ik zoek een app met de info van het lockscreen | sandervanderheide | iPhone Apps | 0 | 15-04-11 00:29 |
iPhone 4: Baseband info? | Tinkelbell.36 | Unlock | 1 | 06-04-11 16:20 |
info over mobileme | steffiestef | iPhone algemeen | 2 | 02-03-10 11:37 |
|
|