Screenshot Request Topic discussie in Jailbreak apps en thema's forum; ( verdwijnt na registratie ) Voor de mensen die geintereseerd zijn in mijn eigen thema, hier is ie te volgen: http://modmyi.com/forums/new-skins-t...ew-simple.html...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Voor de mensen die geintereseerd zijn in mijn eigen thema, hier is ie te volgen:
http://modmyi.com/forums/new-skins-t...ew-simple.html |
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
|||
|
|||
Citaat:
als ik het doe komen er vierkantige iconen en dat vind ik niet zo mooi... |
|
||||
|
||||
Gebruik maken van de template.psd die bij het thema zit.
|
|||
|
|||
|
|
||||
|
||||
Citaat:
|
|
|||
|
|||
Waarschijnlijk niet de goeie naam aan de iconen gegeven. En als je de iconen niet heb dan moet je de masks van Illumine in UIIMAGES zetten dan respringen en opgelost.
|
|
||||
|
||||
Citaat:
Ik heb het ook soms. Respring verhelpt dit zo niet dan even reboot proberen. Anders moet je doen wat hierboven staat |
|
||||
|
||||
of applemaskes ofso
|
|||
|
|||
Ik heb wel alle afbeeldingen voor je? Van hyves en tv gids pro enz. En kan ze ook zelf voor je bijmaken, als je wilt.
Alleen als je een nieuwe app synchroniseert zet hij hem automatisch om in illumine theme. |
|
|||
|
|||
dank voor de reacties. Maar ik blijf het raar vinden dat ik illumine op 3.0 geinstalleerd had en daar nooit dit soort problemen bij had. Raar dat ik nu aan het theme moet gaan sleutelen terwijl ik dat eerst niet hoefde te doen!
maar goed ik ga aan de slag
|
|||
|
|||
Citaat:
heb me phone al gereboot en respring gedaan..... Erg raar allemaal, kan het liggen aan een niet goed werkende WB? |
|
||||
|
||||
Citaat:
ook de reden dat ik gestopt ben met themen, er was altijd wel iets dat niet goed was. waardoor je weer uren lang bezig bent met je iphone om hem perfect te krijgen. als je er van houdt gewoon doen. |
|
|||
|
|||
die is gaaf,waar heb je die vandaan?
Laatst gewijzigd door pattymac; 27-10-09 om 22:55. |
|
|||
|
|||
|
|
||||
|
||||
|
|
||||
|
||||
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Edit: het gaat hier om het iNaise theme. link: http://macthemes2.net/forum/viewtopic.php?id=16796439 |
|
||||
|
||||
sorry maar ik snap je niet echt. je quote iets van de T-Mobile Carrier maar verwijst dan naar een andere thema.
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iPhone Screenshot Topic | Eduard | Jailbreak apps en thema's | 4536 | 30-03-20 20:04 |
Ringtone request/add topic | majinchaos | Ringtones en Wallpapers | 222 | 06-01-15 19:19 |
Video Rintgtones post and request topic | houseguru | Ringtones en Wallpapers | 6 | 30-01-09 01:18 |
3FM Serious Request | Michael | Archief | 35 | 25-12-08 13:56 |
|
|