Screenshot Request Topic discussie in Jailbreak apps en thema's forum; ( verdwijnt na registratie ) Citaat: Oorspronkelijk geplaatst door steffen123 Misschien een domme vraag, maar hoe ik krijg ik mijn standaardklok (lockscreen) weg? Want heb nu die HTC Plugin for ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Citaat:
Htc plugin gebruik ik niet dus zou niet weten hoelang je die trial kan gebruiken
|
|
|
|||
|
|||
Bedankt voor de snelle reactie's!
Weet iemand hoe het zit met die trial? En als laatste, hoe krijg ik deze dock? |
|
|||
|
|||
Voor die dock heb je de 5icondock tweak nodig en daarna de juiste plaatjes. Vaak wel te vinden via macthemes forum ofzo...
|
|||
|
|||
Citaat:
|
|
|||
|
|||
Hey;
Ik heb waarschijnlijk voor jullie een leek vraagje maarja... Ik heb hier al liggen zoeken maar vind het niet echt Op mijn lockscreen wil ik een foto uit mijn fotorol zetten maar op board wil ik een theme zetten,maar als ik dat theme instaleer zet hij dat ook op mijn lockscreen en dat wil ik nu juist niet. Iemand die me kan en wil helpen Alvast bedankt,Flip |
|
||||
|
||||
Citaat:
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Zou jij mij kunnen helpen om mijn widget.html kunnen vertalen van engels naar nederlands? |
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Willem, omdat jij de koning bent op het gebied van themes heb ik een vraag.
Heb 4.1 gejailbreakd alleen ik heb van Game Center geen mooie 9HD icon. Hoe kan ik makkelijk zo'n icon maken? Alvast bedankt |
|
|||
|
|||
Citaat:
Laatst gewijzigd door Batino; 11-10-10 om 21:10. |
|
|||
|
|||
nee werkt dus niet heb ik net geprobeerd
|
|
||||
|
||||
Hoi,
weet er iemand hoe ik mijn klok wegkrijg vanboven op het lockscreen? er zou alleen het slotje moeten staan, maar de klok mag niet weg op het springboard. Groetjes Jonas |
|
|||
|
|||
App uit cydia . Make it mine of MIM . Zou moeten lukken
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Zou je hem willen delen? Alvast bedankt. |
|
||||
|
||||
//Diverse berichten verplaatst van het Screenshot Topic naar het Screenshot Request Topic.
|
|
|||
|
|||
Kon het niet in de chat vinden, maar ik zie verschillende mensen met een slidebar ala
Iemand idee hoe deze heet, en waar ik deze kan vinden? Alvast bedankt! |
|
|||
|
|||
bump......
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
[/QUOTE]
Kan iemand mij aan een weather widget helpen zoals in bovenstaand screenshot? |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iPhone Screenshot Topic | Eduard | Jailbreak apps en thema's | 4536 | 30-03-20 20:04 |
Ringtone request/add topic | majinchaos | Ringtones en Wallpapers | 222 | 06-01-15 19:19 |
Video Rintgtones post and request topic | houseguru | Ringtones en Wallpapers | 6 | 30-01-09 01:18 |
3FM Serious Request | Michael | Archief | 35 | 25-12-08 13:56 |
|
|