Screenshot Request Topic discussie in Jailbreak apps en thema's forum; ( verdwijnt na registratie ) Citaat: Oorspronkelijk geplaatst door thespirit Je tekst valt half weg. In het mischien een HD iphone4 thema en klopt de resolutie daardoor niet ? Nee, ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Citaat:
Zo ziet er nu uit. Zie je wat ik bedoel? En hier heb ik een info.plist om lettertype groter te maken (14pxl) gemaakt want zonder ziet het er zo uit:..zucht..screenshots werkt niet meer.. Iig, de leeters zijn kleiner dan n ormaal. ik denk 10 of 11 pxl ipv 13 en monospace ipv sans-sharif.. Ik had het eerst gewoon zo: Enig idee iemand?? dank! |
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Vind het vooral interessant om hier zo af en toe eens te kijken wat jullie weer in elkaar gezet hebben. Ben zelf wel mijn lockscreen aan het customizen maar ik vind het vrij lastig. Graag zou ik bv dat clock lettertype willen die je in je eerste plaatje laat zien. Is dat mogelijk? (ja natuurlijk is dit mogelijk ) Zoja, hoe? (nou gewoon defused font type in cydia installeren en activeren met Fontswap) Heb zelf bv al wel de slider logo vervangen en de kleur achter de tekst veranderd. Ook tekst in de bar zelf heb ik veranderd. De bar waar het logo doorheen gaat, als ik dat wil veranderen, welk bestand moet ik dan aanpassen? Graag hoor ik het. Kan ik rustig verder hobbyen. Mochten jullie nog tips hebben voor een zeer onervaren beginnende iphone customizer hoor ik dat graag. Het zou me in ieder geval op weg helpen. Alle kleine beetjes helpen ook al vind ik met Google redelijk wat basics... Thanks 4 support! Laatst gewijzigd door technoslet; 21-08-10 om 13:23. Reden: zelf wat antwoorden gevonden |
|
||||
|
||||
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Heeft ook wel wat tijd ingezeten moet ik zeggen. [WIP] Platinum - by Maarten16 - Page 3 Door op deze link te klikken kan je volgen hoe het gaat met dit thema. En... in het eerste bericht staat een download link voor alle ipod's en iphone's (behalve iPhone 4) en in het laatste bericht de link voor de iPhone 4 versie xD |
|
|||
|
|||
Erg mooi Willem. Komen deze thema's ook beschikbaar via Cydia?
Of te krijgen via een andere weg? (tegen vergoeding) |
|
||||
|
||||
Citaat:
Het laatste thema wat ik veel gebruik is NineHD (Alleen iPhone 4 op dit moment) Er is een forum draadje op ModMyi, een gekkenhuis de laatste tijd, waar je een hoop mooie dingen kan vinden voor dit thema. [ Release ] nine hd |
|
|||
|
|||
Ziet er gelikt uit .. complimenten hoor
Maar zoals ie nu is .. is die ergens te downloaden ? Want helaas ben ik niet zo handig dat ik dit soort dingen zelf kan maken. Erg mooi !! Laatst gewijzigd door JOFA; 01-09-10 om 00:43. |
|
|||
|
|||
Zou je deze met mij willen delen? Zodat ik deze ook op mijn iPhone kan gebruiken?
Mvg. Lips |
|
|||
|
|||
@wim66
Wat vind ik dat verschrikkelijk lelijk die zelfgemaakte desktops. Vind je dit echt mooi? Je ziet amper meer waar je moet zijn door alle effecten en rare lettertypes. |
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
@ Lips
Is de htc plugin voor lockinfo, staan in Cydia. |
|
||||
|
||||
|
|
|||
|
|||
|
|
||||
|
||||
|
|
|||
|
|||
Welk thema is dit?
Eerste generatie iPhone gekocht
Ik was hier even aan het lezen en zag dan bij stap 9 die afbeelding met een mooi thema... welk thema is dit? |
|
||||
|
||||
//Discussies samengevoegd.
|
|
|||
|
|||
Misschien een domme vraag, maar hoe ik krijg ik mijn standaardklok (lockscreen) weg?
Want heb nu die HTC Plugin for lockscreen... En hoelang kan ik deze trial gebruiken? |
|
||||
|
||||
Citaat:
Er is ook een tweak genaamd Lockscreen Clock Hide, te vinden in Cydia, die kan je ook via Instellingen instellen. |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iPhone Screenshot Topic | Eduard | Jailbreak apps en thema's | 4536 | 30-03-20 20:04 |
Ringtone request/add topic | majinchaos | Ringtones en Wallpapers | 222 | 06-01-15 19:19 |
Video Rintgtones post and request topic | houseguru | Ringtones en Wallpapers | 6 | 30-01-09 01:18 |
3FM Serious Request | Michael | Archief | 35 | 25-12-08 13:56 |
|
|