Screenshot Request Topic discussie in Jailbreak apps en thema's forum; ( verdwijnt na registratie ) Voor Suzanne; Het HTC Thema (van Redmondpie.com) Klik hier voor de download, waar ook nog eens een uitgebreide handleiding te vinden is....
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
||||
|
||||
Voor Suzanne; Het HTC Thema (van Redmondpie.com)
Klik hier voor de download, waar ook nog eens een uitgebreide handleiding te vinden is. |
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
||||
|
||||
werkt ie bij jou dan @mastermark? bij mij blijft ie om license vragen.
|
|||
|
|||
@ De Generaal
Bedankt! Wordt nog even flink oefenen haha. Ben nogal een beginneling hierin, maar ga t zeker proberen! Bedankt Laatst gewijzigd door De Generaal; 02-11-09 om 13:26. Reden: Komt helemaal goed! Kun je misschien in de toekomst misschien de quote knop gebruiken, houdt de boel overzichtelijk. Dank! |
|
|||
|
|||
@ De Generaal
Idd een heel mooi thema, maar is de klok ook 24hrs of 12hrs. Bij mij geeft hij dus 12hrs aan. Al opgelost, was widget.html vergeten.......eddiemen is nu blij!! Laatst gewijzigd door eddiemen; 03-11-09 om 21:05. Reden: Hmm, ik moet maar beter lezen... |
|
|||
|
|||
welke thema is dit? en lettertype? |
|
||||
|
||||
// bericht verplaatst naar het Screenshot Request Topic.
Het thema heet Illumine en is hier te downloaden.
iPhone 2G UK iOS 3.1.3 Jailbreak by RedSn0w / iPhone 4 32GB iOS 4.2.1 Jailbreak by RedSn0w MacBook Pro 15,4" OSX 10.6.6 / iMac 20" OSX 10.6.6 / iPad 3G 32GB iOS 4.2.1 Stuur me geen privé-berichten met vragen, ik negeer ze. Gebruik liever de zoekfunctie en de Wiki (Begrippen|Handleidingen)
|
|
|||
|
|||
Kan iemand mij helpen aan deze dock en wallpaper? |
|
||||
|
||||
|
|
||||
|
||||
|
|
|||
|
|||
Citaat:
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Waar vind ik deze achtergrond van t lockscreen? |
|
||||
|
||||
|
|
||||
|
||||
|
|
||||
|
||||
|
|
||||
|
||||
RapidShare: 1-CLICK Web hosting - Easy Filehosting
voor @DANNYY in de andere topic request. dit is wel heel erg overzichterlijk en voor alle andere die hem ook willen , asje edit. Iemand vroeg om die slider. Die zit hier ook bij ergens in telephony.ui Laatst gewijzigd door kuotje; 09-11-09 om 23:44. |
|
|||
|
|||
|
|
||||
|
||||
Allemaal tof werk man Ga er zelf ook aan beginnen!
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iPhone Screenshot Topic | Eduard | Jailbreak apps en thema's | 4536 | 30-03-20 20:04 |
Ringtone request/add topic | majinchaos | Ringtones en Wallpapers | 222 | 06-01-15 19:19 |
Video Rintgtones post and request topic | houseguru | Ringtones en Wallpapers | 6 | 30-01-09 01:18 |
3FM Serious Request | Michael | Archief | 35 | 25-12-08 13:56 |
|
|