Screenshot Request Topic discussie in Jailbreak apps en thema's forum; ( verdwijnt na registratie ) Citaat: Oorspronkelijk geplaatst door Theikebeike Hallo Daar heb ik inderdaad al naar gekeken. Maar waar doe ik dat? Zie bij instellingen niets staan. Theikebeike Met ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
||||
|
||||
Citaat:
---------- Bericht automatisch samengevoegd op 22 april 2012 om 10:53 ---------- Welk lettertype wil je? Anders kijk ik hier eens |
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
|||
|
|||
Dank je wel voor de reactie.
Weet niet hoe ik dat moet aanpakken.... Hoe stel ik dat via ifile dan in? Theikebeike |
|
||||
|
||||
|
|
||||
|
||||
Citaat:
en vervangt het lettertype dat je wilt. Geef daar natuurlijk dezelfde naam Default.ttf Voorbeeld van de foto |
|
|||
|
|||
Yesssss... thanks
Is gelukt. Bedankt!!!!! |
|
|||
|
|||
Hallo, overal gezocht maar niet gevonden. Zoek een mogelijkheid om op iedere springboardpagina een andere achtergrond te hebben. Kan me herinneren zoiets ooit gezien te hebben. Iemand enig idee hoe of met welke app dit kan?
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Hoe heet dit lettertype? Ik heb het thema: Matte Nano HD, maar daar is maar een map (Bundles, hier staan de icons in), moet ik het bestand dan daar zetten? Alvast bedankt! |
|
||||
|
||||
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
|
|
||||
|
||||
|
|
|||
|
|||
Een goedendag samen,
Ik heb onderstaand lockscreen ingesteld, en heb al het een en ander weten te veranderen..Maar waar ik niet uitkom is die "R" in de slide functie (deze zou ik graag willen vervangen voor een ander symbool) Weet iemand waar die te vinden is? In de map Stash/Themes/*gebruikte theme* kan ik hem niet vinden?! En als we dan toch bezig zijn, kan ik ook het symbool van het camera-logo veranderen?! Hier mijn Lockscreen: |
|
|||
|
|||
Hallo,
Weet iemand een goede site waar ik docks kan vinden voor mn ipad3. Ik heb al een beetje rond gekeken maar zonder resultaat. Gr. Kev. |
|
|||
|
|||
Na lang zoeken toch maar besloten om mijn vraag hier te stellen. Ik heb dit thema gedownload en via winscp op mijn Iphone 3GS gezet. Hieronder een screen van hoe het thema eruit hoort te zien en daaronder mijn eigen screen....graag zou ik de verschillen opgelost zien
Let ff niet op de icons, die zijn nog niet allemaal omgezet. Thema: Mijn eigen screen: Verschillen: - ik heb linksboven 'recherche' staan.....?????? - ik mis het weer - ik mis de weerspiegeling Als dat opgelost kan worden, ben ik al heel wat verder geholpen |
|
|||
|
|||
Citaat:
Weerspiegeling zal je moeten aanvinken in WinterBoard. Weet je ook de naam van dat thema? |
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Citaat:
1) Niet om iedere app zit de zwarte rand? Zit dit in de app images waardoor niet alle apps zijn gemaakt (trouwens ook de standaard mail app niet) 2) waar kan ik de NL versie vinden? 3) hoe pas ik hiervan de weather widget aan? 4) hoe krijg ik de icoonetjes zo mooi precies in de achtergrond (Springtomize kan de bovenste rij niet verlagen en met Gridlock wordt die rij weer te laag..... Wellicht was in iets te vroeg met mijn bericht en is dit theme nog niet geoptimaliseerd voor iOs6/iPhone5? Laatst gewijzigd door Berryvz; 21-03-13 om 00:39. |
|
|||
|
|||
Heeft iemand enig idee hoe ik die pinstripe boven de unlockbar verwijder? + de streepjes bij de camera button?
|
|
||||
|
||||
Fullscreen Lockscreen
Camera button streepjes weet ik niet. |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iPhone Screenshot Topic | Eduard | Jailbreak apps en thema's | 4536 | 30-03-20 20:04 |
Ringtone request/add topic | majinchaos | Ringtones en Wallpapers | 222 | 06-01-15 19:19 |
Video Rintgtones post and request topic | houseguru | Ringtones en Wallpapers | 6 | 30-01-09 01:18 |
3FM Serious Request | Michael | Archief | 35 | 25-12-08 13:56 |
|
|