Screenshot Request Topic discussie in Jailbreak apps en thema's forum; ( verdwijnt na registratie ) Citaat: Oorspronkelijk geplaatst door Rene1979 Dit is mijn thema. Iconen zijn van Suave... De rest heb ik er zelf omheen gebouwd Zou je dit als ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
|
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
||||
|
||||
Ik heb het iLlumine thema geinstalleerd en een heleboel bijbehorende icons gedownload.
Ik wil dus wat icons veranderen en heb dit via winSCP en Diskaid geprobeerd. Het werkt dus allebei niet,heb zelfs de betaalde versie van Diskaid gekocht. Elke keer als ik dingen wil aanpassen stoppen zowel WinSCP en Diskaid ermee! What to do?
|
||||
|
||||
|
|
||||
|
||||
kan je iets duidelijker zijn?
1. heb je wel de theme op je iphone kunnen zetten en activeren? maar wijzigen lukt niet?
|
||||
|
||||
Citaat:
Het thema staat er op en ook zijn alle icoontjes,ook de standaard iconen (behalve kompas en dictafoon), klein. Nu wil ik dus wat iconen aanpassen in het thema,maar krijg dat dus niet voor elkaar. Zowel bij diskaid (betaalde versie) als WinSCP stopt ie er op gegeven moment mee. Bij Diskaid zegt ie dat ie niet meer werkt en stopt er dus mee. Bij WinSCP is er ineens geen verbinding meer als ik de naam van de iconen aanpas of iconen van de map op mijn pc naar de Iphone kopieer. Samengevat: doe ik iets niet goed of ligt het ook aan de programma's? Bij de gratis versie van Diskaid heb ik mijn slide to unlock veranderd en nooit problemen gehad. |
|
||||
|
||||
je moet gewoon de iconen aanpassen in windows/mac
en dan dezelfde naam geven en dan overkopieren met dezelfde naam via diskaid of winscp |
|
|||
|
|||
Het wordt wat lastig om het te uppen naar een site. Maar hulp mag wel gevraagd worden...
|
||||
|
||||
Citaat:
Als ik er eenmaal in zit dan loopt ie vast op het moment dat ik de iconen kopieer.... Zowel bij Diskaid als bij WinSCP,tot ik dadelijk de laptop uit het raam donder . Wel een mooi excuus om een Macbook te kopen... Laatst gewijzigd door Nicky75; 26-12-09 om 20:25. |
|
||||
|
||||
Citaat:
en dan je nieuwe iconen erin plakken probeer ifunbox eends |
|
||||
|
||||
|
|
||||
|
||||
Met ifunbox kom ik er wel in en heb de icoontjes gekopieerd,maar het zijn nog steeds dezelfde als voorheen.
Denk dat ik het maar zo laat,kom er niet uit en dadelijk gebeuren er ongelukken... Het ziet er prima uit,maar er zijn mooiere icoontjes. |
|
||||
|
||||
Citaat:
Ben toevallig ook met me theme bezig |
|
||||
|
||||
Ziet er goed uit hoor.
Heb ze een hoofdletter meegegeven en als er een toevoeging stond (-alt ofzo) die weggehaald. Ik ga toch via Library/Themes/iLlumine.Theme/Icons en dan daar de icoontjes aanpassen/kopieren? |
|
||||
|
||||
De icons moeten dezelfde naam hebben als de app naam in de map application dus bijv. Appstore.app heet de icon Appstore.png
|
|
||||
|
||||
Het is gelukt hoor.
Waarschijnlijk toch niet helemaal goed ingevuld. Culpa,Mea Culpa. Zie hier de verschillen 1=voor,2=na. Thnx Mastermark voor het handige progje,toch jammer dat ik Diskaid heb aangeschaft. |
|
||||
|
||||
ik vind het een van de beste
en als ik geen zin heb in een kabel gebruik ik iphone tunnel suite zit ook winscp in succes ermee |
|
||||
|
||||
Icon tekst veranderen
Citaat:
Alvast bedankt |
|
|||
|
|||
Dat programmaatje heet fontswap.
|
|
||||
|
||||
OKe bedankt man, ik ga het nu meteen installeren.
Maar dat is dan alleen de font, weet jij hoe ik die kleur dan transparant krijg? Citaat:
Alvast bedankt. Laatst gewijzigd door Da_Sfennie; 04-01-10 om 19:51. Reden: edit knop gebruiken aub. |
|
||||
|
||||
Citaat:
Heb nl. het iLlumine thema,maar op mijn achtergrond zijn de benamingen van de apps slecht(er) leesbaar vind ik zelf. |
Er zijn 3 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 3 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iPhone Screenshot Topic | Eduard | Jailbreak apps en thema's | 4536 | 30-03-20 20:04 |
Ringtone request/add topic | majinchaos | Ringtones en Wallpapers | 222 | 06-01-15 19:19 |
Video Rintgtones post and request topic | houseguru | Ringtones en Wallpapers | 6 | 30-01-09 01:18 |
3FM Serious Request | Michael | Archief | 35 | 25-12-08 13:56 |
|
|