Lockscreen Info discussie in Jailbreak apps en thema's forum; ( verdwijnt na registratie ) met wat gebruik je het ?...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
||||
|
||||
met wat gebruik je het ?
|
|
|
|||
|
|||
|
|
||||
|
||||
die 2 bij elkaar werken niet samen.
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
sorry als dit al is voorbij gekomen, maar ik kon het niet vinden in dit topic.
heb reeds lockinfo gekocht en geinstalleerd. maar hoe krijg ik de standaard grote klok weg die op je lockscreen staat? dus niet die uit lockinfo, maar welke standaard in de iphone zit |
|
||||
|
||||
Citaat:
|
|
||||
|
||||
Guy's kun je ook het klokje van LSI weghalen? En dan de gewone klok laten staan ipv die?
|
|
||||
|
||||
Citaat:
Beetje eigen initiatief is wel makkelijk. In het javascript bestand staan genoeg comments om dit zelf op te lossen.
|
|||
|
|||
Vraagje:
Hoe zorg ik er voor dat de slider op het lockscreen helemaal doorzichtig is. Ik gebruik Dek Seed slider Alleen op mijn lockscreen is het onderste gedeelte zwart. Ik zie dat veel van jullie het wel voor elkaar krijg, heeft iemand een antwoord. Ik ben al 2 dagen aan het zoeken. Ongeveer dit resultaat wil ik bereiken, dat lockinfo dus tot onderaan het scherm doorloopt en niet verdwijnt achter de slider: Laatst gewijzigd door Brul; 21-12-09 om 21:43. |
|
|||
|
|||
dat wil ik ook heel graag weten.
ook wil ik heel graag een minimale "unlock" slider of iets als dat slotje zoals hierboven dit alles om zoveel mogelijk ruimte te geven aan lockinfo |
|
|||
|
|||
Okay gedeeltelijk opgelost met Transparent Slider (in Cydia). Ik zie dus nu mijn slider tegen mijn achtergrond zonder zwart. Maar toch een probleem; Lockinfo scrollt nog steeds achter de slider door, waardoor het nog steeds niet tot helemaal onderaan het scherm komt
Laatst gewijzigd door Brul; 21-12-09 om 22:48. |
|
|||
|
|||
Citaat:
|
|
||||
|
||||
Citaat:
Misschien dat je hiermee bereikt wat je wilt bereiken. |
|
|||
|
|||
Bedank mannen (of vrouwen)
Ik ben nu zo ver Toch nog een paar vragen * Hoe krijg bij lockinfo -> kalender de data links uitgelijnd; dus het gedeelte "donderdag 24 Dec" of hoe kan ik de datum als DD-MM-YYYY in beeld krijgen * Hoe krijg ik het batterijicoontje weg, dat ik dus alleen het percentage zie? Het liefst rechts uitgelijnd * Als laatst: kan iemand een linkje/tutorial posten hoe ik het carrierlogo verander in deze 3 sterretjes: Alvast bedankt. |
|
||||
|
||||
Citaat:
https://forum.iculture.nl/f22/i...tml#post393875 Oh, btw: Het antwoord op je eerste vraag is ook heel simpel: Ga naar Instellingen, LockInfo, Plugins, Calendar. Zet onderaan Center Date Header uit. Laatst gewijzigd door J0HAN85; 23-12-09 om 00:21. |
|
|||
|
|||
|
|
||||
|
||||
dat is de slider van SEEK. google het maar is.
|
|
|||
|
|||
|
|
||||
|
||||
|
|
||||
|
||||
|
Labels |
aanpassen, lockscreen, media controls gruppled, onmogelijk, vastgelopen, veranderen |
Er zijn 8 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 8 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Ik zoek een app met de info van het lockscreen | sandervanderheide | iPhone Apps | 0 | 15-04-11 00:29 |
iPhone 4: Baseband info? | Tinkelbell.36 | Unlock | 1 | 06-04-11 16:20 |
info over mobileme | steffiestef | iPhone algemeen | 2 | 02-03-10 11:37 |
|
|