Screenshot Request Topic discussie in Jailbreak apps en thema's forum; ( verdwijnt na registratie ) Citaat: Oorspronkelijk geplaatst door Da_Sfennie ff naar boven scrollen, daar had iemand het Dock al gepost http://i32.photobucket.com/albums/d1...uave/dockz.png Nee,dat is hem niet...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
||||
|
||||
Citaat:
|
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
|||
|
|||
Citaat:
weet jij in welke map ik dat 3 sterrenplaatje moet zetten? ik heb mijn iPhone gekocht in het buitenland (Belgie) en daar mijn Vodafone sim-kaart in gedaan: alvast bedankt! |
|
|||
|
|||
|
|
||||
|
||||
Citaat:
plak de plaatjes in allemaal van vodafone. Boeit toch niet wat in die andere staat. probeer dat maar is ff.
~ "You have more fun with your pants off!" >> Laatst gewijzigd door Timmeh_; 15-12-09 om 11:05. Reden: Screenshot uit de Quote gehaald. |
|
||||
|
||||
@DutchAppeal en kuotje:
Hier staat precies omschreven hoe je het doet: change carrier logo on a jailbroke iphone - iPhone Alley Forums Je moet dus je carrier.plist even aanpassen en 2 afbeeldingen kopieren naar /System/Library/Carrier Bundles/Unknown.Bundle. Hier plaats je voor Vodafone; Default_CARRIER_VODAFONE.png en FSO_CARRIER_VODAFONE.png (gewoon 2 keer dezelfde file, maar andere naam) Heb voor het gemak de aangepaste carrier.plist even toegevoegd als bijlage. (was de verkeerde versie, goede is inmiddels toegevoegd als bijlage) Heb de Matte Start afbeeldingen ook maar even toegevoegd. Laatst gewijzigd door J0HAN85; 15-12-09 om 20:14. |
|
|||
|
|||
Ik zie dat er een hoop interesse is in mijn wallpaper enzo ik zal hier het eea neerzetten...
|
|
|||
|
|||
Nog een wallpaper
|
|
|||
|
|||
Ik heb sinds een paar dagen mn iphone gj en wil graag de stap maken naar een lockscreen + calender + tijd + weer.
Is er een "handboek" aanwezig waarin dat stap voor stap duidelijk wordt uitgelegt? Want ondanks het zoeken kan ik niets vinden. BVD |
|
|||
|
|||
Citaat:
Maar ik wilde het net proberen en resetten daarom MIM, maar tot mijn verbazing kreeg ik opeens de Vodafone naam in het rood te zien met het logo ervoor, ik moet zeggen dat ik dit ook goed vind staan: Geen idee hoe dat er opeens komt! En rene jij ook bedankt! |
|
||||
|
||||
|
|
|||
|
|||
|
|
||||
|
||||
Ach, geniaal. Het was wel even zoeken.
Kijk eens in Bundles/com.apple.springboard en vewijder SBDockBG.png en respring. |
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Citaat:
(zie hierboven) carrier.plist: bplist00Þng_%Default_CARRIER_CLARO EL SALVADOR.pngÔafone P.png_Default_CARRIER_vodafone P.pngÔ*;IijŽŸªÁÂÝîýþ-.J[i‰Š®¿Çáâ @kwiq: Het is een samenstelling van verschillende themes, de icoontjes zijn iig van suave. Laatst gewijzigd door DutchAppeal; 15-12-09 om 19:14. |
|
|||
|
|||
Citaat:
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
En hoe zet ik dat op mn iphone?
Cydia of SSH? |
|
|||
|
|||
|
|
||||
|
||||
Volgens mij moet je het hem wat duidelijker uitleggen, ( ik zelf ben daar ook niet zoin ster in, in weather apps. )
|
Er zijn 3 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 3 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iPhone Screenshot Topic | Eduard | Jailbreak apps en thema's | 4536 | 30-03-20 20:04 |
Ringtone request/add topic | majinchaos | Ringtones en Wallpapers | 222 | 06-01-15 19:19 |
Video Rintgtones post and request topic | houseguru | Ringtones en Wallpapers | 6 | 30-01-09 01:18 |
3FM Serious Request | Michael | Archief | 35 | 25-12-08 13:56 |
|
|