Screenshot Request Topic discussie in Jailbreak apps en thema's forum; ( verdwijnt na registratie ) // Aantal berichten verplaatst van het Screenshot- naar het Request -topic....
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
||||
|
||||
// Aantal berichten verplaatst van het Screenshot- naar het Request-topic.
iPhone 2G UK iOS 3.1.3 Jailbreak by RedSn0w / iPhone 4 32GB iOS 4.2.1 Jailbreak by RedSn0w MacBook Pro 15,4" OSX 10.6.6 / iMac 20" OSX 10.6.6 / iPad 3G 32GB iOS 4.2.1 Stuur me geen privé-berichten met vragen, ik negeer ze. Gebruik liever de zoekfunctie en de Wiki (Begrippen|Handleidingen)
|
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
|||
|
|||
Ja je moet alleen even achterhalen welk theme het precies is. Verder zul je FiveIrows nodig hebben, Categrories, MakeItMine, Fontswap, iBlank, Minimalistic Statusbar en de app Navigon.
Edit, theme is TEKNOLOGIK. Als je vragen hebt over het hoe of wat, mail me ff je msn/emailadres. Laatst gewijzigd door Robberto; 25-04-10 om 17:32. |
|
||||
|
||||
Heel erg bedankt. Ik ga proberen of het me lukt.
|
|
|||
|
|||
Is het misschien mogelijk om een uitgebreide how-to over het installeren van TEKNOLOGIK hier op het forum te zetten?
Ik vind het er namelijk erg mooi uitzien, maar ik heb zelf pas 1 makkelijk theme geprobeerd... |
|
||||
|
||||
Ik ben hem nu aan het installen met alle software die erbij hoort. als het me lukt dan post ik wel hoe.
|
|
||||
|
||||
Dat zou tof zijn als het hier stap voor stap word uitgelegd
Vind het namelijk ook mooi |
|
|||
|
|||
Misschien kan je dan beter even een topic aan maken hiervoor ?
Kijk anders hier: http://www.macthemes.net/forum/viewt...hp?id=16798665 |
|
||||
|
||||
Het is mij gelukt na lang prutsen
maar heb het |
|
|||
|
|||
Mooi, misschien moet je ff een screenshot maken met het thema uit, dan weten mensen hoe ze de icoontjes moeten plaatsen !
|
|
||||
|
||||
Voila de eerste is het zonder het thema.
De 2de tot de 4de foto is het met bewegende icoontjes voor het juist te kunnen zetten. Het is page 1, page 2 en page 3. De 5de foto tot de laatste is het met het thema aan. Hoop dat het duidelijk is anders vraag het maar Dit is wat ik allemaal heb geïnstalleerd: 1; Categories 2; Five Icon Dock, Five IRows en Five Columns SpringBoard 3; IBlank 4; LCD 2 5; SpringJumps en 6; het thema Teknologic Laatst gewijzigd door Bomans; 26-04-10 om 20:09. Reden: edit knop gebruiken aub. |
|
|||
|
|||
lijkt er op, de guide is stap voor stap uitgelegd waardoor je teknologic thema makkelijker
kan installeren |
|
|||
|
|||
Dit thema (teknologik) ziet er echt goed uit. Als ik een beetje tijd over heb (lees: hele dag) dan ga ik er ook eens mee prutsen
|
|
|||
|
|||
Citaat:
|
|
||||
|
||||
@DjangoBE
Dank u; ik heb nu mijn afbeelding gewijzigd en een paar icoontjes ook Er kruipt wat tijd in het begin omdat het een geprutst is maar daarna niet meer Groetjes |
|
||||
|
||||
wat is dat misc icoontje op de eerste en tweede pagina?
|
|
||||
|
||||
|
|
||||
|
||||
Ik heb nog 1 vraag. hoe kun je die verwijzingen van springjumps op beide pagina's hetzelfde hebben. mij lukt het niet om 2 keer een icoontje naar 1 pagina te krijgen.
|
|
||||
|
||||
Citaat:
Of hoe bedoel je? Upload anders effe een foto? |
|
||||
|
||||
O nee laat maar. Ik zie net dat ik verkeerd had gekeken. jij hebt dat ook niet. Ik heb verder nog op internet gezocht maar dat is helaas niet mogelijk.
|
|
||||
|
||||
|
Er zijn 3 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 3 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iPhone Screenshot Topic | Eduard | Jailbreak apps en thema's | 4536 | 30-03-20 20:04 |
Ringtone request/add topic | majinchaos | Ringtones en Wallpapers | 222 | 06-01-15 19:19 |
Video Rintgtones post and request topic | houseguru | Ringtones en Wallpapers | 6 | 30-01-09 01:18 |
3FM Serious Request | Michael | Archief | 35 | 25-12-08 13:56 |
|
|