Screenshot Request Topic discussie in Jailbreak apps en thema's forum; ( verdwijnt na registratie ) Wellicht dat ik hier naar de bekende weg vraag, maar is dit een Cydia/Winterboard thema of komt hier SSHwerk bij kijken? Ben sinds een jaar ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Wellicht dat ik hier naar de bekende weg vraag, maar is dit een Cydia/Winterboard thema of komt hier SSHwerk bij kijken?
Ben sinds een jaar de trotse eigenaar van een iPhone 3g en al vrij snel aan het tweaken geslagen. Om een lang verhaal kort te houden, kan ik sinds een paar dagen godzijdank weer bellen met de iPhone, maar ben nu een beetje huiverig om er weer mee te gaan tweaken Al moet ik zeggen dat bij het zien van deze screenshots de vingers wel beginnen te jeuken haha. Alvast bedankt voor de informatie. Mvg, Jeff |
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
|||
|
|||
Waarschijnlijk wel in Cydia te krijgen en idd ook SSH werk (gok ik) je kunt ook iPhone explorer gebruiken ipv SSH. Is minder risico vol
|
|
|||
|
|||
Ah okee, weet je toevallig de naam van dit thema? Of nou ja, de naam van het beginpunt zogezegd?
|
|
|||
|
|||
Net even voor je gespeurt het is Whitoken theme
|
|
|||
|
|||
|
|
||||
|
||||
Hey,
weet er iemand hoe ik de kleur van de klok kan veranderen? Er staan er een deel bij maar hij wil niet veranderen Groetjes Laatst gewijzigd door thespikie; 26-06-10 om 09:52. |
|
|||
|
|||
Ik heb in de loop van de tijd veel requests gekregen voor mijn thema :
Helaas heb ik door drukte niet kunnen reageren op deze verzoekjes... mocht er echter toch nog iemand dit thema willen dan kan die dat laten weten via DM. |
|
|||
|
|||
Citaat:
kan je de juiste bestandjes uploaden. |
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Kan iemand mij vertellen welke klok incl weather dit is ?
Welke weathericon of app ik ook install , winterboard crasht Kan iemand mij ook vertellen waar hij vandaan komt , welke resource in Cydia Moet je trouwens de locatie wijzigen of pakt hij die automatisch ? |
|
||||
|
||||
Het is de HTC plugin voor Lockinfo.
Hij neemt automatisch de lokatie van je weer app over, maar je kan het ook instellen in de Lockinfo settings. Laatst gewijzigd door wim66; 25-07-10 om 01:07. |
|
|||
|
|||
Thnx voor je snelle reply,
heb jij de rest van lockinfo uitgezet zoals, mail, sms, telefoon ? Zou je nog antwoord kunnen geven op mijn andere vraag ? Moet ik mijn locatie via ifile of iphonebrowser wijzigen of pakt hij dat zelf ? gr Stephan |
|
||||
|
||||
Mail en verdere notificaties verschijnen wanneer ze binnenkomen.
In de settings vind je onder "General" "Hide Empty Sections". Je hoeft de lokatie niet in te stellen want hij neemt deze over van je Weer app. Maar bij mij bleef dan wel de zon 's avonds staan, dus ik heb zelf de lokatie ingesteld Instellingen-->Lockinfo-->Plugins-->HTC Plugin-->Weather Settings-->Override Location |
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Moet je iPhone gejailbreakt zijn om de carrier naam te veranderen??
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Citaat:
/edit Het is mij al gelukt! Ziet er supergaaf uit vind ik! Hoewel ik geen iFunBox heb, heb ik gewoon wat extra iBlanks gemaakt op de pagina's 2, 3 en 4 waar de shortcuts horen te zijn.. Alleen op de eerste pagina staan de shortcuts.. Alleen wel jammer dat er nog veel apps nog niet zelfde stijl heeft als de rest.. Dat is de enige minpuntje voor mij maar voor de rest.. GELIKT! Laatst gewijzigd door Alternative Junkie; 04-08-10 om 03:45. Reden: aanvulling |
|
||||
|
||||
|
Er zijn 2 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 2 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iPhone Screenshot Topic | Eduard | Jailbreak apps en thema's | 4536 | 30-03-20 20:04 |
Ringtone request/add topic | majinchaos | Ringtones en Wallpapers | 222 | 06-01-15 19:19 |
Video Rintgtones post and request topic | houseguru | Ringtones en Wallpapers | 6 | 30-01-09 01:18 |
3FM Serious Request | Michael | Archief | 35 | 25-12-08 13:56 |
|
|