Lockscreen Info discussie in Jailbreak apps en thema's forum; ( verdwijnt na registratie ) Citaat: Oorspronkelijk geplaatst door myplace als ik lockinfo gerbruik zonder gruppled dan heb ik ze wel die blauwe en rode bol.. ik heb ze graag ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Blauwe bol heb ik niet, weet ook niet of je alleen dat gedeelte uit kan zetten van gruppled. evt apart rode en blauwe bol in phone gooien, zou moeten werken
|
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
|||
|
|||
Citaat:
maar ik weet niet waar ik die moet zoeken
|
|||
|
|||
volgens mij niet in rock/cydia. heb zelf ook lockinfo, zit niet in de instellingen, als je die optie van internet kan trekken zou ik em in wb zetten (in var/stash/themes) vervolgens in wb aanvinken
|
|
|||
|
|||
Citaat:
dus gruppled die veranderd ze... |
|
|||
|
|||
Lockinfo laat geen ongelezen email zien... er staat een envelop boven in het scherm en het regeltje bij lockinfo geeft 0 aan
En de email staat enable in lockinfo setting iemand raad mee bedankt |
|
|||
|
|||
Citaat:
library/themes/..(gruppled) en dan staan ze in UIImages Edit: email had ik ook, had bij mij met push settings te maken, bij respring deed hij t. email lockinfo werkt ook iets vertragend, als je mails al verwijderd hebt, zegt lockinfo dat ze er nog zijn, tijdje later niet meer Laatst gewijzigd door daan88; 12-11-09 om 21:21. |
|
|||
|
|||
Citaat:
|
|
||||
|
||||
Ik heb MobileMe Lockscreen met Lockscreen Clock Hide.
Stad veranderd geen probleem, ik krijg alleen de graden niet veranderd in Celsius. Wat doe ik fout ??? Zie mijn configureMe.js var iconExtWall = '.png' var iconExtLock = '.png' var locale = 'gemert, netherlands' var iconSetWall = 'HTC1' var iconSetLock = 'HTC1' var enableWallpaper = true var isCelsius = false var useRealFeel = false var enableLockScreen = false var source = 'appleAccuweatherStolen' var stylesheetWall = 'twoLine' var stylesheetLock = 'Under_StatusBar' var updateInterval = 30 |
|
||||
|
||||
var isCelsius = true
|
|
|||
|
|||
var isCelsius = false.
False veranderen in true suc6 |
|
|||
|
|||
Weet iemand hoe je de Things plugin zichtbaar maakt in Lockinfo.. Is enabled in lockinfo settings en in wb, na respring nog steeds niet op lockscreen...
Thnx |
|
|||
|
|||
hoi .. wie kan mij aan het complete theme van dragon helpen voor lockinfo...
Zodat ik hem er zo in kan zetten.... bedankt... |
|
|||
|
|||
Citaat:
Alleen bij woensdag en me tweede stad. (rotterdam) Bij de eerste stad heb ik er geen last van Iemand misschien een idee hoe ik dit kan aanpassen? |
|
||||
|
||||
|
|
|||
|
|||
Waarom zie ik alleen maar het weer en agenda?
Ook als ik een sms krijg komt het er niet bij te staan. Ben zelf bekend met .js, java, php enz. maar kan niks vinden. Iemand enig idee? |
|
||||
|
||||
Citaat:
maar volgends mij zit het in de javascript als hij de dag niet kan verversen krijg je dat ? |
|
|||
|
|||
Citaat:
Ik 1.0.113.. Edit; Zal even een andere icon set proberen. |
|
|||
|
|||
|
|
||||
|
||||
|
|
|||
|
|||
|
Labels |
aanpassen, lockscreen, media controls gruppled, onmogelijk, vastgelopen, veranderen |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Ik zoek een app met de info van het lockscreen | sandervanderheide | iPhone Apps | 0 | 15-04-11 00:29 |
iPhone 4: Baseband info? | Tinkelbell.36 | Unlock | 1 | 06-04-11 16:20 |
info over mobileme | steffiestef | iPhone algemeen | 2 | 02-03-10 11:37 |
|
|